Nou vertel opquote:Mister X zegt:
maar ik was nogal geschokt van mijn google poging
Mister X zegt:
ze zeggen op fok dat je op jezelf verliefd bent
Maryse zegt:
wat dan ?
Maryse zegt:
nee toch
Mister X zegt:
en van de zomer was ik onder de indruk van je charisma en dat we wel op 1 lijn zaten
Mister X zegt:
nu zie ik een ander typje dat ik niet kan plaatsen
Maryse zegt:
nou ik kan t ook niet
Misschien heeft hij nog wel een paar jovele foto's.quote:
Hij dus.quote:
Ach, je fotoboek is al duidelijk genoegquote:
Denk je?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog wel een paar jovele foto's.
Ehm nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ben jij ook zo onder de indruk van mijn charisma
Onder welke steen heb jij het laaste jaar gezeten?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef juiced het volgende:
[..]
Ej ijsmeis! Ik heb je foto's eindelijk gezien! Leuk hoor!
Oh, dan verander ik het in: Jij dus.quote:
Ja hoi. Ik heb 1000en foto's. En ik post nooit dezelfde foto in 1 topic. Dus ik weet niet wat je lult.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, je fotoboek is al duidelijk genoeg.
En de dezelfde foto's die je al minimaal 50x in een topic hebt geplaatst zeggen ook al genoeg.
Ja hoi. Voorbeeldje:quote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik heb 1000en foto's. En ik post nooit dezelfde foto in 1 topic. Dus ik weet niet wat je lult.
Me mail adres staat in me profielquote:Op donderdag 15 september 2005 23:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik heb 1000en foto's. En ik post nooit dezelfde foto in 1 topic. Dus ik weet niet wat je lult.
Foei!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, je fotoboek is al duidelijk genoeg.
En de dezelfde foto's die je al minimaal 50x in een topic hebt geplaatst zeggen ook al genoeg.
Je was me voor.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
En ja hoor, alweer een schreeuw om aandacht. Mens, ga achter een raam staan en verkoop je vuige lijf, dan verdien je tenminste geld met dat gedrag van jou.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
En ja hoor, alweer een schreeuw om aandacht. Mens, ga achter een raam staan en verkoop je vuige lijf, dan verdien je tenminste geld met dat gedrag van jou.
Het is de waarheid...quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Foei!
Mod's mogen niet bashen!![]()
en zeker geen mods met minderjarige naaktfoto's!![]()
BrauN, je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
Ja dat zijn dus 2 topics.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hoi. Voorbeeldje:
Het Puber en Tiener userfoto topic !
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 2 !
En die foto heb ik ook al in 40 topics gezien ofzo.
wat me homie hier zegt. BIATCHquote:Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
Dat is een reeks en dus hetzelfde topic bestaande uit meerdere delen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 2 topic.
En ik zie die foto nog maar 2x en niet 50x.....
Ga jij eerst es naaktfoto's plaatsen ja!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 2 topic.
ze is in de war met al HAAR foto's die 500x ergens voor komenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus 2 topics.
Ja leuk voor je dat je wat persoonlijks tegen mij hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is een reeks en dus hetzelfde topic bestaande uit meerdere delen.
En nee, sorry. Maar ik ben niet zo'n stalker die elk topicje opslaat waarin je post.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef Jett het volgende:
[..]
ze is in de war met al HAAR foto's die 500x ergens voor komen
Eigenlijk ben ik hier maar een user, want dit is mijn subforum nietquote:Op donderdag 15 september 2005 23:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja leuk voor je dat je wat persoonlijks tegen mij hebt
Je hebt een voorbeeld functie dus gedraag je ook zo.
je bent bij de verkeerde. Ik ben van de portret foto's.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef BrauN het volgende:
MaRySe, ik vind het wel flauw dat je nog geen close-up van je schaamlippen hebt gepost... Wanneer komt die?
Hehehehehe.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik hier maar een user, want dit is mijn subforum niet.
Ook een bever heeft een gezicht.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
je bent bij de verkeerde. Ik ben van de portret foto's.
Ja jij wil gewoon rellen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:22 schreef BrauN het volgende:
Fijn dat je ook op mijn posts reageert, MaRySe. Aandoenlijk hoe je de werkelijkheid probeert te ontlopen. Je weet zelf ook best dat je ooit op een dag zult eindigen in de goot. Verkracht, bestolen en mishandeld.
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik hier maar een user, want dit is mijn subforum niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |