Het mag eigenlijk niet, maar dit vraagt om chat-logsquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef Roellio het volgende:
Ik ga deze chick even toevoegen op msn:
After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het mag eigenlijk niet, maar dit vraagt om chat-logs
Misschien kunnen we een Joran-supportsite oprichten, gewoon om ze te stangenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:23 schreef Roellio het volgende:
Ik ga deze chick even toevoegen op msn:
After reading all the hateful, narrow minded, vulgar comments by the Dutch, I sure as hell never want to go Holland. Any of you Dutchies out there who can turn a blind eye to the likes of Joran and the Kelpoe brothers, really needs psychological help! You all know they're guilty. Why can't you face it?
Het niveau aan beide kanten is inderdaad bedroevend ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Dr Phil en al zijn huisvrouwen mumbo jumbo... wat een gekut op die site van natalee holloway... Het ene intellectuele dieptepunt na het andere wordt overgoten met de meeste idiote stereotypen. Zowel van Amerikaanse als Nederlandse kant, want o god wat een lekker engels zeg![]()
"you all know he's guilty"...??? ehm, da's nou juist het probleem... er is geen bewijs dat hij schuldig is, omdat er ook bewijs is. Maar ja, het is een blond amerikaans meisje en dan is een buitenlander al snel schuldig...
Ik begin ineens te begrijpen hoe het is om zwart te zijn in de VS...
Kut, want als je dan vermist bent, ben je na een week wel uit de kranten verdwenenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik begin ineens te begrijpen hoe het is om zwart te zijn in de VS...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:53 schreef DeRCT14 het volgende:
http://www.nataleeholloway.net/forum_posts.asp?TID=2839& OMFG!!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:03 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik me afvraag he: Die armbandjes, waar gaat dat geld wel niet heen?
quote:Please help support the search efforts for Natalee Holloway by purchasing the
"Hope For Natalee" Bracelet.
Zou een mooi scriptie-onderzoek kunnen zijn: "het effect van Dr. Phil op het toerisme in Aruba".quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef UnrealMarc het volgende:
Denk trouwens ook aan wat voor economische schade de Arubanen gaan lijden door die uitspraak van
'Dr.' Phil. Hun economie berust voor een groot deel op toerisme, die mensen gaan echt armer worden, alleen door die nep-tv-dokter.
Nou ja, het effect van programma's als Oprah en Dr. Phil op de samenleving is wel interessantquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:34 schreef Dirktator het volgende:
Zou een mooi scriptie-onderzoek kunnen zijn: "het effect van Dr. Phil op het toerisme in Aruba".![]()
Als Aruba een staat van Amerika was, was er natuurlijk allang een aanklacht wegens smaad en laster.quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef UnrealMarc het volgende:
Denk trouwens ook aan wat voor economische schade de Arubanen gaan lijden door die uitspraak van
'Dr.' Phil. Hun economie berust voor een groot deel op toerisme, die mensen gaan echt armer worden, alleen door die nep-tv-dokter.
Aruba is ten opzichte van Amerika als een vlo ten opzichte van een olifant. Geen schijn van kans. En daarbij is het eiland in grote mate afhankelijk van Amerikaanse toeristen... Volgens mij hebben ze daarom zo ook met die verdachten gezeuld. Ik vraag me zwaar af of Joran er wat mee te maken heeft. Het kán zo zijn natuurlijk, maar als er íets niet bewezen is, is het dat wel...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:52 schreef Yildiz het volgende:
Als Aruba een staat van Amerika was, was er natuurlijk allang een aanklacht wegens smaad en laster.
Eigenlijk zou Aruba dat moeten doen, zo van Fuck You dan ook maar dr. Phil.
Pop, aanklacht. Is denk ik best haalbaar overigens.
nog evenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Kan ik die aflevering nog ergens bekijken?
BOEHOEHOE!!!1!11 HET IS NIET MEER OP TV HET IS NIET EERLIJKquote:I have just checked all the cable news programs and no one is mentioning poor little Natalee--only the hurricane. To digress for a minute:
I broke down and cried for 10 mins. I just couldn't hold it in anymore. I am now having a hard time watching it on television. One of the WORST hurricanes in La history was Hurricane Audrey and more people were killed from SNAKE bites than drowned. Now just get your mind around that for a minute.
I need to hear that something is happening for Nat. After Natalee all the time it is hard to believe that the media has dropped her.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |