Een landwind SUVquote:Op donderdag 15 september 2005 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en welke producten nemen wij ook alweer af en kunne niet vervangen worden door aziatische producten ?
daarvoor hebben wij duitse degelijkheidquote:
Ik geloof er niets van. Waar kunnen we dit zien ?quote:
Only in America...quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef koenboelrijk het volgende:
[...]
Het is gewoon moeilijk om te geloven dat mensen zo dom kunnen zijn![]()
wat verwacht je anders van een man die zegt dat iedereen moet afvallen maar zelf een dikke texaan isquote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Waar kunnen we dit zien ?
Als er één lucide Amerikaan is, dan is het Dr. Phil MacGraw. Ik kan mij niet voorstellen dat hij dit soort uitspraken doet.
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat verwacht je anders van een man die zegt dat iedereen moet afvallen maar zelf een dikke texaan is
Het komt door onsquote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef Sjonnjoop het volgende:
Is dat holloway guestbook altijd naar de klote of hebben we daar een handje in![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:34 schreef popolon het volgende:
Waar maak je je druk om zeg.
Phil is een mediageile idioot met een idiote aanhang.
Doh.
Zelfs George W. Bush is helderder van geest dan Dr. Phil..quote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Waar kunnen we dit zien ?
Als er één lucide Amerikaan is, dan is het Dr. Phil MacGraw. Ik kan mij niet voorstellen dat hij dit soort uitspraken doet.
Op FOX werd het nederlands rechtstelsel vergeleken met dat van Indonesië. Ik vind het persoonlijk geen entertainment meer als dankzij FOX en Phil Nederland een wel erg misplaatst imago krijgt. Volgens mij heeft Dr. Phil een vergelijkbare invloed als Oprah op een bepaald demografisch gedeelte van de Amerikaanse bevolking. Het verklaart de nogal bizarre uitingen in het gastenboek die we hebben gezien.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef MrCrowley het volgende:
Hehe Dr. Phil is entertainmentEn het leuke is dat hij met zijn gezwam iedereen flink weet te stangen. Net als dat kreatuur (naam?) van Fox wat ook op Nederland liep te kotsen. Ging over euthanasie enzo
Nu ben ik ook trots om Nederlander te zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 22:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het komt door ons![]()
Ik heb ook gepost![]()
Alsof er niks anders is op de meer dan 500 verschillende zenders.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:37 schreef foton het volgende:
[..]Die idioot beïnvloed wel de publieke opinie van hele (Amerikaanse) volksstammen
Die idiote aanhang is toch nog best groot in getal
Idioten kunnen soms erg gevaarlijk zijn
Als die idiote aanhang de argumentjes van Philletje serieus gaan nemen wordt het toch wel eng ja.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:34 schreef popolon het volgende:
Waar maak je je druk om zeg.
Phil is een mediageile idioot met een idiote aanhang.
Doh.
Mijn god.... Alsof ze de beste vriendin van Natalee was.....quote:I am so happy to hear that Dr. Phil is getting involved with this case. I have spent months glued to Fox News for any information on Natalee. She was a gorgeous girl with so much ahead of her and was killed by Island Scum. I am appalled that the Arubian Government is so corrupt and let these animals go as soon as the U.S. media focused on Hurricane Katrina. Do they not think we can focus on more than one thing at a time? My heart goes out to Beth, Dave, and Jug. America is behind you 100%. My family will never ever set foot on Aruba. I recently talked a couple out of going there for vacation when I was at our neighborhood pool. There was a woman with a huge vacation guide on Aruba and I started talking to her about the Natalee Holloway case and said surely you aren't going to visit there. In the end they decided on a timeshare condo in Florida. I walked away pleased with my efforts. I won't go anywhere in the Carribean for that matter. I don't think any part of it is very safe for americans. Natalee's story has captured the heart of all americans because Natalee was one of America's finest. She had beauty on the inside and out as well as class and compassion for others as evidenced in her extracurricular activities in school. It is not acceptable the way Aruba has mishandled this case. Their callous attitude proves that all americans are nothing more than a walking dollar sign and given the corrupt nature of their government I would certainly not feel very safe to travel over there. God Bless Natalee wherever she is and keep a loving hand on her family that is still searching.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |