alleen vanavond dan he....quote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wow dat is nog eens een echte BB fan![]()
Tegen 1,10 per ontvangen bericht??..quote:Op woensdag 14 september 2005 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook alstond "De lijnen zijn gesloten" of zoiets, erg vaag....
Rob mag het toetje gaan serveren aan Ingrid en Menno.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef E.T. het volgende:
Weer die mysterieuze gong..
De Kraai van BBquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef Day het volgende:
Chantal ziet ontzettend veel.
Jammer dat ze niet inziet dat ze een roddelende, achterbakse, schijnheilige teringwijf is.
Als ie morgen een exit krijgt, oh oh oh, dan weten we je te vindenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef schatje het volgende:
Ik ga echt geen smsjes sturen. Ralph blijft er heus wel in hoor.
Dat is toch de grap van het jaar, of niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ik ben niet echt met de camera's bezig
Het teken voor Rob dat hij de volgende "gang" kan ophalen in de DBK.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef E.T. het volgende:
Weer die mysterieuze gong..
Dan ben je nog wakkerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik zie Ralluf
Nee, die 'foutmelding' koste 50 ¤ centquote:Op woensdag 14 september 2005 23:38 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Tegen 1,10 per ontvangen bericht??..
Ralph roeleert gewoon!quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Ik snap even niet waarom iedereen ineens zo weg is van Ralph...![]()
Watskeburt?!
hahahaquote:Op woensdag 14 september 2005 23:40 schreef Showtime het volgende:
Ik mot pissen, tering ik moet echt een po onder mijn computertafel hebben.
Hier op Fok zijn we al een hele tijd weg van Ralph hoor, is niet opeens.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
Mijn favoriet is het nooit geweest. Ik vind hem te saai en niet echt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
Dat is al een paar dagen zo...quote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
Dat is reeds een paar dagen aan de gang, waar heb je gezeten onder een steenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
Watskeburt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |