quote:Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het is dus ook meteen mn laatste![]()
LoL ik was alles kwijt hoorde van mn lief dat het ergens onderaan staatquote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer gewoon de titel kopieren dan hoef je alleen het laatste cijfer te veranderen![]()
ach joh....maak je niet druk.....een Modje verandert het straks wel............knap gedaan hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik wilde het te snel het is zo spannend ....
snik nu hebben we een lelijk niet kloppend verkeerd gespeld toppic![]()
Ja erg hè!!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef FlowKey het volgende:
whaha ... Linda over de donderdag ... 'nu komen we op TV'
Ik weet niet..ik denk dat je een weekban krijgtquote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef Knurkie het volgende:
[..]
LoL ik was alles kwijt hoorde van mn lief dat het ergens onderaan staat
hij wist me ook te vertellen wat een OP was en waar ik die moest vinden dus echt met zweet op de rug![]()
ach jullie snappen het toppic iedereen heeft het gevonden en er zal vast iemand komen die het netjes maakt...toch
K** kan ik dan nog wel lezen?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik weet niet..ik denk dat je een weekban krijgt![]()
Niet zo streng jij!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:12 schreef caradoc het volgende:
In de openingspost staat de link naar het vorige deel er niet eens bij. Slechte OP zeg![]()
JA haha........erggggggggggggggquote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef eborn het volgende:
Chantal gaat weer tippelen vanavond zie ik.
Als Sjonnie er aan kan verdienen komt er nog een BB-tippelzone ook.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:13 schreef eborn het volgende:
Chantal gaat weer tippelen vanavond zie ik.
Ik had net nog een checkup gedaan en mij viel het iig niet opquote:Op donderdag 15 september 2005 19:15 schreef Knurkie het volgende:
ligt er nu iemand te huilen in bed?
eindtijd 19.16 uur. slechts 14 minuten gepoetstquote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef elskreeft het volgende:
Poetstimer Lieske: start 19.02 uur
nog immer poetsend.....
Dat is toch niet gezond meer voor je gebit?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:17 schreef elskreeft het volgende:
[..]
eindtijd 19.16 uur. slechts 14 minuten gepoetst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |