Killzone 2 is nog niets van getoondquote:Op donderdag 15 september 2005 16:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pre-rendered filmpjes zijn niet speelbaar..
Ga nu maar weer terug naar je ballenbak.
je kan al een 360 kopen voor 300quote:Op donderdag 15 september 2005 16:21 schreef Developersrus het volgende:
400 Pleuro voor een console? Niet voor de massa te betalen dus.....na een aantal maanden gaat de prijs wel dalen naar 275-300 ofzo.
Gebruik je mod mogelijkheden eens voor iets normaals inplaats van anti Noot posts deleten en topic titels naar jou zin te veranderenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb even de titel aangepast
Dan slaat je opmerking dus helemaal nergens op...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Killzone 2 komt nog op de PS2
Teeeringquote:Op donderdag 15 september 2005 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan slaat je opmerking dus helemaal nergens op...
Enfin, 2 nieuwe RE5 screens (X360)
[afbeelding]
[afbeelding]
Tering, tering, tering, tering, tering wat vet.
Als 3d Realm hetzelfde schema als voor Duke Nukem: Forever hanteert denk ik dat die op de next-next gen uitkomtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Prey
In deze resolutie zijn ze iig nog niet verschenen..quote:Op donderdag 15 september 2005 20:51 schreef PandorasBox het volgende:
Teeering.....wat een oude screens!
Zijn nog gewoon van die eerste trailer...
ik weet niet wat ze met die screens gedaan hebben, maar ze zijn allemaal vervormdquote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef febster het volgende:
Als je bv ff op www.insidegamer.nl kijkt zie je dat er een shitload aan screens voor veel spellen uitgekomen is
cool, dus dat filmpje was nog niet eens alle kracht van de Xbox 360quote:The version shown today was only running on one of the 360’s three cores, and has not been optimized. As the game gets closer to its 2006 launch, the framerate will grow even smoother.
[...] Using only one third of the 360’s core processors, the current build of Gears easily eclipses the version running on PC at E3, so imagine how it will look once it is running on all three.
Kameo blijft coolquote:Op donderdag 15 september 2005 22:33 schreef febster het volgende:
Als je bv ff op www.insidegamer.nl kijkt zie je dat er een shitload aan screens voor veel spellen uitgekomen is
Grappig dat ze met dit soort aankondigingen altijd komen NADAT iedereen zeikt over de kwaliteit van de graphics.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:57 schreef kepler het volgende:
cool, dus dat filmpje was nog niet eens alle kracht van de Xbox 360
Het is geen FPS, dus komt er denk ik geen crosshairquote:Op donderdag 15 september 2005 23:57 schreef truSteh het volgende:
Denk toch niet dat het er zo echt ingame uit, ik wil crosshairs en andere dingen zien voordat ik geloof dat het ingame is
het mooie is dat iedereen het juist heeft over de mooie kwalitiet van dat spelquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappig dat ze met dit soort aankondigingen altijd komen NADAT iedereen zeikt over de kwaliteit van de graphics.
Je meent het nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is geen FPS, dus komt er denk ik geen crosshair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |