Een insematie kit, te gebruiken door Menno en Chantal. OOk een aantal Playboy's voor Menno om geil te worden.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:47 schreef Day het volgende:
Kan iemand mij A.U.B. vertellen wat er in Chantal's doos (die zilvere niet de hare) zat?
Wat een ANTICLIMAX is dit zeg, jemig!
Duidelijk. Bedankt. Had geen zin om alle topics door te lezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Roel sowieso, door Rikkert.
De rest moet nog, ik denk maandag.
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een insematie kit, te gebruiken door Menno en Chantal. OOk een aantal Playboy's voor Menno om geil te worden.
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:49 schreef Showtime het volgende:
Ik val in...
![]()
Ralphie is ok ole ole
![]()
![]()
![]()
Ralphie is ok ole ole
![]()
![]()
Nou, werkelijk om van je stoel te glijden.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een insematie kit, te gebruiken door Menno en Chantal. OOk een aantal Playboy's voor Menno om geil te worden.
Een zelfinseminatieset.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:47 schreef Day het volgende:
Kan iemand mij A.U.B. vertellen wat er in Chantal's doos (die zilvere niet de hare) zat?
Wat een ANTICLIMAX is dit zeg, jemig!
Die playboys heeft Menno niet nodig denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
YWquote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Duidelijk. Bedankt. Had geen zin om alle topics door te lezen.![]()
nog steeds geen tijd om bb te volgen![]()
Je doet je naam eer aanquote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als je genomineerd bent, dan sta je met één been buiten het huis. Dus als ze Rob nu nomineren, dan ligt hij er al uit, omdat hij maar één been heeft.
that's livequote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert is er dus uitgevlogen omdat Didoos hem heeft genomineerd, als enige.
Best wel wrang.
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:49 schreef Showtime het volgende:
Nog maar een keertje!
![]()
Ralphie is ok ole ole
![]()
![]()
![]()
Ralphie is ok ole ole
![]()
![]()
Is dat nou echt voor een serieuze bedoeling?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ze heeft niets andersquote:Op donderdag 15 september 2005 22:53 schreef -Delta- het volgende:
Als Linda eruit was gegaan, was ze in joggingsbroek en hemdje eruit gegaan.
Wat een smaakteloos wijf is dat toch zeg, is het zo moeilijk om je een keer normaal aan te kleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |