Ik ken die site niet, maar een proxy instellen kost je ook 20 seconden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:02 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
www.goal.tv is al niet meer beschikbaar in Nederland waarom denk je dat ze dat uit de lucht hebben gehaald zodat mensen niet meer kunnen kijken wanneer welke wedstrijden worden uitgezonden.
|En het signaal blokkeren kost echt neit zoveel moeite.......blijkbaar
Die zenders zijn geregeld offline en dan weer online.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:00 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
kan je lang wachten...denk je dat versatel geen actie onderneemt
Het is toch ernstiger dan ik dacht. Maar die 2 zenders zijn voor niemand meer te ontvangen. Dus niet alleen voor Nederlanders.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
oke goed.....k heb al paar dagen geen goaltv2 gezien en het was ook weer op het nieuws ik denk ze nu toch echt een stokje voor hebben gestoken iemand enige link naar een chineze proxy
hartelijk bedankt mischien dat je op deze manier wel goaltv kan ontvangen
Op een ander forum zijn er ook mensen uit Schotland die aangeven dat ze GoalTV niet meer kunnen zien met die programmaatjes.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:35 schreef johan500 het volgende:
hoe kom je aan die info
[..]
Het is toch ernstiger dan ik dacht. Maar die 2 zenders zijn voor niemand meer te ontvangen. Dus niet alleen voor Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |