ik heb nergens gezegd dat het serie 1 is hoor, het is gewoon serie 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:59 schreef StephanL het volgende:
serie1? Ik heb er nu één uit serie 2. Ik denk niet dat het er bij staat dat het serie 1 is, want bij mij staat duidelijk serie 2.
filmcell = GEEN dvd hoorquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef GSi het volgende:
Kan ik deze film in een regiovrije DVD speler afspelen?
Hehehe, dat maakt mijn vraag alleen maar nog veel dommerquote:
tja dat zul je nooit weten denk ik...quote:Op zondag 18 september 2005 10:47 schreef am2 het volgende:
Van welke film zou dat een stukje zijn dan? Er zijn toch honderden van die films gemaakt voor alle bioscopen wereldwijd?
er mag natuurlijk ook een reeel bod gedaan wordenquote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef RC2 het volgende:
Is een aardig collector's item maar heb er het geld niet voor over.
ik heb je aangemeldquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik ben zeker wel geinteresseerd heb je msn om er over te praten ?
Mijn msn staat in mn profiel![]()
en hij is weer beschikbaar! (grapjas ga iemand anders z'n tijd verklooienquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik ben zeker wel geinteresseerd heb je msn om er over te praten ?
Mijn msn staat in mn profiel![]()
ik heb wel een zelfgemaakte foto maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kan je je picture opnieuw uploaden
je hebt mail, BEDANKTquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:47 schreef Euc- het volgende:
Mail maar naar mij, dan plaats ik hem wel ff: roberteuc@gmail.com
en mijn antwoord blijft nee!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:15 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Bod van ¤ 15,= blijft staan...
ja en? en dan is 15euro nog geen reeel bod.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:26 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
ja maar deze is niet nieuw...
en niemand wil m blijkbaar....
blijf jij nou bezig sukkeltje, jij hangt mij al een tijdje m'n keel uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
16,50quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef akkom het volgende:
[..]
blijf jij nou bezig sukkeltje, jij hangt mij al een tijdje m'n keel uit![]()
ga gewoon iemand anders vervelen zielig pubbertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |