ik heb nergens gezegd dat het serie 1 is hoor, het is gewoon serie 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:59 schreef StephanL het volgende:
serie1? Ik heb er nu één uit serie 2. Ik denk niet dat het er bij staat dat het serie 1 is, want bij mij staat duidelijk serie 2.
filmcell = GEEN dvd hoorquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef GSi het volgende:
Kan ik deze film in een regiovrije DVD speler afspelen?
Hehehe, dat maakt mijn vraag alleen maar nog veel dommerquote:
tja dat zul je nooit weten denk ik...quote:Op zondag 18 september 2005 10:47 schreef am2 het volgende:
Van welke film zou dat een stukje zijn dan? Er zijn toch honderden van die films gemaakt voor alle bioscopen wereldwijd?
er mag natuurlijk ook een reeel bod gedaan wordenquote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef RC2 het volgende:
Is een aardig collector's item maar heb er het geld niet voor over.
ik heb je aangemeldquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik ben zeker wel geinteresseerd heb je msn om er over te praten ?
Mijn msn staat in mn profiel![]()
en hij is weer beschikbaar! (grapjas ga iemand anders z'n tijd verklooienquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef carfreak_01 het volgende:
Ik ben zeker wel geinteresseerd heb je msn om er over te praten ?
Mijn msn staat in mn profiel![]()
ik heb wel een zelfgemaakte foto maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kan je je picture opnieuw uploaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |