Doe is even snel dan want ik moet zo beginnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik werd gisteren gebracht
Heb nog een heel verhaal over gisteren
Zometeen maar eventjes
Als dat bij ons gebeurt neemt iedereen spontaan ontslag. Ik vind het al erg om op zaterdag tot 8 te werken. Doordeweeks gaat het nog wel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Vooroorlogse tijden![]()
* AH1151 is al sinds 1998 6 dagen in de week open van 0800-2200
Dan gaan er bij ons ook een paar flippen denk ik als dat zou gebeuren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als dat bij ons gebeurt neemt iedereen spontaan ontslag. Ik vind het al erg om op zaterdag tot 8 te werken. Doordeweeks gaat het nog wel.
Er staat zo'n mooi lijstje in de OPquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:44 schreef donald_dick het volgende:
1151 ligt in amsterdam?
Dat zijn tenminste gemotiveerde werknemers!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef SHERMAN het volgende:
Ben ook vaak uit mijn bed gebeld. En dan 20 minuten later in de ah staan, ontbeten en gedouched.
donequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef Carpento het volgende:
Whoeii, weer wat nieuwe collega's, vanmiddag maar eens de OP aanpassen.
BTW, we kunnen ook www.ahmedewerkers.tk claimen en daarin linken naar steeds het laatste topic
Ja, wij ook maar die zit niet in het magazijn maar op de broodafdeling zelf. In de grote diepvriescel passen 15 containers en een kratje bier.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:37 schreef blrrrt het volgende:
Hoe redden jullie het met 1 diepvriescel?
Wij hebben 1 cel voor diepvries en 1 diepvriescel voor de bake-off...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |