Softbal is saai. Voetbalquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef Imberr het volgende:
softbal is leuk ja![]()
doe ik ook t liefste met gym
Ik ben het langste meisje in mijn gymklasquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Blij dat ik niet zo heel lang ben.
Bruggers?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Bruggers die gaan janken met gymGeweldig!
En van die bruggers die denken dat ze makkelijk 12 minuten op topsnelheid kunnen rennen, en dan na 2 minuten uitgeput naast de baan neerzakken![]()
We leren allemaal dingen hoe je moet handelen als iemand met een mes of pistool aankomt.quote:
Wat is dat op jou avatar eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben het langste meisje in mijn gymklasOok al scheel ik maar een centimeter met 3 andere meisjes.
ik ben juist de kleinstequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben het langste meisje in mijn gymklasOok al scheel ik maar een centimeter met 3 andere meisjes.
Knuppels.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef Imberr het volgende:
softbal is leuk ja![]()
doe ik ook t liefste met gym
Dat is stoerquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We leren allemaal dingen hoe je moet handelen als iemand met een mes of pistool aankomt.
Heb gister geleerd iemand zijn been over te trappen als je op de grond ligt
Ik ben iig niet de grootste van de jongens.quote:
Das zelfverdediging, geen vechtsportquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We leren allemaal dingen hoe je moet handelen als iemand met een mes of pistool aankomt.
Een belquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat is dat op jou avatar eigenlijk?
Hoort ook bij het vechtenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das zelfverdediging, geen vechtsport![]()
![]()
Ja maar we moeten toch vechten leren judo-jutzi hoe je dat ook schrijft. en nog zo'n gedoequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das zelfverdediging, geen vechtsport![]()
![]()
Okquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een bel
Bellen blazen is echt een obsessie![]()
als iemand op zijn buik op de grond ligt met zijn bene gestrekt. leg je de enkel van zijn ene been in zijn knieholte en dan duw je het andere been(waar dus die enkel opligt) richting zjin kont. wed maar dat hij gaat piepen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
M'n broer heeft 'm bewerkt, ik kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ok
Ik zie er niet echt een bel in maargoed, ook een beetje een gekke schaduw
Dat mogen wij nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als iemand op zijn buik op de grond ligt met zijn bene gestrekt. leg je de enkel van zijn ene been in zijn knieholte en dan duw je het andere been(waar dus die enkel opligt) richting zjin kont. wed maar dat hij gaat piepen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat mogen wij niet
Maar als hij dan zo ligt doe ik handboeien bij hem om
Heb je vast altijd bij jequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat mogen wij niet
Maar als hij dan zo ligt doe ik handboeien bij hem om
tanden op stoeprand leggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gummy-knuppel in nek nek rammen
Okequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
eerste woord is toch judo - nogwat
Dat is nog wat anders
gekkie!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja stel je voor je komt een leuk meisje tegen![]()
tis een super goede film, en nee niet racistisch als je hem goed bekijkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:13 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Na die scene had ik spontaan geen zin meer om te kijken![]()
Dus je heb alleen de eerste 10 minuten gezien van die film?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:13 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Na die scene had ik spontaan geen zin meer om te kijken![]()
Heb 'm wel verder gekeken, maar m'n aandacht dwaalde af. Zag om de 10 seconden weer dat beeld voor mequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dus je heb alleen de eerste 10 minuten gezien van die film?![]()
WHAAAATquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
Goblet of Fire, trailer 2.http://movies.aol.com/mov(...)AOLMOV00120000000001
HarryCho Chang
Geen fotoquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0993242/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |