abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2005 @ 01:30:37 #101
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592296
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:29 schreef Maurisico het volgende:
Tanja; had maar vier vragen fout van de twaalf, viel echt mee.....het is goed Kermis de kikker...
Was echt hilarische gisteren!!! Vondt Tanja toen wel leuk
pi_30592306
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Stali. het volgende:
Zet nou verdorie eens die streams op Nathalie, Ralph en Linda.
ik heb daar de hele tijd al streams?
nu op 3 + 4
  donderdag 15 september 2005 @ 01:31:46 #103
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30592307
naat, raf en lin hebben het over sopjes- als in wassen... AArghhh..
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 15 september 2005 @ 01:32:27 #104
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592313
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:27 schreef Stali. het volgende:
Zet nou verdorie eens die streams op Nathalie, Ralph en Linda.

Die Ralph is anders.

Laten we wel zijn, niemand zou "onze" Ralph ooit koppelen aan Nathalie maar ik zou deze Ralph wel koppelen aan Nathalie. Ik heb de schurft aan MW maar ze zouden zomaar eens gelijk kunnen hebben.
Zijn op streams 3 & 4 hoor!

edit 1 & 2 zijn boeiender op dit moment!
pi_30592329
waarom slaapt Rikkert eigenlijk bij de dames
vanwege Menno & Ingrid?
  donderdag 15 september 2005 @ 01:34:37 #106
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592335
Tanja; "elke gek zijn gebrek" goed zelfinzicht!
Lieske: "De beleefdheid naar elkaar gaat eraf, dan weet je wel wat je aan wie hebt."
  donderdag 15 september 2005 @ 01:36:36 #107
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30592360
Zo ik gaat er ook van tussen....

CONCLUSIE: Avond gaat als een nachtkaars uit.... Geheim wordt donderdag onthuld [ wat deden de koppels daar met eten en wat bespraken ze?], gedrag van Rob wordt verklaard ed. Feit dat men er nu niet over mag praten is omdat men de aanzienlijke schare van streamwatchers ook eindelijk eens voor de tv willen hebben. Aan geheimhouding zit dan toffe beloning vast...Zo tof dat Rob vanavond helemaal uit zijn plaat ging over de speculaties en vragen...[ kan optreden volkszanger zijn, is rob helemaal gek van]......

tot morgen maar weer
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 15 september 2005 @ 01:36:53 #108
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592365
Tanja gaat twijfelen aan nomineren ze wilde natuurlijk Lieske nomineren maar (door het gedrag van Rob) ze zit nu te twijfelen. Tanja is echt een open boek IMO
pi_30592367
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:32 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Zijn op streams 3 & 4 hoor!

edit 1 & 2 zijn boeiender op dit moment!
Ik denk daar toch iets anders over.

Grappig dat vanavond de streambeelden erg donker waren. Afijn, of het lijkt erop of het wordt gesuggereerd, de streams 3 en 4 waren best interessant. .
  donderdag 15 september 2005 @ 01:37:31 #110
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592371
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:34 schreef Wup het volgende:
waarom slaapt Rikkert eigenlijk bij de dames
vanwege Menno & Ingrid?
Was gewisseld door de eier opdracht en ze hebben het zo gelaten.
pi_30592378
Shit ik baal enorm, dagen lang gebeurd er nix en als ik ff niet kijk gebeuren er allerlei dingen waar ik geen ene f*ck van snap!! Is er iemand die het een beetje snapt en het kort even wil samenvatten? (btw, ik heb de streamverslagen gelezen maar uuhh ikke niet snappuh...)
Recht is iets kroms wat verbogen is
  donderdag 15 september 2005 @ 01:38:30 #112
58921 Day
You can fly!
pi_30592381
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef BBscanner het volgende:
Tanja gaat twijfelen aan nomineren ze wilde natuurlijk Lieske nomineren maar (door het gedrag van Rob) ze zit nu te twijfelen. Tanja is echt een open boek IMO
Je kan het ook anders zien. Tanja praat met Lieske en ziet in dat ze zich misschien vergist heeft?
Ze vroeg net bvb. aan Lieske of ze weer het geld aan zou nemen als het weer aangeboden werd.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 15 september 2005 @ 01:38:32 #113
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592383
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef Maurisico het volgende:
Zo ik gaat er ook van tussen....

CONCLUSIE: Avond gaat als een nachtkaars uit.... Geheim wordt donderdag onthuld [ wat deden de koppels daar met eten en wat bespraken ze?], gedrag van Rob wordt verklaard ed. Feit dat men er nu niet over mag praten is omdat men de aanzienlijke schare van streamwatchers ook eindelijk eens voor de tv willen hebben. Aan geheimhouding zit dan toffe beloning vast...Zo tof dat Rob vanavond helemaal uit zijn plaat ging over de speculaties en vragen...[ kan optreden volkszanger zijn, is rob helemaal gek van]......

tot morgen maar weer
Truste!
pi_30592402
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef BBscanner het volgende:
ja wel leuk, Liesje bekent gewoon dat ze best nog een keer voor het geld zou kunnen gaan als ze het wat slim aanpakken:)
  donderdag 15 september 2005 @ 01:39:59 #115
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592406
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:38 schreef Sealord het volgende:
Shit ik baal enorm, dagen lang gebeurd er nix en als ik ff niet kijk gebeuren er allerlei dingen waar ik geen ene f*ck van snap!! Is er iemand die het een beetje snapt en het kort even wil samenvatten? (btw, ik heb de streamverslagen gelezen maar uuhh ikke niet snappuh...)
In de dagboeken van de BB site staat een hoop info. Te lastig om kort samen te vatten!
  donderdag 15 september 2005 @ 01:41:58 #116
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592423
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:39 schreef Wup het volgende:

[..]

ja wel leuk, Liesje bekent gewoon dat ze best nog een keer voor het geld zou kunnen gaan als ze het wat slim aanpakken:)
Begrijp eigenlijk niet wat je aan Rikkert leuk vindt, zijn figuur? Als BB bewoner voegt hij weinig spannende dingen toe! IMO
  Donald Duck held donderdag 15 september 2005 @ 01:42:36 #117
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30592431
Jammer dat ik dit allemaal gemist heb. Ik heb vandaag bijna niet gekeken, omdat ik meer van hetzelfde verwachtte, en dan gebeuren er allemaal van die vage opdrachten! Dan maar wachten op de (live)uitzending van morgen..
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30592438
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
Was gewisseld door de eier opdracht en ze hebben het zo gelaten.
dank je, verbazingwekkend hoeveel me nog ontgaat ......
pi_30592440
ben echt helemaal gaar van het streamen vandaag, zit de hele dag al achter de pc, me reet lijkt wel een strijkplank, als ik straks me nest in ga dan zie ik al die bewoners door me kop razen en morgen weer vroeg op, nou neem nog maar ff een peukie
Viper 4 life
pi_30592444
Kan iemand ajb vragen of Joost een shirt aantrekt of zo, ik moet zo gaan slapen en dit helt niet echt....
Recht is iets kroms wat verbogen is
pi_30592459
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:43 schreef Sealord het volgende:
Kan iemand ajb vragen of Joost een shirt aantrekt of zo, ik moet zo gaan slapen en dit helt niet echt....
yes.... een medestander...... Joost gedwongen bovenkleding aan
  donderdag 15 september 2005 @ 01:47:27 #122
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592496
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:43 schreef Showtime het volgende:
ben echt helemaal gaar van het streamen vandaag, zit de hele dag al achter de pc, me reet lijkt wel een strijkplank, als ik straks me nest in ga dan zie ik al die bewoners door me kop razen en morgen weer vroeg op, nou neem nog maar ff een peukie
Heb ook tussen 10:00 en nu bijna continu gekeken alleen dat eten sla ik altijd over dat vaak zo weinig boeiend en je verstaat er geen zak van omdat iedereen door elkaar kwekt!
Doeg
pi_30592503
hahaha dat verhaal over het soppende geluid...........
pi_30592524
Showtime & BBscanner
  donderdag 15 september 2005 @ 01:50:17 #125
58921 Day
You can fly!
pi_30592537
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:38 schreef Sealord het volgende:
Zal ik een poging doen? Voor zover ik het begrepen hebt dan....
Rob moest naar de DBK, kwam terug en gaf Nathalie en Ralph de opdracht om hun buik af te doen, te douchen en zich om te kleden. N + R zaten in aparte kamer (weet eigenlijk niet waar) en werden bediend door Rob. Ondertussen ging de weekopdracht gewoon door, maar was indereen natuurlijk ontzettend nieuwsgierig. Nadat N +R uit de kamer kwamen, moesten Ingrid en Menno zich omkleden en naar dezelfde kamer, alwaar zij ook werden bediend door Rob (in oberpak).
Nathalie en Ralph laten niks los, ondanks ondervraging van vooral Roel en Chantal. Ralph loopt wel rond met een ontzettende smile op zijn kop rond en lijkt behoorlijk dronken.
Gespeculeer gaat door en na ongeveer 1,5 uur (als Menno en Ingrid ook terug zijn) roept Rob iedereen bij elkaar en vertelt dat ze de buiken af mogen doen, want de opdracht is gelukt.
Joost zegt dat hij het eind van de opdracht een anticlimax vindt, want niemand vertelt iets en hij vindt het ook raar dat niet BB maar Rob het einde van de opdracht heeft aangekondigd. Hierdoor onstaat er een 'ruzie' tussen Rob en Joost, want Rob vindt dat Joost moet leren om zijn mond te houden en niet de boel op moet stoken en blablabla (sorry, kan nooit lang naar Rob luisteren). Anyway, Tanja bemoeit zich ook met deze discussie, want zij vindt dat Rob zelf zorgt voor de heisa, omdat hij er zo op door blijft gaan. Rob reageert hiermee met: jij kan het niet weten, want jij ligt de hele dag op bed. Tanja vindt niet dat dat er iets mee te maken heeft, dat zij in bed ligt, betekent niet dat ze niks mee krijgt.
Maar goed, de discussie gaat door tusssen Rob en Joost, waarbij Rob Joost flink de les leest.
Ondertussen zijn Linda, Nathalie en Chantal de 'ruzie' in de jacuzzi aan het bespreken. Tanja komt er op gegeven moment ook bij staan, maar zegt niet veel. Rob komt vervolgens zijn excuses aanbieden, maar daar gaat T. niet echt op in (het is goed, zegt ze).

Nou dat was het wel, geloof ik. Nu ligt een gedeelte op bed, een gedeelte zit in de huiskamer en doen ze braaf allemaal of ze er vrede mee hebben dat ze niet weten wat er is gebeurd. Maar ondertussen..........

Genoeg info zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Day op 15-09-2005 02:14:59 ]
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')