Dan is dat de tweelingquote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef Shirley het volgende:
Waarom zei Rob Roy tegen Roel?
Ik zou zo sluw het hele spel gaan spelen, om lang over te blijven, ik zet al m'n jokers en troeven inquote:Op donderdag 15 september 2005 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owjah dat was ik vergeten.... met roel onder de dekens had ik ook wel gedaan
Tanja had voor het eerst een punt klopt.Rob voeld zich altijd en eeuwig de leiderquote:Op donderdag 15 september 2005 00:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
klinisch nieuwsgierig zoals roel dat net noemde
vidn t wel prettig dat rob een beetje geirriteerd deed tegen tanja...helaas vond ik nu net dat tanja wel een punt had...
Bashen om het bashen is veel makkelijker inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja, al ben ik vrij stellig als ik een hekel aan imadn heb hoormaar ook mensen die ik naar vind kunnen een punt hebben...
Ja dat is onze Robquote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef ioko het volgende:
Joost maakt onbewust iedereen gek? Rob, nu is het wel duidelijk, hou je mond nu maar gewoon....
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
ik verheug me nu al op slijmgesprek tussen Rob & Tanja
Je kan mij er beter niet in zetten denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik in BB zou zitten, dan was ik me gaan bemoeien met die ruzie, en niet lopen roddelen en meuten in de jacuzzi
Leiders zijn altijd types die overdreven aanwezig willen zijn en natuurlijk altijd de leding willen nemen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:53 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Tanja had voor het eerst een punt klopt.Rob voeld zich altijd en eeuwig de leider![]()
Zei ik idd ook al. Wie is Rob om mee te delen dat de pdracht is geslaagd? Ik kan me echt herinneren dat in de opdracht stond dat ze van BB zouden horen wanneer ze konden stoppen met lopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:52 schreef TagForce het volgende:
Joost vertrouwd de mededeling van Rob niet dat de opdracht gelukt is...
BB zegt namelijk altijd wanneer de opdracht begint, en wanneer deze is afgelopen... Deze keer niet.
Tanja rakelt het wel weer opquote:Op donderdag 15 september 2005 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
VInd trouwens dat Joost de directe aanval van Rob heel goed oppakte, echt volwassen. In tegenstelling tot Tanja, die (waarschijnlijk witheet van woede) gewoon wegliep.
vond dat Joost aardig door het stof ging, Tanja reageerde iets venijniger, ik zou zo'n opgewonden, harde toontje en inhoudloos geblaat van Rob ook niet accepteren. Joost riep een paar maal : je hebt gelijk ,ik begrijp je, puur om de discussie te smoren...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
VInd trouwens dat Joost de directe aanval van Rob heel goed oppakte, echt volwassen. In tegenstelling tot Tanja, die (waarschijnlijk witheet van woede) gewoon wegliep.
Heb je nou nog niks geleerd over zwangere vrouwen? Die slapen overdag.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
Huh? Tanja staat bij het bubbelbad...... moet ze niet slapie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |