zat jij niet met je aars in een restaurant?....quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
klets ff niet zo uit je nek. Er zou vanaf 21:00 uur worden afgetrapt,ik ben er,de server is leeg.dan zie ik op FOK forum iets van 22:00 uur..ik er weer heen, weer niemand,dan benik er om 23:00 uur omdat ik net een post op FOK zie waar wordt gezegd dat er een paar NU heengaan.
wat denk je: Weer niemand!Schei eens uit zeg..Bedoel een simpele training kan niet eens normaal doorgang vinden...
![]()
We hebben de indeling geoefend Het was al een klus om iedereen in het juiste squad te krijgen en het juiste materiaal te laten rijden. Toen dat lukte was er al heel wat duidelijk voor iedereen... Na wat tips en tricks van onder andere johan hebben we het een en ander geoefend. Probleem was een tegenstander van formaat. (uberhaupt een tegenstander van meer dan drie man.)quote:Op zondag 18 september 2005 01:16 schreef i-spy24 het volgende:
Kun je even aangeven wat jullie geoefend hebben en hoe de aanval opgezet werd geen nood die tortillas lezen geen nederlands en wat de evt de zwakke punten waren die al of niet verbetert zijn?
verder hoop ik dat je mijn eerder geposte informatie t.a.v.de tortillas nog hebt bekeken en daar de taktiek voor morgen op hebt afgestemd.
Daarom zullen we na 2 ronden wisselen van server.quote:Op zondag 18 september 2005 10:41 schreef PirE het volgende:
Succes tegen die spanjolen. Die gasten zullen wel flink laggen met hun brakke spaanse connections en hun server zal wel spelen alsof je door stroop loopt.
check de info van onze war meester BMHquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef BMH het volgende:
Band of Fok!kersversusredCode electronic sportsstatus: Challenge accepted by redCode electronic sports Datum: Sunday 18 September 19:00 <-- MORGEN! Levels: Mashtuur City - 16/Dragon Valley - 16 Spelers: 8 x 8 Ladder: BF2 CON - 16 RANKED Global weapons unlocks?: NEIN!!
Meld je hier aan voor deze war
REGELSTeamspeak is verplicht tijdens een clanwar! Kom minimaal 10 minuten voor de war in de warserver! Kun je niet, maar je heb jezelf wel opgegeven? Meld dit dan maximaal 24 uur voor de clanwar in deze thread Bij teveel animo spelen de acht leden die het eerst op Teamspeak kwamen de war.
Mashtuur City zie ik.....quote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
check de info van onze war meester BMH![]()
He NLboy, pannekoek..je staat al aangemeld hoor![]()
Geen goeie MIG piloot op die server dusquote:Op zondag 18 september 2005 03:57 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img160.imageshack.us/img160/5922/helipoints9ba.th.jpg]afbeelding][/URL]
84 punten in kubra damn 54 player map!! ;D en dat allemaal in de cobra!
Minimaal 2 AT'ers, (met DAO12) een medic en 1 support in een squad... heb je een BH en een tank of groepje infanteristen zo dood.quote:Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef jpjedi het volgende:
Naar aanleiding van ons traininkje (training om iedereen in het juiste squad te krijgen) de volgende opstellingen en indeling.
Helaas waren I-spy en BMH er niet bij maar deze plaatsen zijn ingevuld tijdens de training.
Ik post het hier omdat er een aantal mensen nog geen mail hebben van Frank voor het forum.:
Masthuur city:
Commander: Sickert (engineer)
SQUAD 1: basis aanval/verdedingings
Squadleader: BMH: (Medic)
I-spy: support
NLboy: medic
Timminater: Assault/specops
Dr Bravo: antitank
Jafarx: assault/specops
SQUAD 2: pantsersquad
squadleader: Domo in APC (specops/engineer)
Jedi: APC/Tank icm engineer
SQUAD 4: specops
FJD: specops
Voor Dragon valley:
Commander: Sickert (engineer)
SQUAD 1: basis aanval/verdedingings
Squadleader: BMH: (Medic)
I-spy: support
NLboy: medic
Dr Bravo: antitank
Jafarx: assault/specops
SQUAD 2: pantsersquad
squadleader: Domo in APC/tank (specops/engineer)
Jedi: APC/Tank icm engineer
SQUAD 3: flyboy
Timminater: piloot
SQUAD 4: specops
FJD: specops
Volgende aandachtspunten naar voren gekomen:
commander moet commando`s doorgeven zodat squadleader direct kan doorsturen. Wanneer opdracht voltooid is moet hij gelijk een nieuwe klaar hebben.
piloot en specops squads moeten ook al zijn ze alleen toch een squad aanmaken als hulp voor de commander.
En hou je aan je squad en squadleaders maak je squad aan zodat iedereen kan joinen.
Voor Squad 1 is er de jeep..gebruik die ook
Squad 2 zorgt voor mijnen bij mathuur bij de bovenste brug, squad 1 rukt op via de eerste brug..
Squad 1 kan iemand achterlaten ter verdediging..dit is iets dat de squadleader van squad 1 bepaald.
Kom jij nog wel ons spawn killen op onze server ?quote:Op zondag 18 september 2005 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens jullie spelen op een 16 player map dus geen blackhawk of mi-17
nee inderdaad. ik lees hier van alles maar er zit inderdaad geen chopper in de 16 player map...quote:Op zondag 18 september 2005 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
en trouwens jullie spelen op een 16 player map dus geen blackhawk of mi-17
mensen die available staan gaan voor!!!!quote:Op zondag 18 september 2005 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat het aantal mensen geen probleem zal zijn....We hadden gisteren al meer mensen dan nodig....
Ik tel nu 10 man...
@ BMH:
Wil je gewoon de eerste 8 op TS pakken?
En hoe zit dat nou ook al weer met TS? per squad een kanaal en de commander op beide kanalen oid? Je hebt het de vorige keer wel zo gepost maar wellicht goed om dat hiernog even neer te kwakken..![]()
Ik zeg voor vanavond:"
CURAHEE!
JA WAT! KUN JIJ NIET LEZEN OFZO?!?!quote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef UnleashMitch het volgende:
en ikke danik mag van Clanbase pas na 24 uur meedoen dus das een beetje een bummer, dat moet je maar even door de vingers zien
Niet nodig, ik schop je kont altijd met m'n ogen dichtquote:Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Sickert het volgende:
JA WAT! KUN JIJ NIET LEZEN OFZO?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |