abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30702644
jeej
maar we starten eerst op hun server
en daarna op de onze toch?
Narf!
pi_30702749
We kunnen ook meteen naar hun server toegaan maar wij gaan even een kleine rondje oefenen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 18 september 2005 @ 18:33:01 #253
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30702796
Bedankt voor alles escape_nl!

Zie verder: http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=28
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 18 september 2005 @ 18:36:17 #254
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30702913
Bedankt escape voor alle moeite, etc.
  zondag 18 september 2005 @ 18:51:07 #255
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30703403
WE HEBBEN GEWONNEN!! 8 min voor de war maakte we ze in.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30703459
Zo we zagen we kwamen en we overwonnen. Een geniale oorlog hebben we gevoerd, oorlogen worden immers gevoerd in de voorbereiding en niet in de uitvoering.

Die Spanjaarden zagen wat Ispy voor ons gedaan had en werden zo bang van onze voorbereidingen dat ze de handdoek maar meteen in de ring hebben gegooid. De propeganda machine van Ispy heeft perfect gewerkt en kunnen weer rustig slapen. Nederland kan weer rustig slapen zeg maar.
  zondag 18 september 2005 @ 19:38:23 #257
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30704802
Wederom een no-show?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30708174
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo we zagen we kwamen en we overwonnen. Een geniale oorlog hebben we gevoerd, oorlogen worden immers gevoerd in de voorbereiding en niet in de uitvoering.

Die Spanjaarden zagen wat Ispy voor ons gedaan had en werden zo bang van onze voorbereidingen dat ze de handdoek maar meteen in de ring hebben gegooid. De propeganda machine van Ispy heeft perfect gewerkt en kunnen weer rustig slapen. Nederland kan weer rustig slapen zeg maar.
een psyche-war
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 18 september 2005 @ 21:12:09 #259
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30708195
Pfffff again
pi_30710206
Was vanavond wel weer even leuk. Zelfs MisterFox deed weer mee Kom je volgende keer weer ?

Ispy is nu ook TS-hooked geloof ik en verder waren we toch met een mannetje of 8 aan het schieten. Aan het begin waren we nog een beetje echt team maar daarna ging t even wat minder. Waarschijnlijk ook dankzij mijn *kuch*bezielende*kuch*leiding. Maar goed niemand ging commanderen en ik had supplies nodig omdat ik hun artill aan het opblazen was.

Binnenkort maar weer eens zo'n leuk avondje doen
  zondag 18 september 2005 @ 22:12:43 #261
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30710430
Deze week hopelijk nieuw moederbord en processor!

Dan eindelijk zonder stotterrrrrrrrr knallen.
pi_30710476
Wat ga je halen ? We hebben jou nml ook al een tijdje niet meer gezien op de server
pi_30711008
was erg leuk lekker weer wat puntjes erbij gehaald
en leuk ispy eens een keer te horen
Narf!
pi_30711144
Was idd heel goed. Op een gegeven moment op Sharqi ging t zoals t hoort: goede teamplay!!
Before all else, be armed.
  zondag 18 september 2005 @ 22:35:30 #265
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30711154
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ga je halen ? We hebben jou nml ook al een tijdje niet meer gezien op de server
AMD Athlon 64 3800+ denk ik. Zodra ik dat heb kom ik weer knallen. Promise!
pi_30711177
was zeker gezelig was er dan niet hele tijd maar heb veel plezier gehad
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_30711313
Allereerst: Escape, bedankt voor je inzet en we hopen dat je nog vaak meespeelt natuurlijk.. (TS misschien )

Was toch een tof avondje zeg. Eerst had ik de balen van het slechte nieuws dat de tegenpartij weer niet kwam opdagen en we dus onze meestertaktiek en opstelling niet in de praktijk konden brengen. Maar nu toch iedereen er zowat was (en op TS behalve diamond) hebben we echt gezellig gespeeld. Het ging soms echt super zoals wanneer we het TV station terugpakte en soms werden we in masthuur ingemaakt omdat we te BH hongerig waren.. Ik wil toch speciaal Tim en Bravo noemen als toch wel een zeer goed duo in de apache. Om als bij gunner in de apache als eerste te eindigen moet je toch wel iets in de vingers hebben als je weet dat bijvoorbeeld het puntenkanon domo rondloopt. Dit is zeker een punt voor de volgende war..

Bedankt jongens!

PS ik vond het super dat fox er was! ik lag weer ouderwets om de haverklap plat van het lachen. Notabene kon hij als kok beginnen bij I-spy zijn eethuis... Dan gaan we daar met zijn allen eten! haha

Zowiezo wel een idee om eens van Ispy zijn aanbod gebruik te maken en eens te gaan stappen met een simpel etentje van te voren bij hem... Ideetje voor de event commissie?

Wat een avond....
pi_30711711
haha prima eten by ispy en dan met zn allen bij hem draadloos met een ping van rond de 20!

Narf!
pi_30711874
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef jpjedi het volgende:
Allereerst: Escape, bedankt voor je inzet en we hopen dat je nog vaak meespeelt natuurlijk.. (TS misschien )

Was toch een tof avondje zeg. Eerst had ik de balen van het slechte nieuws dat de tegenpartij weer niet kwam opdagen en we dus onze meestertaktiek en opstelling niet in de praktijk konden brengen. Maar nu toch iedereen er zowat was (en op TS behalve diamond) hebben we echt gezellig gespeeld. Het ging soms echt super zoals wanneer we het TV station terugpakte en soms werden we in masthuur ingemaakt omdat we te BH hongerig waren.. Ik wil toch speciaal Tim en Bravo noemen als toch wel een zeer goed duo in de apache. Om als bij gunner in de apache als eerste te eindigen moet je toch wel iets in de vingers hebben als je weet dat bijvoorbeeld het puntenkanon domo rondloopt. Dit is zeker een punt voor de volgende war..

Bedankt jongens!

PS ik vond het super dat fox er was! ik lag weer ouderwets om de haverklap plat van het lachen. Notabene kon hij als kok beginnen bij I-spy zijn eethuis... Dan gaan we daar met zijn allen eten! haha

Zowiezo wel een idee om eens van Ispy zijn aanbod gebruik te maken en eens te gaan stappen met een simpel etentje van te voren bij hem... Ideetje voor de event commissie?

Wat een avond....
Het was zeker leuk, maarre ik geloof dat iedereen nu TS gebruikt. Ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden.... maar daar wil ik nu wel eventjes verandering in brengen.
Een headset ?? En welke server was teamspeak? En hoe kom je dan op de BoF server en de teamspeak? *noob* Nogmaals: Heb me er nooit mee bezig gehouden!

En welke headset gebruiken jullie/raden jullie aan?
BF2: Diamond3d
pi_30711964
moet misterfox blijven spelen op onze server (incl TS)
» ja
» nee

maak je eigen FOK! poll zelf!

vreemd, ik krijg geen werkende poll hier..
pi_30712024
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:59 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Het was zeker leuk, maarre ik geloof dat iedereen nu TS gebruikt. Ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden.... maar daar wil ik nu wel eventjes verandering in brengen.
Een headset ?? En welke server was teamspeak? En hoe kom je dan op de BoF server en de teamspeak? *noob* Nogmaals: Heb me er nooit mee bezig gehouden!

En welke headset gebruiken jullie/raden jullie aan?
ik vind logitech butkwaliteit...ik had hem een paar weken en heel die verstel beugel al uit elkaar gevallen.. zit nu met tape in elkaar.

Ik raad wel een usb headset aan...verder zijn dit de TS instellingen:85.92.128.91:8767

ww: FOK!
pi_30712498
ik heb een usb mic van logitech werkt prima en tenminste niet zon onding op je kop
Narf!
pi_30712723
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ik vind logitech butkwaliteit...ik had hem een paar weken en heel die verstel beugel al uit elkaar gevallen.. zit nu met tape in elkaar.

Ik raad wel een usb headset aan...verder zijn dit de TS instellingen:85.92.128.91:8767

ww: FOK!
Wat is dat Xfire dan precies??
BF2: Diamond3d
pi_30712820
* DING *

Jaaa...daarrr zijn we weer troopers. Nou..voor de eerste keer via TS meegedaan,en nu eens de stemmen
achter het kuch 'tuig' van de FOK Clan gehoord.
Tering alsof je een deel van de familie Flodder op bezoek krijgt.Wat een drukte en gejengel.

Afijn,het spelen was echt leuk en opvallend genoeg vond ik er ook wel een potje professionalisme in terug want ondanks dat ik er bijvoorbeeld vooraf een hard hoofd in had, gezien de 'losse' sfeer,bleek in de praktijk tussen de grappen en grollen door en vooral Fox kon er wat van als junior hobbit die elke keer in je oor tetterde dat als het moest er zeer goed en professioneel werd samengespeeld. Domo was weer ouderwets op dreef,sickert deed wat hij moest doen zoals altijd en ene Tim en Bravo verraste iedereen met hun geweldige 1-2 samenwerking in die choppers en ik speelde tussen neus en lippen door met in de ene hand het toetsenbord en in de andere hand een lekker drankje en hobbelde overal achteraan en dook af en toe op de meest vreemde plaatsen op als een echte 'phantoom'.
Daarnaast vind ik ook dat we een uitzondering moeten maken voor MisterFox(ongetwijfeld een liefhebber van de X-files met zo een naam) als Clanlid want hij is echt een apart mannetje met zijn gejengel binnen het team en dat wil ook wat zeggen.Maar dat moeten de Admin's maar verder beslissen,ga ik niet over.

T.a.v. het eten: Ik stelde voor als we weer eens in Rotterdam zijn en zo een TGS night hebben om dan vooraf in Rotterdam,waar ik wel wat mensen ken, voor maximaal ¤ 10,- de man met een drankje erbij wat te gaan eten.
Altijd leuk en altijd gezwellig en bindt mensen met elkaar.
Eerlijkheidshalve gezegd was ook deze avond voor mij een leerzame ervaring t.a.v.het FOK BF2 team en kan ik met een gerust hart gas terugnemen gezien mijn eerdere uitlatingen over de hele opzet en handelswijze binnen het opgestarte BF2 team dat bepaalde zaken niet snel en professioneel genoeg werden uitgevoerd.

En wie totslot geintresseerd is in wat ik vanavond weer heb gevreten moet maar ff hier kijken.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 19-09-2005 12:25:47 ]
  zondag 18 september 2005 @ 23:37:45 #275
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30713174
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef jpjedi het volgende:
moet misterfox blijven spelen op onze server (incl TS)
» ja
» nee

[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!

vreemd, ik krijg geen werkende poll hier..
Poll: Moet misterfox blijven spelen op onze server (incl TS)
  • Ja
  • Nee
  • Uhh wie?
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')