Wat een jokkebrok die D. Rosequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jajaja , Fok tijd 00.28
Je hebt gewoon gejokt.![]()
![]()
wanneer heb ik gejokt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jajaja , Fok tijd 00.28
Je hebt gewoon gejokt.![]()
![]()
Jij zei welterusten, dan gaat men ervanuit dat je gaat slapenquote:
En daar maak jij je druk over.. want?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei welterusten, dan gaat men ervanuit dat je gaat slapen![]()
En niet om 00.28 nog eens welterusten wenst.
![]()
Ik zeg altijd welterusten wanneer ik naar bed gaquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei welterusten, dan gaat men ervanuit dat je gaat slapen![]()
En niet om 00.28 nog eens welterusten wenst.
![]()
Fok! is een verslaving zeg ik je! Ik ga meteen in therapiequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zeg altijd welterusten wanneer ik naar bed ga
We zijn er alleen weer uitgekomen
Fles werken? En niet Fokken?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
Och Flash, ga werken , je zou vandaag niet fok!ken
Ook weer zo. Doeiquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
Och Flash, ga werken , je zou vandaag niet fok!ken
Bel gelijk voor een afspraak.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Fok! is een verslaving zeg ik je! Ik ga meteen in therapie
Bij Doktor Fles?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Fok! is een verslaving zeg ik je! Ik ga meteen in therapie
quote:
Als daar al een therapie voor is.. Lijkt me niet. De enige manier om er van af te komen lijkt me een tijd zonder pc door het leven gaan maar: wat moet ik dan doen de hele dagquote:
Net even boodschappe gedaan, nu ook weer een bakkiequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, dat is 's ochtends altijd het eerste wat ik doe
Duh, hij zei het zelf, maar het schijnt normaal te zijn dingen te zeggen en daar weer op terugquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen vroeg werken. Dont expect me on fok anywhere soon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |