abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30819388
quote:
En de hoofdcamera's mogen van de regisseur voortaan niet te ver inzoomen om te voorkomen dat de kijker gedesoriėnteerd raakt.
Dat was eigenlijk mijn belangrijkste bezwaar. Ik geef de NOS nog een kans
pi_30819657
Ja buitenspel was beter te zien je IN DE HERHALING, want als je dat in real time doet, mis je al het overzicht zoals het nu was.

Die camerastandpunten zijn prima voor corners, een vrije trap wellicht (dus dode spelmomenten) of herhalingen voor buitenspel of zo, maar niet als reguliere camera om de match mee te volgen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30819827
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:12 schreef pfaf het volgende:
Tssk. Er was helemaal niets aan gelukt. Als ik geen overzicht in het spel zie, kan ik net zo goed geen voetbal kijken.
lees jij wel? Volgens NOS waren slechts een paar dingen bevallen:
quote:
Een paar momenten waren beter te zien. Buitenspel is aantoonbaar zonder van camera's te moeten wisselen. En we hadden ook beter zicht op de oorzaak van bijvoorbeeld de penalty.
Voor de rest hebben ze goede kritiek op zichzelf. Ik zeg niet dat het dan goed is, maar hoevaak komt het niet voor dat buitenspel niet te zien is? Oke, wat mij betreft mogen deze camera punten eerder gebruikt worden voor herhalingen, maar ze staan iig niet stil in de tijd.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 22 september 2005 @ 12:26:08 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30820259
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

lees jij wel? Volgens NOS waren slechts een paar dingen bevallen:
Ja ik lees wel en mij was helemaal niets bevallen. Enige goede aan een een beeld dichter op het spel en verder naar de hoek zou kunnen zijn bij corners en ook dat betwijfel ik i.v.m. afvallende ballen, maar verder is het gewoon kut-met-peren en heeft het niets met voetbal kijken te maken.
quote:
[..]

Voor de rest hebben ze goede kritiek op zichzelf. Ik zeg niet dat het dan goed is, maar hoevaak komt het niet voor dat buitenspel niet te zien is? Oke, wat mij betreft mogen deze camera punten eerder gebruikt worden voor herhalingen, maar ze staan iig niet stil in de tijd.
Precies, daar zijn toch herhalingen voor? Ik hoef niet 1-2-3 te zien of een bal buitenspel is, ik wil zien of een bal naar rechts of misschien toch beter naar links afgelegd moet worden.
En meegaan met je tijd is een drogreden en moet zeker niet gebruikt worden voor zulke projectjes.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 22 september 2005 @ 17:28:11 #105
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30829972
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:23 schreef calvobbes het volgende:
http://medialog.blogspot.(...)t-goed-bevallen.html
[..]

Een paar keer was het beter te zien. Maar een heleboel andere keren niet imo.

Misschien dat het met die aanpassingen was beter gaat worden, maar ik vrees het niet.
Ik hoop echt dat ze het nooit meer doen
2 hoofdecamera's is gewoon veel te onduidelijk en er moet veel te veel voor worden geschakeld waardoor het te onrustig wordt

Amen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_30830109
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ja ik lees wel en mij was helemaal niets bevallen. Enige goede aan een een beeld dichter op het spel en verder naar de hoek zou kunnen zijn bij corners en ook dat betwijfel ik i.v.m. afvallende ballen, maar verder is het gewoon kut-met-peren en heeft het niets met voetbal kijken te maken.
[..]

Precies, daar zijn toch herhalingen voor? Ik hoef niet 1-2-3 te zien of een bal buitenspel is, ik wil zien of een bal naar rechts of misschien toch beter naar links afgelegd moet worden.
En meegaan met je tijd is een drogreden en moet zeker niet gebruikt worden voor zulke projectjes.
Helemaal mee eens! Ik snap ook echt niet waarom dit meegaan met de tijd zou zijn, het was toch goed. Laatst ze eerst maar eens beginnen om voetbal wedstrijden in breedbeeld uit te zenden, dan heb je ook meer overzicht zonder al die extra camera's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')