quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:38 schreef Sealord het volgende:Shit ik baal enorm, dagen lang gebeurd er nix en als ik ff niet kijk gebeuren er allerlei dingen waar ik geen ene f*ck van snap!! Is er iemand die het een beetje snapt en het kort even wil samenvatten? (btw, ik heb de streamverslagen gelezen maar uuhh ikke niet snappuh...)
Zal ik een poging doen? Voor zover ik het begrepen hebt dan....
Rob moest naar de DBK, kwam terug en gaf Nathalie en Ralph de opdracht om hun buik af te doen, te douchen en zich om te kleden. N + R zaten in aparte kamer (weet eigenlijk niet waar) en werden bediend door Rob. Ondertussen ging de weekopdracht gewoon door, maar was indereen natuurlijk ontzettend nieuwsgierig. Nadat N +R uit de kamer kwamen, moesten Ingrid en Menno zich omkleden en naar dezelfde kamer, alwaar zij ook werden bediend door Rob (in oberpak).
Nathalie en Ralph laten niks los, ondanks ondervraging van vooral Roel en Chantal. Ralph loopt wel rond met een ontzettende smile op zijn kop rond en lijkt behoorlijk dronken.
Gespeculeer gaat door en na ongeveer 1,5 uur (als Menno en Ingrid ook terug zijn) roept Rob iedereen bij elkaar en vertelt dat ze de buiken af mogen doen, want de opdracht is gelukt.
Joost zegt dat hij het eind van de opdracht een anticlimax vindt, want niemand vertelt iets en hij vindt het ook raar dat niet BB maar Rob het einde van de opdracht heeft aangekondigd. Hierdoor onstaat er een 'ruzie' tussen Rob en Joost, want Rob vindt dat Joost moet leren om zijn mond te houden en niet de boel op moet stoken en blablabla (sorry, kan nooit lang naar Rob luisteren). Anyway, Tanja bemoeit zich ook met deze discussie, want zij vindt dat Rob zelf zorgt voor de heisa, omdat hij er zo op door blijft gaan. Rob reageert hiermee met: jij kan het niet weten, want jij ligt de hele dag op bed. Tanja vindt niet dat dat er iets mee te maken heeft, dat zij in bed ligt, betekent niet dat ze niks mee krijgt.
Maar goed, de discussie gaat door tusssen Rob en Joost, waarbij Rob Joost flink de les leest.
Ondertussen zijn Linda, Nathalie en Chantal de 'ruzie' in de jacuzzi aan het bespreken. Tanja komt er op gegeven moment ook bij staan, maar zegt niet veel. Rob komt vervolgens zijn excuses aanbieden, maar daar gaat T. niet echt op in (het is goed, zegt ze).
Nou dat was het wel, geloof ik. Nu ligt een gedeelte op bed, een gedeelte zit in de huiskamer en doen ze braaf allemaal of ze er vrede mee hebben dat ze niet weten wat er is gebeurd. Maar ondertussen..........
Genoeg info zo?
[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 15-09-2005 02:14:59 ]