vroegah ....quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Almelo heeft heel veel cafe's maar een plek om te dansen is er niet bij.
okie , maar dan ook de parkjes die er wel pauper bij liggen,.. tis niet voor niets in ONZ geplaatstquote:was er Ik mis trouwens nog een paar foto's die laten zien dat Almelo ook nog andere mooie natuurgebiedjes en parken heeft.![]()
Ondanks dat, is Almelo een saaie stad. Maar voor ouderen is het een ideale woonplaats.
Je zit op het van Rhijn dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef tijntjethf het volgende:
*kick*
Frans van 't spoor
[afbeelding]
lelijk wachthokje
[afbeelding]
Almelo en bouwen breek me de bek niet openen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef Falco het volgende:
Trouwens dat ROC wat nu gebouwd wordt, ziet er ook weer heel Almelolesk lelijk uit.
enlighten us ... fotosquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Almelo en bouwen breek me de bek niet openen.
of op het ALCquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Dos37 het volgende:
Je zit op het van Rhijn dus
Nee dat kan ik niequote:
je kan er ook niets over vertellen , mhkay .. geeft nietquote:
huuuu ... ben al 28 jaar rasechte Almeloér maar eeuhm waar dit beeld staat ??? Op de Schelfhorst ??quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef coz het volgende:
is het al tijd voor spelletjes voor de die hards ?
Waar staat deze schapenneu uhhh dit beeld
[afbeelding]
wat voor richtingquote:
Preston Palace, maar het plaatje is mooier dan hoe het er is...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:37 schreef buzzer het volgende:
Almelo heeft wel iets goeds hoor:
[afbeelding]
de mensen die er geweest zijn herkennen het wel
het lijkt ongeveer tegenover leus, vlakbij het oude bp station of is het nog bp?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:51 schreef coz het volgende:
is het al tijd voor spelletjes voor de die hards ?
Waar staat deze schapenneu uhhh dit beeld
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |