quote:I hope God will save the Dutch and kill all stupid Americans and especially people on this stupid forum!
Ik geloof dat ie al aardig zijn best doet door veel orkanen die kant op te zendenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:08 schreef Wuder het volgende:
Volgens mij komt mijn bericht niet door de censuur..
[..]
Nee, vooral arme zwarte Amerikanen gingen dood en die hebben geen internetquote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie al aardig zijn best doet door veel orkanen die kant op te zenden
Niveautje hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:08 schreef Wuder het volgende:
Volgens mij komt mijn bericht niet door de censuur..
[..]
En daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:18 schreef Wuder het volgende:
[..]
Net zo hoog als de sommige Amerikanen
Denk dat mijn geposte nickname: "Dutch Nationalist" ook niet bijdraagtquote:Op donderdag 22 september 2005 20:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En daar heb je dan ook weer gelijk in.
Ben al trots op je dat je iets kan melden. Ik heb nog geen eens een bevestingsmail teruggehad van Dr. Pil.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:23 schreef Wuder het volgende:
[..]
Denk dat mijn geposte nickname: "Dutch Nationalist" ook niet bijdraagt
Mijn reactie:quote:I think Aruba really dropped the ball, and Holland knows it also.
quote:You know nothing about what the Dutch governments have done, to find natalee.
Ofcourse it's terrible, but Natalee isn't the only missing girl in the world. Girls disappear by the thousands each day.. And yes, also in the USA. Perhaps you people should get more informed about such things, before you tell other countries what to do..
Mijn reactie:quote:I own a timeshare in Aruba at Costa Linda the week of October 21 to October 28. I refuse to go back to Aruba. I would like to offer you to stay my week (free of course)if you would like. It's a 2 bedroom, sleeps 6 at Costa Linda. If you would like to use it, please contact me at the e-mail above so I could notify them that someone else will be using it. I am throughly discussed with Aruba and refuse to go. I pray for Natalee's safe return. Sincerely, Raffaella
Let niet op mijn boerenengels, maar ik heb het netjes geprobeerdquote:You'd really give that up for this? In your town has never been a case of a girl who disappeared?
wow, kamer gescoord!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef addie84 het volgende:
[..]
Mijn reactie:
[..]
[..]
Mijn reactie:
[..]
Let niet op mijn boerenengels, maar ik heb het netjes geprobeerd
Maar die zeggen god bless en compassion en weet ik watquote:Op zondag 25 september 2005 13:59 schreef addie84 het volgende:
Mijn posts komen er niet doorterwijl er toch genoeg belachelijke en zelfs lachwekkende posts van Amerikanen wel doorkomen
serieus, en dat gaat er wel door? Smaad&Laster!quote:Op zondag 25 september 2005 14:08 schreef addie84 het volgende:
en dat shell ook geboycot moet worden![]()
Aldus van der Slootquote:"Obviously she was drunk. I had stuff to drink, too," van der Sloot said. "She wanted to go with me. I wanted to go with her. It was totally consensual."
O.M.G.quote:Op maandag 26 september 2005 12:23 schreef Jumparound het volgende:
Je hebt zelfs een chatroom
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef Demarest het volgende:
het Natalee Forum.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef Demarest het volgende:
Ik heb zojuist het Natalee Forum bezocht.
nog steeds vermistquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:59 schreef Koenholio het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat (nog steeds?) vermiste dametje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |