Hier beter dan ooit zelfs.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef Rica het volgende:
Live is afgelopen en de streams lopen direct weer soepel.
Thanks BB!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij zei "Roel is toch de polulairste dus zal wel niet naar huis gestemd worden!"
Hoe weet hij dit leest ie mee op FOK nee dus. Als ie slimmer was geweest had hij dus Ralph genomineerd omdat die toch wel 3 stemmen zou krijgen en het populairst was bij het sms wat hij toen wel al wist. Maar ja Rikkert![]()
Volgens de talpa-site omdat Roel sigaretten van Rikkert had gestolen en Roel toch niet wordt weggestemd volgens Rikkert (zoiets van kan geen kwaad om hem te nomineren).quote:Op donderdag 15 september 2005 22:35 schreef Showtime het volgende:
Weet iemand wat de originele beargumentatie van Rikkert was waarom hij Roel nomineerde? Dus niet 1 van de geruchten die onder de bewoners speelt, maar wat hij voor de camera zei terwijl alles zwart beeld zwart beeld bij ons ging.
Hoop dat die arogante Rob flink wat stemmen krijgt volgende week! Wordt echt kotsmisselijk van dat betweterige van hemquote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Jongens blijven er sowieso altijd langer in"
HEeft hij niet gekeken naar de laatste 2 edities??
Je SMS actie heeft toch zin gehad! maar zo beroerd zag het er dus niet uit voor Ralph die polls via die andere sites zeggen dus weinig. Ik heb niet gesms't hoor! daar doe ik echt niet aan!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ralph is knakworstjes aan het eten
Rikkert is zo'n moederskindje, die zoiets niet doet, ben daarom ook blij dat ie opgerot is, dooiequote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Hij had TANJA moeten noemen... Was zij temminste in ieder geval genomineerd
Dat iemand als Ralph zo hoog scoort bij het tv kijkend publiek, zegt meer over de rest van de bewoners dan over Ralph. Ralph is nauwelijk op tv geweest, dus om zoveel stemmen te krijgen moet de rest wel heel erg zijn, volgens mij. En wat mij betreft is dat hetzelfde. Ik ben fan van Ralph, puur en alleen omdat bijna alle anderen trieste figuren zijn wat mij betreft.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef EmjaY het volgende:
En die arme Ralph gaat echt elke ronde genomineerd worden![]()
~quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
Thanks BB!![]()
Lijkt erop dat Rikkert dus jaloers was op Roel vanwege Lieske of iets dergelijks.![]()
Nee hoor, je hebt voornamelijk een hoop ergernis gemist.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef -Delta- het volgende:
Wat een kut avond, ik loop op alles achter
Ach, ik heb maar 1x geSMS'ed - ik bedoel, ik ben toch al BB aan het kijken, dus waarom niet "all the way" gaan.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je SMS actie heeft toch zin gehad! maar zo beroerd zag het er dus niet uit voor Ralph die polls via die andere sites zeggen dus weinig. Ik heb niet gesms't hoor! daar doe ik echt niet aan!
Volkomen mee eens en dan nog even na trappen op zijn rivaal (tav Lieske) Roel! Rikkert isquote:Op donderdag 15 september 2005 22:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rikkert is zo'n moederskindje, die zoiets niet doet, ben daarom ook blij dat ie opgerot is, dooie![]()
Roel sowieso, door Rikkert.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:45 schreef Coos het volgende:
Wie zijn nu de genomineerden dan??
een spermaset ze wil sperma van menno bij zich zelf inbrengenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:47 schreef Day het volgende:
Kan iemand mij A.U.B. vertellen wat er in Chantal's doos (die zilvere niet de hare) zat?
Wat een ANTICLIMAX is dit zeg, jemig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |