vertel....quote:Op donderdag 15 september 2005 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had lekker bij de ruzie gaan zitten ipv de jacuzzi
ik ben dat stel helemaal beu, Menno eruit morgen graagquote:Op donderdag 15 september 2005 00:45 schreef schatje het volgende:
Ingrid slaap bij Menno deze nacht.
Als ik in het huis zat, zou ik het niet raar vinden als iemand die de opdracht krijgt voor het geld gaat.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou echt leuk zijn als Rob een ontzettende groepsnaai opdracht (3 weken nood rantsoen ofzo) krijgt voor 20.000 Euro kijken of hij dan nog zo slolidair is met de groep
klinisch nieuwsgierig zoals roel dat net noemdequote:
als ik in BB zou zitten, dan was ik me gaan bemoeien met die ruzie, en niet lopen roddelen en meuten in de jacuzziquote:
Ik weet niet wie er gelijk heeft, waar Rob het over heeft, wat is er mislukt dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Joost irritant, maar nu vind ik rob irri.....
Arme joost
Het blijft moeilijk he? Objectief zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
klinisch nieuwsgierig zoals roel dat net noemde
vidn t wel prettig dat rob een beetje geirriteerd deed tegen tanja...helaas vond ik nu net dat tanja wel een punt had...
mja, al ben ik vrij stellig als ik een hekel aan imadn heb hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 00:51 schreef Stali. het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk he? Objectief zijn..
Ik zou alles doen, ruzies, bemoeien, roddelen, meuten, zuipen, zwemmen in de jacuzzi, met roel onder de dekens... Ik zeg altijd maar zo, als je iets doet, doe je het goed.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik in BB zou zitten, dan was ik me gaan bemoeien met die ruzie, en niet lopen roddelen en meuten in de jacuzzi
owjah dat was ik vergeten.... met roel onder de dekens had ik ook wel gedaanquote:Op donderdag 15 september 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou alles doen, ruzies, bemoeien, roddelen, meuten, zuipen, zwemmen in de jacuzzi, met roel onder de dekens... Ik zeg altijd maar zo, als je iets doet, doe je het goed.![]()
Dus![]()
Wordy mcWordquote:Op donderdag 15 september 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou alles doen, ruzies, bemoeien, roddelen, meuten, zuipen, zwemmen in de jacuzzi, met roel onder de dekens... Ik zeg altijd maar zo, als je iets doet, doe je het goed.![]()
Dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |