* DING *
![]()
Jaaa...daarrr zijn we weer troopers.
![]()
Nou..voor de eerste keer via TS meegedaan,en nu eens de stemmen
achter het
kuch 'tuig' van de FOK Clan gehoord.
Tering alsof je een deel van de familie Flodder op bezoek krijgt.Wat een drukte en gejengel.
Afijn,het spelen was echt leuk en opvallend genoeg vond ik er ook wel een potje professionalisme in terug want ondanks dat ik er bijvoorbeeld vooraf een hard hoofd in had, gezien de 'losse' sfeer,bleek in de praktijk tussen de grappen en grollen door
en vooral Fox kon er wat van als junior hobbit die elke keer in je oor tetterde dat als het moest er zeer goed en professioneel werd samengespeeld. Domo was weer ouderwets op dreef,sickert deed wat hij moest doen zoals altijd en ene Tim en Bravo verraste iedereen met hun geweldige 1-2 samenwerking in die choppers en ik speelde tussen neus en lippen door met in de ene hand het toetsenbord en in de andere hand een lekker drankje en hobbelde overal achteraan en dook af en toe op de meest vreemde plaatsen op als een echte 'phantoom'.
Daarnaast vind ik ook dat we een uitzondering moeten maken voor MisterFox(ongetwijfeld een liefhebber van de X-files met zo een naam) als Clanlid want hij is echt een apart mannetje met zijn gejengel binnen het team en dat wil ook wat zeggen.Maar dat moeten de Admin's maar verder beslissen,ga ik niet over.
T.a.v. het eten: Ik stelde voor als we weer eens in Rotterdam zijn en zo een
TGS night hebben om dan vooraf in Rotterdam,waar ik wel wat mensen ken, voor maximaal ¤ 10,- de man met een drankje erbij wat te gaan eten.
Altijd leuk en altijd gezwellig en bindt mensen met elkaar.
Eerlijkheidshalve gezegd was ook deze avond voor mij een leerzame ervaring t.a.v.het FOK BF2 team en kan ik met een gerust hart gas terugnemen gezien mijn eerdere uitlatingen over de hele opzet en handelswijze binnen het opgestarte BF2 team dat bepaalde zaken niet snel en professioneel genoeg werden uitgevoerd.
En wie totslot geintresseerd is in wat ik vanavond weer heb gevreten moet maar ff
hier kijken.
[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 19-09-2005 12:25:47 ]