abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 14 september 2005 @ 23:46:11 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30589885
Okee, zoals bekend staat Ralph genomineerd, en op polls buiten Fok! staat Ralph er niet goed voor. Als dit zo doorgaat wordt hij morgen uit het huis gekickt.

Als Fok! users gunnen we dat Nathalie, Chantal en Big Brother natuurlijk niet Ralph is een sympathieke kerel die zichzelf is, en niet van muggen olifanten maakt. Okee, hij is wat t...r...a....a....g... maar heeft wel droge humor en een goddelijk lichaam.

Dus ik heb, geheel TEGEN mijn principes, voor het eerst in mijn leven een SMS gestuurd naar een TV Programma , jawel, ik heb 'Ralph' gesms'ed naar 1010.

Ik voel me een enorme kneus door Talpa op deze manier te sponsoren, maar ik zou me nog kneuzeriger voelen als Ralph morgen eruit gestemd wordt door de rest van Nederland, dus ik zou zeggen: stuur óók een SMS om Ralph in het huis te houden!!

Op de meeste algemene polls en meer polls staat Ralph in tegenstelling tot de Poll op Fok! helemaal onderaan de populariteitsladder. Daar moet iets aan gedaan worden!

De volgende streamers/users doen al mee:
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef Day het volgende:

[..]

Nou vooruit, ik stuur er ook 1.
Ralph moet blijven!
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:33 schreef flugeltje het volgende:

[..]

*check*
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:31 schreef Showtime het volgende:

[..]

Ik heb er al 3 gestuurd.
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:56 schreef style het volgende:
Gedaan!
quote:
Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef Catty het volgende:
gestemd!!


STEUN RALPH - HOU RALPH IN BB!

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 15-09-2005 00:44:46 ]
Confidence through competence
  woensdag 14 september 2005 @ 23:48:12 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_30589955
kun je er ook nog wat mee winnen dan>?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30590026
ralf de neppe ik kom net onder de zonnebank vandaan en ga zo golfen? no f.....g way... trap die gozer er alsjeblieft uit!

laat ook maar...
  woensdag 14 september 2005 @ 23:51:31 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30590065
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef Adelante het volgende:
kun je er ook nog wat mee winnen dan>?
Daarvoor zit je toch niet in het huis?

Daar gaat het niet om, deze keer. Natte Lie is zo irritant dat Ralph alleen daarom al het huis in moet blijven.
Confidence through competence
pi_30590067
ik vind dat die foto hem geen goed doet
  woensdag 14 september 2005 @ 23:51:40 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_30590070
Top dat je op mij gestemd hebt! Je maakt nu kans op een prachtige prijs. Groetjes, Ralph.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_30590084
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef Adelante het volgende:
kun je er ook nog wat mee winnen dan>?
De weet dat je bijdrage wordt gebruikt voor de 'vergoeding' van Tanja.
  woensdag 14 september 2005 @ 23:56:20 #8
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_30590224
Gedaan!
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_30590589
Geef eens een linkje van die polls?

De meeste stemmers kijken natuurlijk geen streams.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 15 september 2005 @ 00:16:06 #10
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30590750
quote:
Op donderdag 15 september 2005 00:09 schreef svann het volgende:
Geef eens een linkje van die polls?

De meeste stemmers kijken natuurlijk geen streams.
http://big-brother.startkabel.nl/ , linker kolom.

Ralph staat op 40% tegen 4,54% voor Menno
Confidence through competence
pi_30590872
gestemd!!
Ach......
pi_30590894
Als je naar het aantal stemmen kijkt dan kan je zien dat de FOK Poll veel meer stemmen heeft. Ik zal je geld beter zetten op rikkert / linda... dan weet je i.i.g. dat je stem de nominatie beinvloed.
'
Hier nog even de poll zodat jullie makkelijk kunnen stemmen.

De persoon met de minste stemmen zal volgende week het huis moeten verlaten

Poll: Wie is jouw favoriet?
  • Menno
  • Linda
  • Ralph
  • Rikkert
    Tussenstand:


    Ook een poll maken? Klik hier
  •   donderdag 15 september 2005 @ 00:33:32 #13
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_30591154
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 00:21 schreef BigBro000 het volgende:
    Als je naar het aantal stemmen kijkt dan kan je zien dat de FOK Poll veel meer stemmen heeft. Ik zal je geld beter zetten op rikkert / linda... dan weet je i.i.g. dat je stem de nominatie beinvloed.
    Het was al eerder bekend dat Ralph er in de fok! polls goed voorstaat, door het type volk wat er op fok rondhangt. Helaas niet echt representatief voor de rest van Nederland, en zeg nou zelf, met een sample van 500 mensen op de Poll van startkabel.nlstaat het er echt niet goed voor voor Ralph als hij 36% achterstaat op bijv. Menno. Zeker niet omdat de Fok! poll eigenlijk maar 3x zoveel stemmen heeft, en dat de standaard deviatie daarmee niet bijster kleiner wordt.

    Ook op deze site:

    http://bigbrother.punt.nl/index.php

    (sample ca. 260) staat Ralph gewoon domweg op de schopstoel. Fok! is echt een uitzondering.

    Ga dus niet van de Fok! polls uit, maar van alle andere Polls die op internet rondhangen, en dan zul je zien dat Ralph voor zijn plekkie moet vrezen.

    Dus juist daarom moeten wij ervoor zorgen dat Ralph wat extra stemmen krijgt. Met een beetje geluk kunnen we net dat beetje extra betekenen.

    [ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 15-09-2005 00:44:19 ]
    Confidence through competence
      donderdag 15 september 2005 @ 01:10:37 #14
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_30591975
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 00:33 schreef Stereotomy het volgende:


    Ga dus niet van de Fok! polls uit, maar van alle andere Polls die op internet rondhangen, en dan zul je zien dat Ralph voor zijn plekkie moet vrezen.
    Die andere polls kloppen niet.
    Het gaat er niet om wie je denkt dat weg moet, maar om wie je wilt dat blijft.
    Zeg maar weer dag tegen je SMS-centjes, Ralph blijft toch wel en Menno ook.
    Die twee kregen een etentje vanavond om ze nog even extra in the picture te zetten zodat idioten zoals de TS nog een paar keer gaan stemmen.

    [ Bericht 1% gewijzigd door APK op 15-09-2005 01:40:42 ]
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      Redactie Frontpage / Weblog donderdag 15 september 2005 @ 01:23:46 #15
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_30592195
    STEUN RIKKERT - HOU RIKKERT IN BB!
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      donderdag 15 september 2005 @ 01:34:54 #16
    6598 Bigfoot
    wind, waves & snow
    pi_30592339
    Ik heb gebeld!
    Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
    Kerk saai???
      donderdag 15 september 2005 @ 01:49:29 #17
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_30592522
    quote:
    Ralph blijft toch wel en Menno ook.
    Waarom, omdat hij populair is op Fok, of alleen bij jou?

    Dat jij niet snapt dat BB groter is dan Fok! alleen, valt me toch tegen. Alle andere polls geven aan dat Ralph het minst populair is, of het nou
    quote:
    Het gaat er niet om wie je denkt dat weg moet, maar om wie je wilt dat blijft.
    is of andersom, Ralph is het minst populair bij de kijker en zal dus de grootste kans maken om er morgen uitgeschopt te worden.

    Doe eens iets ludieks hier op Fok!, help Ralph.
    Confidence through competence
    pi_30593875
    allang gestemd!!!
    Ralph moet blijven
    pi_30593919
    Nog niet als held Ralph in de finale zat met heks Chantal en ik het laatste beslissende smsje kon sturen.

    A cold, fucking day in hell. Jezelf laten vernederen met voortdurende stompzinnige reclames is al erg genoeg, maar nee, je kan ook nog geld bréngen naar reeds schatrijke bedrijven.

    * Pinball zal het wel nooit snappen.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Pinball op 15-09-2005 09:24:12 ]
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_30594051
    Al lang en (te) vaak gestemd! Ralph is cool
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      donderdag 15 september 2005 @ 07:57:17 #21
    17121 Rica
    Mais, je rêve!
    pi_30594069
    Ik wil op zijn tweelingbroer stemmen maar ik weet niet hoe die heet.

    Als je "Tweelingbroer Ralph" sms't krijg je een foutmelding.
    Don't try and blame me for your games
    Your games are death
    My world is light, the angels fill my eyes
    With every breath
    pi_30594455
    oke, done!

    spannend!!!!!!
    Babe In Totale Control of Herself
      † In Memoriam † donderdag 15 september 2005 @ 09:46:30 #23
    128220 Peter6000
    pi_30595399
    De vraagstelling in die 2 polls die staan gelinkt in de OP is anders.
    Er wordt gevraagd te voorspellen wie er de volgende keer uit gaat.
    Dat is iets anders dan de neutralere fok vraag: wie is jou favoriet (en mag dus blijven).

    Als ik zou moeten voorspellen wie eruit gaat, is mijn antwoord: Rikkert
    Als je mij vraagt wie mijn favoriet is (van de 4 genomineerden), is mijn antwoord: Rikkert
    pi_30597303
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
    De vraagstelling in die 2 polls die staan gelinkt in de OP is anders.
    Er wordt gevraagd te voorspellen wie er de volgende keer uit gaat.
    Dat is iets anders dan de neutralere fok vraag: wie is jou favoriet (en mag dus blijven).

    Als ik zou moeten voorspellen wie eruit gaat, is mijn antwoord: Rikkert
    Als je mij vraagt wie mijn favoriet is (van de 4 genomineerden), is mijn antwoord: Rikkert
    klopt, het is een trucje dat Talpa slim uitnut, omdat het leid tot extra SMS-en, zie bv ook de OP-post, iemand die door de angst voor een slechte positie van Ralph zelf overgaat tot SMS-en ....
    Het is voor Talpa erg voordelig als juist eigenlijk de populairste bewoners dreigen eruit te gaan, omdat dat specifiek hun fans weer aanzet te SMSen (waarmee grof geld verdient wordt) ...
    Daarmee worden domweg spelletjes gespeeld, ofwel een suggestieve poll, ofwel anderszijds pure manipulatie door BB (die een enorme invloed hebben door hun montage, die kunnen een eerlijke gast helemaal kapot maken voor het publiek, of een sekreet tot een engeltje maken, enkel door montage....)


    Misschien dat ze ook zoiets gaat doen met Tanja, een mogelijkheid om 'Tanje moet eruit' te SMSen: hierbij natuurlijk niet andersom, want er zijn nu nog weinig Tanjefans die dan zouden SMSen, maar genoeg haters die daarvoor graag een paar euro SMS-kosten betalen ...
    met de uitslag van zo'n quizje kan Hummie dan weer naar het huis, en een weekopgave bedenken waarbij de andere bewoners Tanje moeten 'redden', omdat ze anders het huis uit gezet wordt, vanwege de wil vanhet publiek ... Geloof het of niet, maar dat zouden de andere bewoners dan ook gaan doen (dat zijn nu eenmaal marionetten, niemand durft dan openlijk dwars te gaan liggen, uit angst zelf daarvoor in populariteit te dalen)...
    Zo'n 'spannende' situatie rondom Tanja, waar frustraties openlijk boven kunnen komen, en zij opzichtig afhankelijk wordt van de steun van de groep, zou waarschijnlijk ook voor haar positie zelf gunstig kunnen zijn ... nu weet ze overduidelijk dat ze er niet uit gezet _kan_ worden (en na de geboorte sowieso eruit moet) en staat ze dus geheel buiten het 'spel-element' ... dat zou dan veranderen ...

    Bovendien schat ik in dat een 'haat-SMS-aktie' tegen tanja wel eens een record-opbrengst kan hebben ...
    Talpa zelf is er in de montage al toe overgaan juist de slechte kant van tanja overduidelijk extra te gaan belichten, mogelijk een voorbereiding voor zulk een SMS-aktie.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      donderdag 15 september 2005 @ 11:57:36 #25
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_30598611
    Jongens

    Het is een spelletje

    Het levert ons uren mooi TV op waarin we ons opwinden, het uitschreeuwen van stupiditeit van Rob of Tanja, onze oren flapperen bij het gekrijs van Natalie, het verhogen van de bloeddruk als Tanja er weer eentje opsteekt..., nou als ik al zóver onder mijn gebruikelijke niveau ben gezakt , dan wil ik best ook nog even mijn beste beentje voorzetten en Ralph in het huis houden.

    En hoe je het ook wendt of keert: de *minst* populaire bewoner krijgt de *minste* stemmen. Dan maakt het echt geen hol uit hoe je de vraag stelt - dat is gewoon iets wat direct gerelateerd is aan de uitkomst. Ik ben het in zoverre eens dat deze constructie tot meer stemmen in totaal (en dus meer SMS'jes) kan leiden, maar het feit blijft, dat het om de verschillen tussen het aantal stemmen onderling gaat, en dan wordt vanzelf de meest impopulaire of de minste populaire (hoe je wilt ) op de schopstoel gezet.

    Dus. Je hóeft het niet te doen, maar doorbreek je taboe es, en stem gewoon één keer Ralph op 1010

    [ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 15-09-2005 12:08:42 ]
    Confidence through competence
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')