wat denk je wat ik doe met die 32 vriendjesquote:
Maar zij jou wel...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef juiced het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, lieve woepsiemoepsie. Dat zou ik je nooit aan kunnen doen.![]()
quote:Bryan zegt:
maryse...
*op knieen gaat*
wil je, officieel verkering met mij?
...
m, zegt:
ok
Bryan zegt:
He kut, heb ik weerquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef Jett het volgende:
[..]
wat denk je wat ik doe met die 32 vriendjesik kom aan me trekken hoor
![]()
Ik hoor zelfs daar niet eens bijquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef Jett het volgende:
[..]
wat denk je wat ik doe met die 32 vriendjesik kom aan me trekken hoor
![]()
Maagdquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
wat een sloeries zitten er toch op FoK....![]()
(Gelukkig maar, anders hadden we weinig te nuecken...)
tonksquote:
quote:T, zegt:
kut wijf
Precies, die is al van brainster én juicedquote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef juiced het volgende:
[..]
Je blijft met je poten van MaRySe!
quote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef juiced het volgende:
[..]
Je blijft met je poten van MaRySe!
Bedenktijd? Waarvoor?quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef HuHu het volgende:
Is er nog bedenktijd?
MaRySe is alleen van mij! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!!quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, die is al van brainster én juiced![]()
Doe es niet zo hebberig.quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef juiced het volgende:
[..]
MaRySe is alleen van mij! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!!![]()
Je begint wel wat opquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef juiced het volgende:
[..]
MaRySe is alleen van mij! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!! VAN MIJ!!!![]()
Maryse delen? Nooit zeg ik je, nooit!quote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'Eerlijk zullen wij alles delen'
Dat zijn details IJsmeisquote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het een tulp is en ook nog eens onorigineel.
Het zal nooit wat worden zo, er is er maar een die uitsluitsel kan geven over dit dilemma en dat is maryse zelfquote:Op zondag 18 september 2005 13:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Maryse delen? Nooit zeg ik je, nooit!
Dan zegt ze juicedquote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het zal nooit wat worden zo, er is er maar een die uitsluitsel kan geven over dit dilemma en dat is maryse zelf
Die had je toch al geopend?quote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan zegt ze juiced, die wil ze pas dumpen als ik een kei puik paint maryse topic in onz open
Doe er dan gewoon nog 1, misschien dat ze dat dan wel waardeertquote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Die foto die ik had gepost vond ze gemeen
Ja maar HuHu, dat is het punt juist: ze zoekt iemand om die foto's te laten makenquote:
Daarom heb ik ook m'n MSN adres in m'n profiel staanquote:Op zondag 18 september 2005 14:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar HuHu, dat is het punt juist: ze zoekt iemand om die foto's te laten maken![]()
Jaquote:Op zondag 18 september 2005 14:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar HuHu, dat is het punt juist: ze zoekt iemand om die foto's te laten maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |