precies, hopen dat het dan beter gaat.....quote:Op donderdag 15 september 2005 22:31 schreef Shirley het volgende:
MORGENAVOND 21.30 EXTRA UITZENDING BB IVM. ONDERBREKINGEN.
Duidelijk?
Sorry, Chantal ja.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Haraldinio het volgende:
Dat was tanja nije, was chantal, toch ?
Ze heeft de brief gewoon voorgelezen, en het ging idd over die inseminatie. Iedereen lag dubbel van de lachquote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
Kan iemand vertellen waarom Tanja de brief niet kon voorlezen, omdat ze zo emotioneel werd.
Was dat de brief over die inseminatie?
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef koen... het volgende:
[..]
morge komt een extra uitzending,, wist je nie hé
Ik hoop het maar, anders moet ik het missen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Zouden ze het bij Bon Jovi in de HMH ook aanhebben?
y.buitenhuis@talpa.tvquote:Op donderdag 15 september 2005 22:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
mevr. Y.Buitenhuis uit Delft
(waarom weet ik dit????????????)
owh dankje dat je hey verteld .. was het weer vergetequote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Haraldinio het volgende:
Hmm zal ik julie eens wat nieuws vertellen.........................................?
Morgen extra uitzending
Voor de helft maar toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:43 schreef Catty het volgende:
Zouden ze de live uitzending misschien vanavond om 12 uur herhalen? De herhaling van de reguliere uitzending hebben we tenslotte al gezien.![]()
kloptquote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Haraldinio het volgende:
Dat was tanja nije, was chantal, toch ?
Dan kun je mooi je Nederlandse boek nog even doorlezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:47 schreef Haraldinio het volgende:
maaruh prettige avond verder mensen, ik gaat maffen en gaat morguh wel kijken, veel plezier nog later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |