Ik kijk nu naar World Sports, dat gaat beter.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:44 schreef -Mo- het volgende:
Ik kijk ook Chelsea... Loopt ook erg lekker hier...
En heb een langzame internetverbinding
Ik zie nu Tottenham op GDTV.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:22 schreef Spideyman het volgende:
op welk kanaal zit tottenham?
op gdtv zie ik nu chinese reclame namelijk
"soccer" heeft hem ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:22 schreef Spideyman het volgende:
op welk kanaal zit tottenham?
op gdtv zie ik nu chinese reclame namelijk
Als het maar gratis is...........quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef pascalheister het volgende:
Bordeaux - Lyon nu op cctv-5
soccer is prima. Helder, strak en geen buffergedoe. Wel chinees commentaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef Spideyman het volgende:
ah voetbal
kwas te ongeduldig. beetje goeie kwalitiet op 'soccer' BS?
op GDTV vrij goed, lekker stromend en redelijke resolutie. alleen jammer van chinese commentaar.
Ik had hem net ook aangezet. Net op tijd om de 1-1 te zien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
soccer is prima. Helder, strak en geen buffergedoe. Wel chinees commentaar.
Zo erg vind ik het Chinees commentaar nou ook weer nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef Calella het volgende:
Op www.streamtvnow.com betaal je 3 euro per maand via Paypal en dan heb je die wedstrijden met Engels commentaar.
38 cent per zaterdag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo erg vind ik het Chinees commentaar nou ook weer niet
Heb ik ook gedaan, alleen ik vind de kwaliteit van de streams niet te vergelijken met die van pplive... het is hard achteruit gegaan bij streamtvnow.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef Calella het volgende:
Op www.streamtvnow.com betaal je 3 euro per maand via Paypal en dan heb je die wedstrijden met Engels commentaar.
Ik zit er al maanden en niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, alleen ik vind de kwaliteit van de streams niet te vergelijken met die van pplive... het is hard achteruit gegaan bij streamtvnow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |