quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:14 schreef Vassili_Z het volgende:
BF2 begint echt saai te worden....
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef BMH het volgende:
Ik ben medic! W00t
sterphquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:14 schreef Vassili_Z het volgende:
BF2 begint echt saai te worden....
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kom er aan JPEven de maps downloaden.
We zijn nu met 7 man op de server, we wachten op tegenstandquote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Om het even maar er was vanavond niemand..herhaal niemand van het team wat morgen
tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de [sub inmiddels verkleinde[/sub] map Masthuur.
Ik ken het gevoel. Had ik ook tijdens de mislukte clanwarsquote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Om het even maar er was vanavond niemand..herhaal niemand van het team wat morgen
tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de inmiddels verkleinde map Masthuur.
[afbeelding] En om ff door te gaan:
Ik vind het een beetje beschamend dat we als Clan zoveel moeite moeten doen om bij elkaar te komen danwel mensen te vinden voor dit soort uitdagingen.
Bedoel we wilden toch aan het begin een leuke,grote Clan worden of tenminste groeien?
Nou...dan mag de mentaliteit van de rest echt wel veranderen.Hulde voor die paar die elke keer maar weer dingen opzetten,uitzoeken en dan door de rest een beetje in de steek wordt gelaten met reacties als " eeehhh ik zal ff kijken of ik wel tijd en zin heb ..."![]()
Als ik alleen maar kijk naar andere Clans w.o dus onze tegenstander van morgen dan bekruipt me wel een beetje een beschamend gevoel.
[afbeelding]
Ik hoop echt dat de aanmeldingen bij allerlei Clanwars een beetje meer enthousiasme opbrengen want alleen dat al mag een soort veredeld bedankje zijn voor die basisgroep die alles maar elke keer regelt.
zo dat is er ff uit.
quote:Op zondag 18 september 2005 om 00:14 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:
We zijn nu met 7 man op de server, we wachten op tegenstand
quote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Veteran Armor Badge
Kreeg net deze erbij, lol
Jaja...iedereen was er behalve jij....quote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
tegen de tortillas moet spelen op de BOF server en de inmiddels verkleinde map Masthuur.
damn die heb ik nog nietquote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Veteran Armor Badge
Kreeg net deze erbij, lol
quote:Op zondag 18 september 2005 om 00:58 uur schreef 'jpjedi' het volgende:
Jaja...iedereen was er behalve jij....
Wat wel apart is dat net jullie twee niet op de training waren...quote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Had ik ook tijdens de mislukte clanwars![]()
Moet je toch eens xfire aanschaffen..quote:Op zondag 18 september 2005 01:05 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
klets ff niet zo uit je nek. Er zou vanaf 21:00 uur worden afgetrapt,ik ben er,de server is leeg.dan zie ik op FOK forum iets van 22:00 uur..ik er weer heen, weer niemand,dan benik er om 23:00 uur omdat ik net een post op FOK zie waar wordt gezegd dat er een paar NU heengaan.
wat denk je: Weer niemand!Schei eens uit zeg..Bedoel een simpele training kan niet eens normaal doorgang vinden...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |