Ik ken het.. verschrikkelijk "dat dan weer wel"quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
HBaat jij ook die mensen die je moeten laten weten dat ze Hans Teeuwen quotjes kennen, doen ze de stem ook nog na![]()
![]()
![]()
Mijn broertje.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef SunChaser het volgende:
HBaat jij ook die mensen die je moeten laten weten dat ze Hans Teeuwen quotjes kennen, doen ze de stem ook nog na![]()
![]()
![]()
Post dan niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:31 schreef Thetallguy het volgende:
BOEIEND!!!
Ik vind het gewoon tof om met Teeuwen-quotes te spammenquote:
Vooral die mensen die zeggen van ja hahah eindhoveeuh is de mooiste stad van de wereld en dan dat hele verhaal en dan "ja van Theo, jeweettoch" Terwijl iedereen weet datquote:Op donderdag 15 september 2005 19:36 schreef Bigs het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die Hans Teeuwen denken na te doen maar het helemaal niet kunnenDat ze complete quotes verneuken enzo
Of iets uit een show Theo Maassen vertellen en dan zeggen dat het Hans Teeuwen was (of andersom)
anders mij wel....quote:Op donderdag 15 september 2005 19:47 schreef 1040STf het volgende:
Het kan mij allemaal niets rukken.
GOH BOEIEND INTERESSAAAANTTTtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:29 schreef RDC het volgende:
INTERESSANT!
nu ik erover nadenk, ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 15 september 2005 19:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
anders mij wel....
ik gebruik nog wel eens het zinnetje "Ja daar kom ik godverdomme net vandaan"
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
is dat die man die zegt dat de Jostiband playbackt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |