whoei bijna sportdagquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
sportdag heb ik over 2 wekenmaar dan ga ik iig wel tennissen
![]()
Met frisbee gooien is geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker dan.
Ik ben alleen goed in softbal en trefbal. Dingen naar mensen hun hoofd gooien/slaan gaat nog wel. En frisbeen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
sportdag heb ik over 2 wekenmaar dan ga ik iig wel tennissen
![]()
dat mag helemaal niet!! dat is zielugquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Met frisbee gooien is geweldigVooral als je m keihard tegen iedereen aan gaat gooien
Ja maar meestal gaat het ook perongeluk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef spenky het volgende:
[..]
dat mag helemaal niet!! dat is zielug
Totdat je hem zelf tegen je hoofd aan krijgtquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Met frisbee gooien is geweldigVooral als je m keihard tegen iedereen aan gaat gooien
gooi je een beetje goed hard?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja maar meestal gaat het ook perongeluk.
Vorige week heb ik MIJN sport gevonden: Discuswerpen!
Wat ook nogal vaak gebeurd, als je lang bentquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Totdat je hem zelf tegen je hoofd aan krijgt![]()
QuickTime ??quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef B_BOY het volgende:
met welk programma kan ik een .mov bestand openen.
kwiktijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef B_BOY het volgende:
met welk programma kan ik een .mov bestand openen.
Als je lang bent.. moet je bukkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Wat ook nogal vaak gebeurd, als je lang bent![]()
stoerrrrrquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een beetje goed hard?
Ik gooide wel het verste van iedereen![]()
Hehe. De L.O.-docent flikkerde vandaag zo'n frisbee tegen de kop van een of ander trollenmeis.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef k-Rin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook gym
Dat is dindsdag 3 uur fitnis de eerste 3 uur
En donderdag 3 uur vechtsport ( hierna ga ik ook nog even fitnissen want ik heb dan tussen uur
Blij dat ik niet zo heel lang ben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:00 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als je lang bent.. moet je bukken![]()
Bruggers die gaan janken met gymquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hehe. De L.O.-docent flikkerde vandaag zo'n frisbee tegen de kop van een of ander trollenmeis.Bloedlip, janken, leraar in paniek.
Softbal is ook leukMet zo'n knuppel naar ballen meppen.
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef Imberr het volgende:
softbal is leuk ja![]()
doe ik ook t liefste met gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |