Tot vanavond dan misschienquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
dank je
ik ga er vandoor (mss vanaaf nog even)
En goeiemorgen maar weer danquote:
'T is wel weer heel duidelijk vandaag hè? Saaiheid troefquote:
Dat was twee dagen geleden ook al zo.. maar ik ga er maar gewoon een echt weekeinde van maken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is wel weer heel duidelijk vandaag hè? Saaiheid troef.
U heeft plannen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat was twee dagen geleden ook al zo.. maar ik ga er maar gewoon een echt weekeinde van maken.
Dit weekeinde niet gelukkig. Ik moet nog wat aanpassen aan mijn website, dus dat ga ik morgen maar eens doen.quote:
sorryquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is wel weer heel duidelijk vandaag hè? Saaiheid troef.
Jij weet nog hoe het hier twee dagen geleden was?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat was twee dagen geleden ook al zo.. maar ik ga er maar gewoon een echt weekeinde van maken.
Hoofdpijn lacht ook om paracetamol, en wel op deze manier:quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
sorry
ik ben druk en heb nog steeds barstende koppijn
*checkquote:
Een dagje ergeren dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit weekeinde niet gelukkig. Ik moet nog wat aanpassen aan mijn website, dus dat ga ik morgen maar eens doen.
meestal lacht die niet meer na 3 paracetamollenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoofdpijn lacht ook om paracetamol, en wel op deze manier:.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meestal lacht die niet meer na 3 paracetamollen
geen ideequote:
Normaal weet ik dat niet, maar er was niets te doen, vandaar dat ik het nog weetquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij weet nog hoe het hier twee dagen geleden was?Verder dan gisteren gaat mijn geheugen wat de drukte en gezelligheid betreft hier
. Onderwerpen willen nog weleens blijven hangen, maar verder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |