Koffie doe ik niet aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Senseo maakt koffie, en koffie is klef
ikkeh ni begrijp?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Senseo maakt koffie, en koffie is klef
ja, dat is 's ochtends altijd het eerste wat ik doequote:
Wat een jokkebrok die D. Rosequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jajaja , Fok tijd 00.28
Je hebt gewoon gejokt.![]()
![]()
wanneer heb ik gejokt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jajaja , Fok tijd 00.28
Je hebt gewoon gejokt.![]()
![]()
Jij zei welterusten, dan gaat men ervanuit dat je gaat slapenquote:
En daar maak jij je druk over.. want?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei welterusten, dan gaat men ervanuit dat je gaat slapen![]()
En niet om 00.28 nog eens welterusten wenst.
![]()
Ik zeg altijd welterusten wanneer ik naar bed gaquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei welterusten, dan gaat men ervanuit dat je gaat slapen![]()
En niet om 00.28 nog eens welterusten wenst.
![]()
Fok! is een verslaving zeg ik je! Ik ga meteen in therapiequote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zeg altijd welterusten wanneer ik naar bed ga
We zijn er alleen weer uitgekomen
Fles werken? En niet Fokken?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
Och Flash, ga werken , je zou vandaag niet fok!ken
Ook weer zo. Doeiquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
Och Flash, ga werken , je zou vandaag niet fok!ken
Bel gelijk voor een afspraak.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Fok! is een verslaving zeg ik je! Ik ga meteen in therapie
Bij Doktor Fles?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Fok! is een verslaving zeg ik je! Ik ga meteen in therapie
quote:
Als daar al een therapie voor is.. Lijkt me niet. De enige manier om er van af te komen lijkt me een tijd zonder pc door het leven gaan maar: wat moet ik dan doen de hele dagquote:
Net even boodschappe gedaan, nu ook weer een bakkiequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, dat is 's ochtends altijd het eerste wat ik doe
Duh, hij zei het zelf, maar het schijnt normaal te zijn dingen te zeggen en daar weer op terugquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen vroeg werken. Dont expect me on fok anywhere soon
Dat is beter dan een klein beetje, je hoeft iig niet eens meer een poging te gaan doen om verloren tijd in te halenquote:
makkelijk hequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is beter dan een klein beetje, je hoeft iig niet eens meer een poging te gaan doen om verloren tijd in te halen.
quote:
klik maar even op dat ene topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hobbel een beetje in het rond, overal en nergens
.
Donequote:
ik heb helemaal kramp van het typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |