abonnement Unibet Coolblue
pi_30590436
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen op de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van woensdag 14 september 2005.
pi_30590828
Stream 1

0.11 Buiten. Ralph : Ik ben wel wat teruggekrabbeld over morgen. Nu denk ik er anders over. En als het al zo is heb ik er vrede mee. Nathalie : We zullen zien. Ralph : Je weet absoluut niet hoe het gaat lopen. We zien het wel. Als ik morgen de kans krijg ga ik proberen meer mezelf te zijn. Nathalie : Was je dat niet ? Ralph : Ik was terughoudend. Ik heb in principe niks van me laten zien of horen. Niemand weet wat van mij. Zo ben ik niet. Dat moet groeien of de tijd hebben. Ik denk dat ze genoeg shotjes hebben en dat het thuis wel duidelijk is. Ik voel toch een afstand (tussen hem en Nathalie neem ik aan). Een paar dagen. Daar hoef ik niks aan te vragen. Nathalie : En nu ? Ralph : Nu zit het gewoon goed. Nathalie : Je kan het jezelf zo moeilijk maken. Ze gaan naar binnen.

0.16 Rob : Ik bedank jullie voor deze avond. De opdracht is geslaagd en jullie mogen stoppen met lopen. De buiken mogen af.
pi_30591093
0:30 Linda en Nahalie zitten in het bad buiten en praten over wie er misschien wel uitgaat morgen, en dat het een spannende dag wordt. De rest zit in de zithoek en kan ik niet verstaan.
pi_30592115
1:18 Ralph is erbij gaan zitten in bad, Rob komt thee brengen, kan moeilijk verstaan wat er gezegd wordt. Tanja ligt al in bed en ook Rikkert ligt plat.
pi_30592175
0.19 Rob : We mochten niet meer op de loopband. Straks gebeurt er een ongeluk. Roel : We hebben dus sowieso geen rantsoen volgende week.

0.23 Joost : Wie vindt het einde van deze opdracht de grootste anticlimax van BB ? Hij steekt alleen zelf zijn hand op. Rob : Ik ben trots. Chantal : De euforie is bij mij ook heel groot. Een momentje van extase (niet serieus). Linda verschijnt in bikini. Ze gaat naar het bubbelbad. Roel gaat een ijsje halen. Roel als hij terug is : Ze hebben de hele diepvries leeggehaald.

0.28 Joost vraagt Rob wat er aan de hand is. Rob : Als jij zo door gaat Joost gebeuren er misschien wel dingen. Joost : Ik vind het een vreemd einde. Dat hoor je toch van BB, of je de opdracht hebt gehaald ? Chantal vindt het ook een raar einde. Rob : Jongens, ik wil voor jullie de dagboekkamer in gaan. Rob staat op. Chantal : Er gebeuren hele vreemde dingen. Weet je wat ik jammer vind, dat er gegniffeld wordt in groepjes. De flessen wijn worden naar binnen gesleurd. We mogen niks zeggen. Rob moet begrijpen dat het een vreemde avond is. Dido : Rob mag niks zeggen. Misschien verpest hij het als hij er iets van zegt. Joost : Ik heb gezegd wat ik er over denk. Ik heb geen vrede met de situatie. Totaal niet. Ik heb zin mijn buik om te gaan doen en halstarrig door te gaan lopen. Chantal : Dat doe je echt niet. Rob vraagt wat Tanja er van vindt maar ze is nauwelijks te verstaan. Rob : Als jullie het graag willen horen ga ik wel door. Roel : Doe maar niet als je ons in gevaar brengt. Rikkert : Zeg dan dat je niks mag zeggen. Rob zegt dat ze dat zo langzamerhand wel moeten weten. Tanja : Waar slaat dat op dat je zegt, je ligt de hele dag op je bedje. Rob : Omdat je dan dingen niet hoort. Tanja : Waarom moet je dat zo zeggen ? Rikkert : Jongens, deze discussie brengt ons niks. Tanja en Rob gaan nog even door. Dan zijn Rob en Rikkert het eens dat ze het er verder niet over moeten hebben. Dido : Stoppen, stoppen, stoppen, je krijgt alleen maar irritaties. Chantal : We kunnen toch geen open gesprek houden. Rob : Wees gewoon verstandig, vraag niks. Joost : Doe lekker wat je moet doen. Ik vind het raar dat een opdracht die met zo veel bombarie begint zo eindigt. Ik weet wat we hebben afgesproken. Ik vind dat deze opdracht heel raar eindigt. Rob : Dat hebben we dan geconstateerd. Klaar. Rob zegt dat hij niks bedoelde met zijn opmerking tegen Tanja. Tanja zegt dat het betekent dat hij zich irriteert. Rob : Ik irriteer me aan niemand. Roel : Ik hoop dat het voor ons allemaal leuk uitpakt. Joost : Eigenlijk is het best grappig.

0.42 Dido : Waarom denk je dat je zo'n reactie kreeg ? Rob : Door de manier waarop ik praat. Dido : Ja, dat vind ik jammer. Wees jij dan ook verstandig. Rob : Dan heb ik daar ook weer wat van geleerd. Dido : Okee. Roel : We moeten ineens allemaal dingen accepteren waar we niks van weten. Rob : Geloof mij dat ik alles in het belang van de groep doe en niks voor mezelf. Dido : Dat geloof ik. Roel : Ik zal niks van me laten horen. Rob tegen Joost : Jij zit de hele avond een beetje te stoken. Dat doe je altijd. Dat kan niet altijd. Je wil overal bij zijn. Soms kunnen dingen niet voor iedereen weggelegd zijn. Daar ben ik dus geïrriteerd door. Iemand die daar bij komt wordt dan ook geïrriteerd door de manier waarop ik praat. Hij doet Joost na met een fluisterstem. Joost begrijpt hem wel. Rob : Mensen worden paranoia hier van. Er is niemand met zichzelf bezig. Eén was met zichzelf bezig en die heeft daar spijt van. Dat is toch zo Lies ? Lieske : O, ja hoor. Rob zegt dat wat nu gebeurt ook onderdeel van het spel is. Rob tegen Joost : Het is een lieve meid (Tanja). Ze gaat nu anders over mij denken en dat komt door jou. Ik zit de hele avond op een stoel. Joost : Jij bent in mijn achting gestegen vanavond. Rob : Ik ben niet boos. Ik ben geïrriteerd. Dido : Ik vind het jammer dat jij nu een conflict hebt met Tanja. Roel : Dat waait wel weer over. Rob : Ik voel die spanning de hele avond. Nu kan ik ontspannen.

0.50 Dido stelt dat er twee sferen (groepen) waren vanavond. Toen die bij elkaar kwamen leverde dat conflicten op. Rob : Je zou kunnen gaan nadenken waarom iemand doet wat hij doet (o.i.d.). Het leven bestaat niet alleen uit Brenda en Joost. Joost : De volgende keer doe ik het anders. Rob : Nu moet ik naar Tanja gaan en zeggen dat ik het niet zo bedoelde. Ik kan het verder niet volgen omdat er meerdere gesprekken tegelijk gaande zijn. Joost : Het gaat allemaal ooit duidelijk worden. Dat moet ik accepteren.

0.55 Joost proost op Rob. Rob : Ik ben het nu weer kwijt. Dido gaat een shaggie roken. Roel vraagt hoeveel ze gerookt heeft. Dido : Niet veel. Ik heb de hele dag geslapen. Zit je me nu uit te lachen ?

0.58 Rob is even naar Tanja gegaan buiten. Als hij terug is wordt hem gevraagd wat ze zei. Rob zegt dat ze het wel begrijpt en dat ze bij meerdere mensen irritatie merkt. Even later zegt hij : Het kan me geen worst meer schelen. Lieske : Ik heb zin iemand pijn te doen. Normaal gebruikt ze Rikkert daarvoor. Rob : Ik zal proberen wat minder heftig te reageren. Dido : Geeft niks. Er gebeurt tenminste iets. Ik vond het een vreselijk leuke avond. Dido zegt dat ze gedaan heeft alsof ze een geheime opdracht had. Ze gaf mensen steentjes die ze moesten bewaren.

1.02 Tanja komt binnen. Rob zegt dat hij het echt niet zo bedoelde. Tanja : Het is goed.

1.04 Dido : Ik kan heel irritant zijn. Rob : Het zijn geen boemannen (ik denk dat hij BB bedoelt). Chantal komt binnen. Rob : Sorry dat ik een beetje geïrriteerd was. Chantal : Je was gewoon moe. Ralph : Ik ga nog even een kwartiertje relaxen. Rob : In het bubbelbad ? Ralph : Ja. Rob zegt dat hij in bed altijd één of twee uur ligt te denken. Rob : Ik heb ook een hele leuke avond gehad. Een spannende avond. Alleen, soms moet je je best doen. Chantal : Het ging zo pijn doen (de buik). Ik merk toch dat mij lichaam ouder begint te worden. Het hangt ergens tussen je benen (de buik). Het is niet goed verdeeld. Ze demonstreert dat Tanja achterover loopt terwijl de anderen voorover gingen lopen. Tanja merkt dat ze breder wordt omdat haar string in haar vlees snijdt.

1.14 In een slaapkamer. Lieske : Iedereen is zo gefuckt (agressief) af en toe. Dan heb ik iets van, excuse me. Toch ? Rikkert : Ja, ik vind het ook. Het zijn probleempjes. Je maakt je er totaal niet druk over in een normale omgeving. Waarom zou je dat hier doen ? Waar ik me wel aan erger is het gedrag zoals Rob dat vanavond vertoont. Hij kan zich totaal niet inleven in andere mensen. Ik ben blij dat ik doordat ik rugpijn heb een excuus heb om even af te haken. Anders ben ik in staat iemand helemaal de huid vol te schelden.

1.18 Rikkert, Tanja en Lieske kletsen over het eten. Tanja vertelt dat ze thuis om drie uur 's nachts naar de Esso reed om chocola te halen. Het licht is inmiddels uit in de slaapkamer.
pi_30592495
1.25 Lieske : Ik krijg mijn foto's niet omdat er gekloot wordt met de camera's (het gedoe met de cameramannen in de damesslaapkamer). Tanja : Jij deed daar toch niet aan mee ? Rikkert zegt dat persoonlijke verzoekjes niet worden ingewilligd zo lang het gebeurt. Tanja tegen Lieske : Ik vind het in jouw geval niet terecht. Rikkert : Ik ben benieuwd of wij morgen te horen krijgen wat die lui te vreten hebben gekregen. Ze speculeren verder over het etentje. Lieske : Ze (BB) zouden graag een romance willen. Rikkert : Ingrid en Menno doen helemaal niks. Lieske stelt dat beelden gemanipuleerd kunnen worden. Lieske : Gezellig zitten eten, dat is het BB liefdesstelletje. Tanja : Rob heeft er ook iets mee te maken. Lieske : Hij weet ook alles wat er daar binnen is gebeurd. Tanja : Veel tenminste. Lieske : Rob had niet hoeven serveren. Ze hadden een viergangenmenu neer kunnen zetten. Tanja denkt dat Rob Ralph en Nathalie misschien gekozen heeft omdat hij buiten lang met Ralph heeft zitten praten. Lieske : Ik heb wel iemand in huis zitten die ik niet leuk vind. Ze zegt dat ze zich over hem wel eens onvriendelijk uitgelaten heeft. Over een dame heeft ze gezegd, wat zit die te zeiken, terwijl ze toch van haar houdt. Lieske : Een vorm van beleefdheid gaat er af (bij de bewoners). Het wordt rechter voor zijn raap. Dat is niet echt onhandig. Dan weet je aan wie je wat hebt. Tanja : Morgen een spannende dag. Ze vragen zich af of er morgen genomineerd gaat worden. Tanja : Ik twijfel nu heel erg. Tanja tegen Lieske : Stel dat wij weer in rantsoen zouden zitten en BB biedt jou weer geld. Lieske : Ik denk niet dat BB mij nog een keer voor die keuze zou stellen. Natuurlijk heb ik er over nagedacht. Ik zou voor de extra's kiezen. Ze (BB) bracht het als extra's.

1.38 Lieske : We hebben nu ook oorlog om het eten. Rikkert : Geen oorlog. Lieske zegt dat er eerst te veel frisdrank was. Vervolgens was er weinig en ging iedereen veel frisdrank drinken. Lieske : Als we op rantsoen hadden gezeten hadden we gewoon water moeten drinken. Je kan op de leuke manier zeggen dat ik voor mezelf koos an op de andere manier dat ik egoistisch was (toen ze de 5000 euro aannam). Rikkert : Jammer van die 5000 euro. Je had die 5000 euro kunnen nemen en me later een kratje op kunnen sturen. Je hebt tegen mij gezegd dat je voor een dilemma stond. Ik vind het nog steeds een kontreden dat je het hebt verklapt. Het zou mijn laatste nachtje kunnen zijn. Tanja : Ik zeg morgen als het bekend wordt gemaakt wel of ik het verwacht had. Lieske : Ik heb wel een voorkeur. Tanja : Ik vind het van alle vier even jammer.
pi_30592789
Stream 3

1.48 In de woonkamer kletsen een aantal bewoners over muziek.

Stream 1

1.52 Rikkert zegt dat sinterklaas inderdaad op 6 december jarig is. Lieske zegt dat het gevierd wordt op 5 december en dat je op 5 december speculaas eet. Rikkert : Zouden we nog te weten komen wat ze gedaan hebben in die kamertjes ? Dido : Tuurlijk. Rikkert : Voor de live uitzending ? Dido : Nee. Rikkert zegt dat het hem dwars zit dat het twee genomineerden zijn die nu aandacht krijgen. Dido : Dat zenden ze toch morgen pas uit. Rikkert : Maar het wordt wel op internet uitgezonden. Dido : Misschien hebben ze al heel veel van jou uitgezonden. Dat weet je niet. Dido zegt ook dat ze denkt dat de opdracht nog bezig is. Lieske : Ik denk dat het dineetje los staat van de nominaties. Rikkert : Ik wil wel eens een keer een probleem of een missie. Jij niet ? Dido : Maakt me niet uit. Rikkert : Een beetje leven in de brouwerij.

2.01 De deur van de damesslaapkamer gaat dicht. Nathalie : Ik ben echt moe. Dido : Ik was echt niet lekker vandaag. Nu voel ik me wel weer goed. Ik heb me ziek gevoeld. Zeeziek. Wagenziek. Misselijk. Hoofdpijn. En nou is alles weer okee. Welterusten.

Stream 3

2.03 Chantal : Het wordt morgen een hel. Je moet ook weer nomineren. Linda : Ik weet niet op wie. Misschien hoef ik niet te nomineren. Roel : Misschien doen ze het vrijdag. Linda : Dan moeten ze het 's middags opnemen (donderdag middag). Chantal : Vorige week deden ze het op woensdag. Roel : Ik denk dat ze het vrijdagmiddag pas weer doen.

2.06 Roel : Er wordt veel te weinig ruzie gemaakt. Ik vind dat het leukste van BB. Chantal : Het duurt altijd eventjes. Het komt altijd uit onverwachte hoek. Chantal vertelt dat Rob een gesprekje met haar wou. Chantal : Daar hoeven we toch geen afspraak voor te maken ? Je gaat toch niet na het eten afspreken dat je me vanavond wil gaan spreken. Ik hou niet van geforceerde gesprekken. Linda : Hij gaat iedereen af. Roel : Was het net een positief gesprek ? Chantal : Met Ralph ? Ja. Over het gesprek met Rob : Het is niet gebeurd. Het is wel duidelijk dat ik daar geen behoefte aan heb. Daar ben ik niet echt van. Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn. Ik ga niet op commando praten. Maar met Ralph had ik een goed gesprek. Een vreemd gesprek. Roel : Hij is verbaal niet zo handig maar hij is niet gek. Chantal : Dat heeft ie me vanavond ook uitgelegd. Linda : Eén op één is ook anders. Chantal zegt dat 's avonds de gesprekken leuker zijn. Overdag praat iedereen door elkaar. Chantal heeft tegen Ralph gezegd dat mensen hem moeten leren kennen. Chantal : Hij heeft wel een goed hart. Linda : Bijna alle mensen hebben wel een goed hart. Roel gaat naar bed. Chantal vertrekt ook. Linda : Toen was d'r nog maar één. Dan vertrekt zij ook.
  donderdag 15 september 2005 @ 02:26:43 #8
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30592877
Menno, Ingrid, Joost, Chantal en Linda drinken nog een flesje rose wat Menno achterover heeft gedrukt! Op Menno zijn verwachte exit

pi_30592922
Ze zitten over de nominaties te lullen en dat is verboden.......zal mij benieuwen of dat gestraft wordt door BB
pi_30593108
Stream 2

2.17 Joost vertelt Ingrid in het bubbelbad over zijn vriendin Brenda. Na een paar minuten verschijnen Linda, Menno en Chantal. Chantal gaat het bad in. Ze proosten met wijn o.i.d. Er zijn ook blokjes kaas. Chantal : De familie van degene die weg moet weet het eerder. Ingrid zegt dat Joost Brenda te zien zal krijgen op het moment dat hij breekt. Chantal denkt dat ze morgen de moeder van Tanja te zien krijgen. Joost zegt dat ze elke live uitzending geshockeerd worden. Chantal : Roel heeft iets gehad met een vriendinnetje van Nathalie. Het is een heel klein wereldje. Het kan van alles zijn. Menno zit nu ook in het bad.

2.28 Ingrid : Ik ben veranderd met mijn nominatie. Chantal : Ik ook. Joost over Rikkert : Ik zou hem in ieder geval niet nu nomineren. Ze vroegen, met wie heb je het minst. Toen heb ik Rikkert gezegd. Dat is wel bijgedraaid. Chantal zegt dat ze hem niet altijd begrijpt. Er is iets voorgevallen met sigaretten vandaag maar het is me niet duidelijk wat.

2.32 Joost : Rob zegt dat ie zich vanavond ergert. Het is nu uitgesproken. Ik ben er klaar mee. Ik kan ook heel veel van hem leren. Ingrid : Fijn hoe hij in het leven staat hè ? Hij leert ook heel veel van ons. Joost : Ik was zo blij dat hij weer terug kwam. Dat was mijn heftigste moment. Chantal : Ik begrijp het niet helemaal. Ik begrijp niet dat je in 24 uur zo'n verbond kan voelen. Joost : Ik heb heel veel van hem geleerd en hij was ook een beetje een maatje. Joost denkt dat Ralph gebeld is door BB en niet alle selectierondes meegemaakt heeft. Ingrid : Rob speelt een belangrijke rol. Ze denkt dat er in de loop van het programma iets belangrijks gaat gebeuren waar ze allemaal versteld van zullen staan. Linda : Dat er vier acteurs zijn. Joost : Dat Joost (de vriend van Nathalie) verzonnen is en dat ze al jaren verkering hebben.

2.40 Joost vond het humor hoe Ralph het noodplan uitlegde. Chantal zegt dat de mannen ook affectie zouden gaan zoeken als er allemaal lelijke meiden in het huis zouden zitten. Joost vertelt dat de seks geweldig is als je elkaar drie maanden niet gezien hebt. Linda vertelt vervolgens dat ze een keer zo zat was dat ze misselijk werd tijdens de seks als ze haar ogen dicht deed.

2.51 Chantal : Ik denk dat we de opdracht niet gehaald hebben. Rob is niet Big Brother. Chantal werkt bij een makelaar en assurantieën bedrijf met 34 werknemers.

3.00 De bewoners verlaten het bubbelbad. Ze gaan onder de douche en daarna, neem ik aan, naar bed.

Dit is het voorlopig van mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 15-09-2005 10:32:20 ]
pi_30594005
8::46 uur.

Menno en Ingrid waren er net even samen uit om wat te drinken. Nadorst????
Ze kropen 5 minuten later weer in hetzelfde bed, voor de rest is het een rustig verhaaltje daar, iedereen slaapt.

Groetuh
pi_30594008
excuses 7:48 uur.
  donderdag 15 september 2005 @ 08:19:46 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30594191
Het is nog steeds rustig in huis.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 15 september 2005 @ 11:03:33 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30597104
Rob en Dido zijn wakker. Het is ze opgevallen dat er iemand in het huis zich anders gedraagt dan daarvoor. Dido zegt dat ze het er even over wil hebben. Dido: "Ik heb Rikkert genomineerd" Rob: "Dat mag je niet zeggen!" Dido: "Nee? Echt niet?" Rob: "Het mag wel, maar je moet het niet doen, dat is niet verstandig"
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 15 september 2005 @ 11:07:34 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30597223
Rob heeft iemand anders in gedachten die vreemd doet. "Ik zeg niet wie het is, maar ze is veel met Menno bezig" "Heel ander gedrag, met schreeuwen ook enzo" Het valt hem ook op dat Menno veel met vrouwen doet. Als Dido zegt dat dat altijd al zo was en dat hij ook altijd bij haar kwam zitten. Rob neemt het terug.

Dido begint over het steentje. Dat Ralph met een stalen gezicht het steentje liet zien en hem vervolgens uit zijn handen liet vallen. "Dan kom je toch niet meer bij, dat is echt grappig?!" Rob: Mensen denken allemaal over heel veel dingen na van BB. Dido: "Dat maakt het wel interessant, maar ik ben blij dat ik niet zo ben"
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 15 september 2005 @ 11:11:53 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30597322
Het gaat nu over de zakken. "Nou en", zegt Dido. "Wat nou als de opdracht mislukt is" "Jammer dan! Ik heb ook wel eens bij dingen dat ik denk van hoe zit dat, maar ik laat me er gewoon niet in meegaan."

Rob zegt over de opdracht van gisteren dat hij het gewoon leuk vind dat die mensen gewoon lekker gegeten hebben. Dido denkt dat iedereen zo nieuwsgierig werd door de manier waarop Rob het brengt. "Als het Roel was geweest had niemand het vreemd gevonden". Dido heeft zich gisteren rotgelachen hoe hij Joost toesprak. "Dat was echt vader en zoon".
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 15 september 2005 @ 11:16:24 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30597452
Al lacht er 1, dan wordt zijn gekheid gevoed, zegt Dido. Rob:"Ja, hij gaat het gesprek overnemen. Ik zeg het gewoon tegen hem. Ik was ook een beetje zoals Joost. Alleen Joost heeft het 10 keer erger". Dido vond het toch leuk wat er gisteren gebeurde en om de verschilllende reacties te zien. Rob heeft nog geen 1 iemand gezien die er nuchter mee omging. "Nouja, 1 of 2 misschien"

Dido zegt dat het ook wel goed was om met dingen om te gaan die dieper zitten. "Nou heb je wel wat tegen Joost gezegd bijvoorbeeld". Rob vindt dat ze zó ver gaan. "Ze maken hun eigen persoon kapot". "Iedereen is overal op voorbereid" zegt Dido. "Ik niet, daarom kan ik zelfs bij hele erge dingen nog vrolijk zijn. Zij hebben dat niet, daardoor komt het des te harder aan".
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 15 september 2005 @ 11:21:56 #18
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30597595
Dido zegt dat ze gisteren vervelend was met haar steentjes. Rob vraagt of ze ze allemaal gegeven heeft. Ze vertelt dat ze die steentjes onder haar buik had gestopt en dat ze tegen Ralph zei dat hij het tegen niemand mocht zeggen nog, waarop Ralph vroeg of hij ze wel mee naar buiten mocht nemen. Dan moet ze lachen.

Rob denkt dat ze vanavond gelijk weer iemand moeten nomineren. Dido weet niet meer precies hoe het ging. Rob denkt toch van wel, want anders weet er iemand hoe of wat. Rob: "Menno had gisteren sigaretten, maar toen iemand erom vroeg zei hij dat hij ze niet wilde geven. Dat vond ik hypocriet. Hij wilde ze bewaren voor als er nood was". Rob zegt dat hij er toch 5 van hem afgetroggeld heeft, want hij vond het raar. Dido: "Sigaretten zijn hier belangrijker dan geld. Zeg dan niks. En hij vond het nog raar ook, achteraf. Dan denk hou gewoon je mond!"
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 15 september 2005 @ 11:25:15 #19
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30597694
Rob gaat zo afwassen. Hij vraagt zich af of hij dat zo met zijn vinger kan doen. Dido zegt dat dat ervanaf hangt hoe dicht hij al is. Ze zegt dat ze zo gaat douchen. "Hoe laat is het eigenlijk?" vraagt Dido. Rob denkt dat wel laat is en dat het een uur of 11 is.

Dido heeft gisteren de hele dag geslapen. Rob denkt dat het dan nodig is geweest. Het gesprek gaat over op de palmbomen ( . ) Dido wist echt niet dat er palmbomen bestonden die het ook in de winter doen. Ze heeft wel een soort vakantiegevoel door de palmen. "Net alsof ik ergens ver weg ben".
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 11:30:47 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30597835
Dido en Rob in de tuin

Dido: wat jij gisteren met Joost had, dat was nou echt een vader-zoon gesprek.
Rob: Maar dat had hij ook nodig hoor
Dido: Joost wil gewoon mensen aan het lachen maken. Ook al is het er maar eentje. En dat lachen is een voedingsbodem voor zijn gekte. Dan gaat hij maar door en dan gaat hij dingen missen. Kom ie zomaar binnenvallen..
Rob: Dan mist-ie gesprekken tussen mensen.. ik zeg het ook gewoon tegen 'm: Joost nu even niet.

Dido: Wel lachen gisteren, hoe mensen reageerden
Rob: Maar niemand denkt er echt nuchter over na..

Rob en Dido verbazen zich samen over hoe gek mensen zich gisteren lieten maken.
Dido vertelt nog eens het verhaal van hoe ze geheimzinnige steentjes had gegeven aan Ralph en Nathalie. "Ralph vroeg nog of hij er wel mee naar buiten mocht. Ik zei: "Nee! Doe maar even niet."
Rob: "Heerlijk hoe mensen helemaal mee kunnen gaan in zo'n spelletje."

Het gesprek komt op nominaties.
Dido: Zouden we vandaag weer moeten nomineren? Voor de uitzending al? En als diegene er dan uitgaat?
Rob: Misschien moeten we er twee nomineren

Rob: vreemd gedoe.. van jij weet wel wie.. dat ie die sigaretten niet wilde geven.
Dido: Nee, hij wil ze bewaren tot er echt nood aan de man is.
Dido: Je moet niet zéggen dat je sigaretten hebt, óf je moet ze geven. Maar je moet niet zeggen: ik heb sigaretten maar ik geef ze niet. En dan vindt hij het raar dat mensen geirriteerd raken.
(dit gaat over Rikkert)

Volgens Dido is het 11 uur. Rob gaat checken.. "Ja, 11 uur zoiets". (het is 20 minuten later).

Dido: die buiken..
Rob: ja lachen..
Dido: daar zie ik ook de humor van in, dat iedereen van die serieuze gesprekken zit te houden terwijl we er niét uit zien.

Dan over de vegetatie in de tuin.
Dido: ik wist niet dat er palmen waren die de winter in Nederland overleefden.
Rob: Ja.. die komen uit China. Uit China komme die vandaan.
Dido: Toch is het ook nep. Palmen zijn voor mij vakantie.


Dan weer over de nominaties.
Rob: reken maar dat je zenuwachtig bent, een weekje lang, als je genomineerd wordt.
Dido: de eerste keer en de laatste keer zijn het spannendst. Ik ben blij dat ik niet bij de 1e zit.
Rob: ik hoor ook niet bij de 1e lichting. Als ik nu genomineerd zou worden, dan zou ik er inblijven.
Dido: Hm dat zou ik niet zo stellig durven zeggen... wie zie jij tot het einde doorkomen?
Rob: Ikzelf. Roel. Tanja omdat ze zwanger is. Jou. En, Joost, of moeten veel mensen geirriteerd raken door hem.. Weet je, ik zal de volgorde zeggen: Ik, Roel, Dido.

Rob: het enige dat mensen mij wegstemmen, is dat ze mij als gevaar zien. Daarom zou ik jou ook weg kunnen stemmen maar dat doe ik niet.
Dido: Lief dat je dat zegt, maar je hoeft mij echt niet als gevaar te zien hoor.

Rob:En wie denk jij?
Dido: Jou, Roel, Linda, Joost
Rob: waarom zit je er zelf niet bij Dido?
Dido: Dat zie ik niet zo gauw gebeuren.. ik kan andere mensen helemaal analyseren, maar ik kan niet peilen hoe ik nou gezien wordt.
Rob: dat merk je toch?
Dido: maar iedereen doet aardig tegen elkaar. En dan heb je nog: hoe wordt je gezien door de buitenwereld. Ik denk aan uitspringende karakters. Daar selecteer ik op, en dat vind ik van mezelf nou niet echt.

Linda komt er bij zitten, net uit bed: hees en snotterend, maar niet bepaald last van ochtendhumeur.

[img][/img]

[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 15-09-2005 11:36:19 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:31:41 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30597864
"Reken maar dat je de hele week zenuwachtig bent als je genomineerd word" zegt Rob. Hij wist al dat hij niet bij de eerste zou zitten. Rob weet ook al dat als hij genomineerd word hij wel mag blijven. De laatste 5 volgens rob zijn hijzelf, Roel, Dido, Joost. Tanja rekent hij niet mee . Hij corrigeert zich en zegt dat hij denkt dat dat de 4 laatste zijn.

"Ik weet nu dat mensen aan het veranderen zijn. Mij vallen ook bepaalde dingen op bij mensen. Ik heb geen moeite met jou en Joost enzo, maar ik merk wel dat andere mensen zich aan mensen irriteren. Ik zou nu weggestemd kunnen worden doordat mensen bang zijn voor me. Daardoor zou ik tactisch kunnen gaan stemmen, maar dat doe ik niet want ik wil graag met bepaalde mensen overblijven. En wat denk jij?

Dido: Ik denk jij, Roel, Linda, Joost. Ja, Linda denk ik ook. Ik denk dat die het tot de top gaan halen. Rob vraagt waarom ze er zelf niet bij zit. Ze zegt dat ze dat zelf niet zo ziet gebeuren. "Ik kan andere mensen heel goed analyseren, maar ik kan niet zien hoe ik het zelf doe. Je hebt het stukje buitenwereld bijvoorbeeld ook niet in de hand"
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 11:41:08 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30598158
Menno en Ingrid liggen nog te dutten, met de lichten aan:



Ingrid heeft haar handen voor haar oren omdat er iemand (rarara wie zou dat zijn ) de lolbroek loopt uit te hangen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 11:50:47 #23
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30598406
Nathalie en Ralph zijn er ook bij komen zitten.
Nathalie: veel vogels hier!
Rob: Ja, er zitten hier heel veel weilanden en plassen, zitten er hier omheen.
Linda: 'Leuk!'
Zij vond de maan mooi gisteren. 'Leek wel of die aan een touwtje boven de tuin hing.'
Dido: De maan. Is net. Een koekie!
Nathalie gaapt, ze heeft diep geslapen. 'Ik was ineens weg'
Linda: Ja, ging snel hè.
Nathalie tegen Dido: wat heb jíj vannacht weer voor raars gezegd joh
Dido: O god heb ik weer zitten praten
Nathalie: ja.. ik was half in slaap.. ik weet het niet meer precies. Rikkert nog wel denk ik. Maar het was heel raar. Je ging ineens rechtop zitten in je bed, en je zei" Ga je doen? Ga je doen dan!

Het begint te regenen; ze gaan naar binnen. Behalve Rob. Hij zet spullen die niet nat mogen worden onder het afdakje.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 12:01:53 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30598734
De koffers van de genomineerden staan klaar!
Ze zullen zo wel moeten gaan inpakken. De spanning stijgt..



Rob moet nu naar de DBK.
Hij krijgt een envelop.
Er staat inderdaad in dat alle genomineerden hun koffer moeten gaan pakken.
Ze hebben één uur de tijd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 15 september 2005 @ 12:02:59 #25
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_30598768
Rob moet naar de dagboekkamer
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')