Als ik mij niet vergis ging het over het afscheidsetentje voor ralph en naat & menno en ingrid, waarvan ralph en menno genomineerd zijn, dus voor beiden zit de kans erin dat ze 'hun liefje' voorlopig niet meer zien. In die zin een romantisch afscheidsetentje.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:19 schreef DutchBull het volgende:
Ben benieuwd wat Bridget aan heeft. (En of BB/Talpa dit forum volgt.)
Bovendien hadden ze het in de uitzending van 19:30 over een afscheids etentje van Ralph en Nathalie, betekend dit dat Ralph of Nathalie weg gaat?
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Bridget zal wel een broek aanhebben vanavond.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Na jouw commentaar van vorige week verwacht ik haar in harnas te zien opkomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Agrees!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
Klaar voor zit
Ik hoop dat Linda eruit gaat.
En anders maar Rikkert.
Niet Ralph.
sjammerquote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef misterDre het volgende:
Menno gaat er dus niet uit
Ze heeft het topic gelezen van vorige weekquote:
De presentatie is een dramaquote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef MissX het volgende:
dit is de eerste x dat ik live uitzending zie, maar ik vind het nu al stom
Jaaa.. hahahaha fantastische zet... hahahaquote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Whahaha, alsnog de spermashow
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Whahaha, alsnog de spermashow
...en wij kijkers kunnen er nog alles aan veranderenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef Sassefras het volgende:
rikkert of linda........... 2 % verschil
Nee gek, Linda gaat eruitquote:Op donderdag 15 september 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
Menno staat bovenaan. Klote Menno gaat eruit.
BB-newbiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |