Ook kek.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoogzwangerheid.
Ik vindt het wel een puick woord.
Dan moet je de bifi-topics hebben.quote:
jij doet voor het eerst aardig tegen mij weetje datquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan moet je de bifi-topics hebben.
Maar daar staan ook mijn foto's in dusseh.
Hebben we toch wat gemeen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Jett het volgende:
[..]
jij doet voor het eerst aardig tegen mij weetje dat
naakfoto's van andere bashen schept echt een band.
ik merkte de gemoedelijke sfeer ook al op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:17 schreef Jett het volgende:
[..]
jij doet voor het eerst aardig tegen mij weetje dat
naakfoto's van andere bashen schept echt een band.
Niet dat ik nu persé iedereen in m'n msn wil hebben uiteraard!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik merkte de gemoedelijke sfeer ook al op.
oquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet dat ik nu persé iedereen in m'n msn wil hebben uiteraard!
Veroorzaken ze toch nog iets positiefsquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Jett het volgende:
[..]
HULDE AAN DE NAAKTFOTO'S VAN IJSMEIS.
Nou vooruit, jij wel dan maar meer ook niet!quote:
bedoel je mijquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet dat ik nu persé iedereen in m'n msn wil hebben uiteraard!
Last van grootheidwaanzin beste meid?quote:
zij is iedereen duhquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Last van grootheidwaanzin beste meid?
Ik zei: Iedereen.
Ik voeg je wel toequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
je quote me tochquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh zo.quote:
okiquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh zo.
Mijn excuses dat je het zo interpreteert.
Ik bedoelde het dus over het algemeen cq, als aansluiting op je zin.
Ja gezellig, dan crashed m'n pc weer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef Gizmore het volgende:
We doen een groepsgesprek
14.gif enzo
Jullie hadden toch al verkering?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef MaRySe het volgende:
ja juiced mag ik je msn
M'n dag kan niet meer stuk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef MaRySe het volgende:
ja juiced mag ik je msn
Kan iedereen gebeuren meid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
oki
ik word wel vaker verkeerd begrepen
ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jullie hadden toch al verkering?
In dat geval houden we het binnen dit topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja gezellig, dan crashed m'n pc weer.
Zozo, nu kan je weer plezant dromen over mooie niet gehele geometrische vormen die op en neer deinsen in het maanlicht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef juiced het volgende:
[..]
M'n dag kan niet meer stuk!
[afbeelding]
Ow wacht, dat was al je 2e nieuwe vlam van vandaagquote:
probeer die jaloerse ondertoon weg te latenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow wacht, dat was al je 2e nieuwe vlam van vandaag![]()
Het gaat toch allemaal zo snel met je..
Ik probeerde het maar het lukte nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
probeer die jaloerse ondertoon weg te laten
Zie z'n SIG.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
probeer die jaloerse ondertoon weg te laten
nou idd wat je zegt kerel!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Zozo, nu kan je weer plezant dromen over mooie niet gehele geometrische vormen die op en neer deinsen in het maanlicht.
Zo'n nachtje wil ik ook wel weer eens.
ssssttt... die sig mag niet iedereen lezen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie z'n SIG.
Volgens mij is hij geobsedeerd!
Jaahaa!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jullie hadden toch al verkering?
Trustequote:Op vrijdag 16 september 2005 00:34 schreef Jett het volgende:
ik ga ook slaap
We blijven bezig zoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:36 schreef juiced het volgende:
Nah...dan ga ik ook maar...Welterusten allen!
Jah! Jou moet ik nog even hebben, Jij schijnt alle (!!!) foto's van ijsmeis te hebben? Doe maar s even mooi sturen naar mij voor de completering van de collectie, ofzoiets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |