fire·wall (de ~ (m.), ~s)quote:
Dat is nuttige informatie, iemand al foto's van de pc van Jett geplukt?quote:
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die bij jou op school zat
Zelfde als een vuurmuur bij bijv. een boerderij. Houd ongewenste hackertjes, virussen, spyware tegenquote:
A: Wat doen jij met naaktfoto's van jezelf op school.quote:
O NEEE straks komen al mijn naaktfoto's en filmpjes op inet te staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is nuttige informatie, iemand al foto's van de pc van Jett geplukt?![]()
A: Ik heb een laptop.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
A: Wat doen jij met naaktfoto's van jezelf op school.
B: Toen was je dus een jaar of 13/14? Puicke tetjes voor die leeftijd!
check is of ik dat hebquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zelfde als een vuurmuur bij bijv. een boerderij. Houd ongewenste hackertjes, virussen, spyware tegen
Dat is vervelend voor jouw ziel, maar IK zou er zielsgelukkig van wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef Jett het volgende:
[..]
O NEEE straks komen al mijn naaktfoto's en filmpjes op inet te staan
NEE BESPAAR MIJN ZIEL
oh tis ook iemand van fok maar je zal wel weten wie ik bedoelquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo. Wtf moet ik met die info.
Ik ken iemand in ohemalaeroekrehr.
Ahh, je kent boebiedoe irl?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
oh tis ook iemand van fok maar je zal wel weten wie ik bedoel
A: Niet erg slim neen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
A: Ik heb een laptop.
B: Eerder 15/16.
eenschquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef juiced het volgende:
ZULLEN WE NOU GODVERDOMME EENS EEN KEERTJE LIEF DOEN!!!??
hoe, ik weet amper hoe me computer aangaat.quote:
A: Wist ik veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:04 schreef cerror het volgende:
[..]
A: Niet erg slim neen.
B: Ik dacht dat je 17 was.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef Jett het volgende:
[..]
ik had ze, maar nu niet meer en als dit een stiekem ''jet-ik-wil-je-heel-graag-op-msn-hebben'' post is, dan is dit een heeel stiekem ''ja-braun-ik-jou-ook''
*ook snel naar het fotoboek van BrauN gaatquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beter ga jij even héél rap je MSN in mijn fotoboek plempen.
het staat op mijn profiel dinges enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beter ga jij even héél rap je MSN in mijn fotoboek plempen.
A: Als boe op je school zit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
A: Wist ik veel.
B: Neen, toendertijd was ik nog 15/16.
MIJN FERNANDESquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
B: Ben je nog gegroeid?![]()
![]()
sorry, die is een beetje fout.
Wat is er met je negerfrisdrank?quote:
over me beeldscherm en OVERAAALquote:
A: Ik kende boebiedoe nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
A: Als boe op je school zit.
![]()
Geeft niet cerror, dat komt door je zucht naar kennisquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat je toetsenbord van plakken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef Jett het volgende:
[..]
over me beeldscherm en OVERAAALomg ik blijf maar lachen.
Precies, ik ben net een spons!quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geeft niet cerror, dat komt door je zucht naar kennis![]()
![]()
Dat is gewoon goed voor je algemene ontwikkeling dus vertel eens ijsmeisquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, ik ben net een spons!
met lactacyd... gebruik mij!
GEEF GEEEFFFquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar gaat je toetsenbord van plakken.
En als je al de hele tijd moet lachen zal ik je maar geen links geven.
Ga eens ontopic manquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed voor je algemene ontwikkeling dus vertel eens ijsmeis![]()
Maryse, ik weet niet wie het was die die roddels verspreidde.quote:
Over wie het wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef spenky het volgende:
waar gaat dit pauper topique over?
"Pauper" is alweer uit joh.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef spenky het volgende:
waar gaat dit pauper topique over?
Gein met den Bijbel. oa.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef Jett het volgende:
[..]
GEEF GEEEFFF![]()
![]()
ik ga rcht kapot hier, kut topc maroc
o maar dus geen naaktfoto's?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Gein met den Bijbel. oa.
En vooral: Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik...
Hoogzwangerheid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef spenky het volgende:
[..]
shit... loop achter... wat is nu "hip"
"Cleaute"quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:13 schreef spenky het volgende:
[..]
shit... loop achter... wat is nu "hip"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |