kutquote:Op donderdag 15 september 2005 12:46 schreef Herr.Flick het volgende:
ik wil niet lullig doen....
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301
Maar je doet het toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:46 schreef Herr.Flick het volgende:
ik wil niet lullig doen....
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301
genoteerdquote:Op donderdag 15 september 2005 14:43 schreef .Pas het volgende:
[..]
Maar je doet het toch?
Iig, ik doe een bod van 10 euro per stuk.
Meeste merken (lees: allemaal behalve Sony) maken gewoon gebruik van SD of SX geheugenkaartjes en die zijn universeel.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef Yildiz het volgende:
Ohja, uitwisselen voor een ander merk, ik noem een olympus ofzo, valt ook wellicht in de mogelijkheden.
Het merk dat ik aanschaf zal ik zaterdagmiddag hier posten.
Wmb done, mail me maar naar het adres in me profiel, als je in de buurt woont wil ik em nog komen brengen op een station ook, anders doe ik het via post na ontvangst betalingquote:Op maandag 19 september 2005 08:11 schreef Troy het volgende:
25 euro excl voor die 2 sticks
evt 64 mb sd kaartje als ruilobject. uiteraard word mn bod dan wel wat lager
zonder SD kaartje he.quote:Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wmb done, mail me maar naar het adres in me profiel, als je in de buurt woont wil ik em nog komen brengen op een station ook, anders doe ik het via post na ontvangst betaling
Zónder SD kaartje, ik heb al 512, dan lijkt 64 mij niet echt handig. Ik heb ook nog eens n paar MB intern...quote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Troy het volgende:
[..]
zonder SD kaartje he.
waar is in de buurt btw?
omgeving arnhem en ede is voor mij in de buurt.
Dealquote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zónder SD kaartje, ik heb al 512, dan lijkt 64 mij niet echt handig. Ik heb ook nog eens n paar MB intern...
Euh, mijn buurt is den haag, doe dan toch maar ff een mailtje sturen, dan mail ik jouw mijn rekeningnummer, en dan maak jij het geld over, en zodra ik het geld heb, doe ik het op de post (die 80 ct betaal ik wel) en als jij het ontvangen heb kan het topic dicht
deal?
als die deal niet doorgaat is dat omdat TS niets meer laat horen.quote:Op donderdag 22 september 2005 07:32 schreef Focusdriver het volgende:
Moest die deal niet doorgaan, bied ik nog steeds 12,5 inc. voor 1 memorystick.
Oh ok, we wachten geduldig af...quote:Op donderdag 22 september 2005 07:44 schreef Troy het volgende:
[..]
als die deal niet doorgaat is dat omdat TS niets meer laat horen.
Ik heb jouw vrijdag gemailed ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 07:44 schreef Troy het volgende:
[..]
als die deal niet doorgaat is dat omdat TS niets meer laat horen.
Ah, okey, dan wacht ik even tot het geld is overgemaaktquote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Troy het volgende:
ik heb mailcontact gehad met TS. Deal is rond en ik heb het geld inmiddels overgemaakt. ik wacht nu op de sticks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |