abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2005 @ 10:51:13 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30596836
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:47 schreef dawg het volgende:
kun jij toevallig nog kaartje aankomen?
en nu we het daar toch over hebben, ben jij toevallig a.s. vrijdag in eindhoven? of zin om even wat te gaan drinken, waarschijnlijk zit ik daar vrijdagavond.
[off topic]
een vriend van me heeft de kaartjes geregeld voor ons. ik weet niet of ze er nog zijn, kosten iets van 20 euro per stuk.
ik ben vrijdag in eindhoven, maar weet nog niet of ik de stad in ga. zit een kans in van wel aangezien er een aantal vrienden over is uit het buitenland.
if so, zal ik je even een sms sturen!

[/off topic]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 15 september 2005 @ 10:52:38 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30596864
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:50 schreef plato1980 het volgende:

dat zal best waar zijn cc, maar zoals ik al zei is dat geen oorzaak maar een gevolg. ik heb me er immers niet al vanaf mijn 15e bij neergelegd, nee, dat is in de loop der jaren ontstaan, maar er moet meer aan de hand zijn, want anders zou het nooit zo ver gekomen zijn.
lieverd, wat doet het er nu toe of het oorzaak dan wel gevolg is? dat is blijven redeneren in de marge terwijl daar de oplossing echt niet ligt!
  donderdag 15 september 2005 @ 10:53:58 #103
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30596890
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:48 schreef copycat het volgende:

[..]

ook hier een inderdaad!
heb jij je erbij neergelegd dat het niets meer wordt op dat vlak, dan straal je dat hoe dan ook uit. en dat is geen schattige onzekerheid die je uitstraalt, maar afstotende desinteresse.
het is dan ook geen onzekerheid meer, je hebt al een heel zeker antwoord gegeven: "nee, ik wil niet meer."

onzekerheid is een heel spannend iets. het is alleen een beetje jammer dat mensen die onzekerheid in hun eigen fantasie negatief gaan beantwoorden ipv het ware antwoord op hun vragen te zoeken. (kwijl, kwijl)
  donderdag 15 september 2005 @ 10:54:26 #104
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596901
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:52 schreef copycat het volgende:

[..]

lieverd, wat doet het er nu toe of het oorzaak dan wel gevolg is? dat is blijven redeneren in de marge terwijl daar de oplossing echt niet ligt!
dat doet er wel degelijk toe, want doordat er andere oorzaken zijn is dit niet het belangrijkste. natuurlijk, het zal mijn kansen niet vergroten, dat weet ik ook wel. maar het valt denk ik niet te ontkennen dat er meer mee moet spelen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30596902
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:50 schreef plato1980 het volgende:

wat zal best waar zijn cc, maar zoals ik al zei is dat geen oorzaak maar een gevolg. ik heb me er immers niet al vanaf mijn 15e bij neergelegd, nee, dat is in de loop der jaren ontstaan, maar er moet meer aan de hand zijn, want anders zou het nooit zo ver gekomen zijn.
het is precies alsof je een hogere metafysische reden zoekt voor je singlebestaan ...maar die is er niet plato ... en wat maakt het uit ? het is de toekomst die telt, nee ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 15 september 2005 @ 10:55:06 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30596914
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:53 schreef -dailalama- het volgende:
het is alleen een beetje jammer dat mensen die onzekerheid in hun eigen fantasie negatief gaan beantwoorden ipv het ware antwoord op hun vragen te zoeken. (kwijl, kwijl)
die volg ik even niet .
  donderdag 15 september 2005 @ 10:55:35 #107
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596924
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:54 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het is precies alsof je een hogere metafysische reden zoekt voor je singlebestaan ...maar die is er niet plato ... en wat maakt het uit ? het is de toekomst die telt, nee ?
nee, want verleden en toekomst staan niet geheel los van elkaar.
pi_30596932
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:51 schreef copycat het volgende:

[..]

[off topic]
een vriend van me heeft de kaartjes geregeld voor ons. ik weet niet of ze er nog zijn, kosten iets van 20 euro per stuk.
ik ben vrijdag in eindhoven, maar weet nog niet of ik de stad in ga. zit een kans in van wel aangezien er een aantal vrienden over is uit het buitenland.
if so, zal ik je even een sms sturen!

[/off topic]
ja, doe dat. leuk.
pi_30596958
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:55 schreef plato1980 het volgende:

nee, maar je kan het verleden wel verabsoluteren, of het het gewicht geven wat het maar verdient .

het verleden ligt achter je, en dat kan je niet veranderen. op de toekomst heb je nog enige invloed.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:57:42 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30596970
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:55 schreef plato1980 het volgende:

[..]

klopt
je verleden neem je altijd met je mee,
en dat kan je heel erg in de weg staan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 15 september 2005 @ 11:00:00 #111
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30597021
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nee, maar je kan het verleden wel verabsoluteren, of het het gewicht geven wat het maar verdient .

het verleden ligt achter je, en dat kan je niet veranderen. op de toekomst heb je nog enige invloed.
dat is waar, maar je kunt het verleden ook niet uitvlakken alsof het er niet is. als ik terug in de tijd kon gaan had ik dingen heel anders aangepakt, maar dat kan nou eenmaal niet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 11:01:45 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30597060
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

verwatten???

iig ben ik t niet met je eens
alles wat in mjin verleden gebeurt is, neem ik mee naar de toekomst,
en daarmee wantrouw ik mensen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_30597072
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:00 schreef plato1980 het volgende:

dat is waar, maar je kunt het verleden ook niet uitvlakken alsof het er niet is. als ik terug in de tijd kon gaan had ik dingen heel anders aangepakt, maar dat kan nou eenmaal niet.
maar het is toch helemaal nog niet te laat plato, dus waarom geen tabula rasa maken en met frisse moed eraan beginnen. waarom op 25 jaar al zo'n extreme verbittering dat het er nooit meer van zal komen ...
  donderdag 15 september 2005 @ 11:03:27 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30597101
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:54 schreef plato1980 het volgende:

dat doet er wel degelijk toe, want doordat er andere oorzaken zijn is dit niet het belangrijkste. natuurlijk, het zal mijn kansen niet vergroten, dat weet ik ook wel. maar het valt denk ik niet te ontkennen dat er meer mee moet spelen.
ga daar dan mee aan de slag ipv het dood te redeneren en in dezelfde kringetjes te blijven lopen.

als er meer mee moet spelen, lijkt het me slim om dat 'meer' te achterhalen. en dat 'meer' zal voor een groot deel toch echt bij jezelf liggen
  donderdag 15 september 2005 @ 11:04:31 #115
95998 -DailaLama-
pi_30597138
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:55 schreef copycat het volgende:

[..]

die volg ik even niet .
niet te veel doemdenken en negatief fantaseren, maar er op uit en proberen die vragen die je in je hoofd hebt ("oeh wat zullen ze wel niet van me denken?" ) te beantwoorden mbv andere mensen ipv je eentje.

soms kent iemand anders je namelijk beter dan jezelf.
pi_30597166
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:45 schreef petitlapin het volgende:

maar het is toch vreemd dat hier zo weinig vrouwen posten, er moeten ongetwijfeld oudere vrouwelijke maagden zijn, maar die hebben er blijkbaar niet zo'n probleem mee ? ik weet het niet
misschien zijn er inderdaad wel veel minder oudere vrouwelijke maagden. of ze durven hier niet te posten, omdat het vooral mannen zijn.

betere tvp kan natuurlijk niet
  donderdag 15 september 2005 @ 11:05:57 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30597168
nu is het me helemaal duidelijk, -dailalama- .
  donderdag 15 september 2005 @ 11:06:23 #118
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30597185
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:

[..]

maar het is toch helemaal nog niet te laat plato, dus waarom geen tabula rasa maken en met frisse moed eraan beginnen. waarom op 25 jaar al zo'n extreme verbittering dat het er nooit meer van zal komen ...
wedergeboorte... was het maar zo simpel. al zou ik dat ook helemaal niet willen, want in grote lijnen ben ik tevreden met de plato zoals ik die ben.

tsja, wat die verbittering betreft. nogmaals: ik weet dat het 25 niet te oud is wat dit betreft, maar ik loop wel achter op minstens 90% van de mannelijke leeftijdsgenoten, om van de vrouwelijke leeftijdsgenoten maar te zwijgen in dit verband. dat kan ik gewoon niet uitvlakken en daarnaast hoeft het dus op een gegeven moment niet meer.
pi_30597206
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:01 schreef ynske het volgende:

verwatten???

iig ben ik t niet met je eens
alles wat in mjin verleden gebeurt is, neem ik mee naar de toekomst,
en daarmee wantrouw ik mensen
ik neem mijn verleden ook mee, en het heeft me gevormd, maar ik vind het geen excuus om dan maar heel mijn toekomst te vergallen, dat vind ik doodjammer.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:08:09 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30597238
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:06 schreef plato1980 het volgende:
nogmaals: ik weet dat het 25 niet te oud is wat dit betreft, maar ik loop wel achter op minstens 90% van de mannelijke leeftijdsgenoten, om van de vrouwelijke leeftijdsgenoten maar te zwijgen in dit verband. dat kan ik gewoon niet uitvlakken en daarnaast hoeft het dus op een gegeven moment niet meer.
boeien dat 90% van de mannen al wel met een vrouw het bed heeft gedeeld. als 90% van de mannen in de sloot springt, spring je er toch ook niet achteraan?

en ik geloof er niets van dat het op een gegeven moment niet meer hoeft. ik denk dat door die berusting de verbittering alleen maar zal toenemen.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:09:06 #121
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30597256
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:03 schreef copycat het volgende:

[..]

ga daar dan mee aan de slag ipv het dood te redeneren en in dezelfde kringetjes te blijven lopen.

als er meer mee moet spelen, lijkt het me slim om dat 'meer' te achterhalen. en dat 'meer' zal voor een groot deel toch echt bij jezelf liggen
zeker ligt dat bij mezelf en ik heb al pogingen ondernomen om dat "meer" te achterhalen door de jaren heen. maar juist daardoor denk ik er te veel over na en daar word ik ook niet vrolijker van, noch brengt dat een oplossing dichter in de buurt.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:09:23 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30597261
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:06 schreef petitlapin het volgende:

ik neem mijn verleden ook mee, en het heeft me gevormd, maar ik vind het geen excuus om dan maar heel mijn toekomst te vergallen, dat vind ik doodjammer.
inderdaad.
je verleden is om van te leren, niet om je toekomst van te laten afhangen.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:10:37 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30597288
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:09 schreef plato1980 het volgende:

zeker ligt dat bij mezelf en ik heb al pogingen ondernomen om dat "meer" te achterhalen door de jaren heen. maar juist daardoor denk ik er te veel over na en daar word ik ook niet vrolijker van, noch brengt dat een oplossing dichter in de buurt.
maar dat heb je , buiten die uni psycholoog, alleen gedaan? dan kun je toch ook geen stap verder komen?
en die oplossing staat natuurlijk niet binnen no time aan je deur...
  donderdag 15 september 2005 @ 11:12:00 #124
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30597326
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:08 schreef copycat het volgende:

boeien dat 90% van de mannen al wel met een vrouw het bed heeft gedeeld. als 90% van de mannen in de sloot springt, spring je er toch ook niet achteraan?
nee, maar als je op je 25e nog steeds op de brugklas zit moet je niet verwachten dat je dan binnen een paar jaar zult afstuderen aan een universiteit. helaas zit ik wat dit betreft in de brugklas.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:13:31 #125
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30597376
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef copycat het volgende:

[..]

maar dat heb je , buiten die uni psycholoog, alleen gedaan? dan kun je toch ook geen stap verder komen?
en die oplossing staat natuurlijk niet binnen no time aan je deur...
niks specifieks, dat is waar, maar ik zou ook niet weten wat ik er specifiek aan zou kunnen doen.
pi_30597434
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:12 schreef plato1980 het volgende:

nee, maar als je op je 25e nog steeds op de brugklas zit moet je niet verwachten dat je dan binnen een paar jaar zult afstuderen aan een universiteit. helaas zit ik wat dit betreft in de brugklas.
wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen ?

het is even goed mogelijk dat je volgende week een meid tegenkomt, het jaar daarop trouwt
  donderdag 15 september 2005 @ 11:16:45 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30597465
quote:

nou en, dan haal je je p. op je 28ste en studeer je af op je 32ste...
  donderdag 15 september 2005 @ 11:17:09 #128
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30597471
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:15 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen ?

het is even goed mogelijk dat je volgende week een meid tegenkomt, het jaar daarop trouwt
dat is inderdaad mogelijk, wat dat betreft gaat mijn vergelijking inderdaad mank.
pi_30597481
oh jongens, dit vraagt om een reactie van mij. even zonder dollen, ondanks wat jullie wellicht denken kan ik zeer goed met vrouwen opschieten. zo goed, dat ik altijd eindig(de) als hun beste vriend. dat lijkt goed maar het is megafout. wat dat betreft denk ik dat plato en ik exact hetzelfde probleem hebben. wij weten en durven gewoon niet de move te maken, dingen naar een hoger niveau te tillen. en we hebben de pech dat we geen bar/club types zijn en dat zijn nou eenmaal wel de plaatsen waar alles gebeurt.

en even over dat daten. ik date helemaal niet veel, dat komt enerzijds omdat ik niet continue lid ben van een datingsite. anderzijds omdat ik met flitsdaten niet altijd veel succes heb. het fatalisme en de passiviteit van plato vind ik erg jammer. ik probeer tenminste nog iets aan mijn situatie te doen. en ik raad plato zeer aan dat ook te doen want straks zijn we tien jaar verder en zit meneer in dezelfde shit situatie als ik. en ook al zien jullie er weinig van, ik heb zeker enorm veel gehad aan alle workshops die ik gevolgd heb. mijn beeld over vrouwen (en hun psychologie) en daten is compleet veranderd. ik zie en begrijp nu waar dingen vroeger fout gingen en ik zal die fouten nu ook zeker niet meer maken. het enige waar het mij nu aan ontbreekt zijn veelvuldige contacten met vrouwen.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 15 september 2005 @ 11:19:09 #130
95998 -DailaLama-
pi_30597530
quote:

[..]

wacht eens eventjes ..... jij bent nog 25!?

maar dan heb je een heel leven voor je ...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 11:24:34 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30597675
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:17 schreef m_schtoppel het volgende:
oh jongens, dit vraagt om een reactie van mij. even zonder dollen, ondanks wat jullie wellicht denken kan ik zeer goed met vrouwen opschieten. zo goed, dat ik altijd eindig(de) als hun beste vriend. dat lijkt goed maar het is megafout. wat dat betreft denk ik dat plato en ik exact hetzelfde probleem hebben. wij weten en durven gewoon niet de move te maken, dingen naar een hoger niveau te tillen. en we hebben de pech dat we geen bar/club types zijn en dat zijn nou eenmaal wel de plaatsen waar alles gebeurt.
het probleem is ook niet het met vrouwen kunnen omgaan, het zit zich in het zelf niet verliefd worden cq het niet verliefd worden van vrouwen op jou.

dat het alleen gebeurt in bar/clubs nee ben ik niet met je eens, hoeveel mensen komen elkaar op school, werk, sport, etc tegen. genoeg.

en dat beste vrienden, broertjes/zusjes gedoe, ik ken het maar al te goed, wat er dan ook voor zorgt dat je lekker weer een domper op je neus krijgt.
jah jullie staan (net als ik overigens) altijd voor mensen klaar wanneer zij dat nodig hebben, wat overigens een heel goede eigenschap is, die alleen af en toe verkeerd uitpakt
quote:
en even over dat daten. ik date helemaal niet veel, dat komt enerzijds omdat ik niet continue lid ben van een datingsite. anderzijds omdat ik met flitsdaten niet altijd veel succes heb. het fatalisme en de passiviteit van plato vind ik erg jammer. ik probeer tenminste nog iets aan mijn situatie te doen. en ik raad plato zeer aan dat ook te doen want straks zijn we tien jaar verder en zit meneer in dezelfde shit situatie als ik. en ook al zien jullie er weinig van, ik heb zeker enorm veel gehad aan alle workshops die ik gevolgd heb. mijn beeld over vrouwen (en hun psychologie) en daten is compleet veranderd. ik zie en begrijp nu waar dingen vroeger fout gingen en ik zal die fouten nu ook zeker niet meer maken. het enige waar het mij nu aan ontbreekt zijn veelvuldige contacten met vrouwen.
daten, is echt niet altijd de oplossing hoor.
ok er is een kans, maar je kunt t ook op zoveel andere manieren tegenkomen.
ik vind t goed van je dat je iets aan je eigen situatie probeert te doen, maar van de andere kant, word ik zo moe van de reacties van de buiten wereld, goh ben jij op jouw leeftijd vrijgezel?? (van t weekend nog) jah en???

veelvuldige contacten werkt overigens ook niet,
heb veel vrienden om me heen, minder vriendinnen, maar een relatie met een van hen? dat zit er niet in, omdat ze me als n vriendin/zusje zien

toch blijf ik positief, geniet van de aandacht die ik krijg, en dat is wat jullie ook eens moeten leren, genieten, genieten van het leven, dat straal je uit, en die signalen vangen vrouwen op
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 15 september 2005 @ 11:27:05 #132
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30597740
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:24 schreef ynske het volgende:

het probleem is ook niet het met vrouwen kunnen omgaan, het zit zich in het zelf niet verliefd worden cq het niet verliefd worden van vrouwen op jou.
precies, dat is het punt ook niet, ik weet dat dit diverse malen gebeurd is. alleen was het niet wederzijds, of had ik het op dat moment wel door. twee keer had ik het overigens wel door, maar omdat het niet wederzijds was ben ik daar dus niet op ingegaan. maar achteraf gezien had ik wellicht toch gebruik (misbruik?) van de situatie moeten maken.
pi_30597749
ja maar het is toch heel simpel? dat het nooit verder gaat dan de goede vriend ligt echt aan ons. dat komt omdat wij nogmaals geen toenadering zoeken, de move niet maken. gelukkig is dat te "leren" alleen zul je het nadat je het weet, ook moeten doen.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 15 september 2005 @ 12:08:29 #134
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_30598906
ik denk eerlijk gezegd dat er ook een flinke portie toeval bij gemoeid is. het kan nou eenmaal voorkomen dat je elke keer op de 'verkeerde' valt. iemand die er niet aan toe is of op heel andere types zitten te wachten dan jij bent. het kan ook zijn dat er stiekem mensen van je dromen die jij helemaal niet interessant vindt.

weliswaar ben ik al 2 jaar single, maar niet altijd geweest dus. maar iemand die nog nooit een relatie etc. heeft gehad is nu verliefd op me. hij kiest gewoon de verkeerde uit, want hij is mijn type helemaal niet. dat ligt niet aan iets wat hij zou kunnen beinvloeden. waarom hij op mij valt weet ik niet want ik ben zijn type ook helemaal niet imo. gewoon zonde dus.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  donderdag 15 september 2005 @ 12:18:18 #135
130161 Sjekkedelik
Genialiteit wordt overschat
pi_30599186
het is heeeel makkelijk een vrouw te versieren om haar te neuken..
doe het volgende
ga een willekeurige donderdag avond naar tilburg of nijmegen.
je komt al snel tot de conclusie: wauw zoveel studenten.
en studenten willen maar 2 dingen..
erg veel drinken en als het even kan.. minimaal net zoveel sexen.

dus op die bewuste avond drink je jezelf moet in..
loop naar een groepje van 2 a 3 meisjes.. ( maw studentes die alleen aan geneukt worden denken)
je spreekt de lelijkste aan en zegt bv da ze een super mooi truitje aan heeft.
je praat even met de lelijkste en de knapste (arrogantste) zal daar niet goed tegen kunnen.
dus zij kan 2 dingen doen.. of ze pakt meteen een gozer op de bek die er 3 keer beter uitziet dan jij..
of ze pakt jou af van de vriendin om te showen dat ze toch lekkerder is. (blijven jaloerse krengen die vrouwen)
en dan zit je gebakken, maak een grapje lach om wat ze zegt ook al is het enige dat je hoorde bla die bla haha bla bla gewoon lachen.
bied haar pas aan het eind van de avond een drankje aan.. anders heeft ze zichzelf bewezen en gaat ze er (met je drankje) vandoor. (blijven vrouwen, pas daar nou op)
en vanaf daar moet je het zelf doen. vraag waar ze woont en of da met de ouders is..
zeg da ze vast een leuke kamer heeft, dan wil ze die graag laten zien..
om het op zijn ratelbands te zeggen.
tsjakkaaaaa
Bier... Wie zegt dat geluk niet te koop is?
  donderdag 15 september 2005 @ 12:18:27 #136
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_30599193
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:39 schreef dawg het volgende:

[..]

mij niet. je hebt het zelf in de hand. wachten en niets doen schiet je geen fuck mee op.
en ja, dat is makkelijk. niet nadenken, niet moeilijk doen. gewoon eens relax ouwehoeren met een dame is echt niet moeilijk hoor.

dit topic is wat dat betreft een kuttopic. iedereen hier naait elkaar op. veel geouwehoer weinig wol. al die excuses en smoesjes en gezever dat je bang/verlegen/vul-hier-in bent is bullshit. als je een dame ziet die je interessant lijkt, loop dan meteen erheen, in plaats van een uur gaan zitten twijfelen of je het wel of niet zult doen. als je er meteen op afstapt, heb je ook geen tijd om erover na te denken.

you're in control of your life. doe er iets mee, of niet. als je er niets mee doet moet je ook niet zeiken. en nogmaals, ja, het is echt zo simpel.
daar kun jij mischien wel heel makkelijk over oordelen. ieder persoon is verschillen. neemt niet weg dat ik met een aantal punten het wel eens ben. gewoon er op afstappen dan heb je geen tijd om na te denken erover. het idee is niet verkeerd maar ieder mens reageert er anders op.

als ik een leuk meisje zie dan wil ik daar wel op afstappen maar er blokkeert mij ook gelijk iets.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 15 september 2005 @ 12:20:47 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30599266
quote:
op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef sjekkedelik het volgende:
het is heeeel makkelijk een vrouw te versieren om haar te neuken..
(...)
tsjakkaaaaa
nou plato: ik zou zeggen: op naar nijmegen of tilburg!

donderdag 15 september 2005 @ 12:21:59 #138
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30599304
quote:
op donderdag 15 september 2005 12:20 schreef copycat het volgende:

[..]

nou plato: ik zou zeggen: op naar nijmegen of tilburg!

ik zit al in een stad met een overschot aan vrouwelijke studenten en nog slaag ik niet. is dus geen optie.
  donderdag 15 september 2005 @ 12:25:51 #139
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_30599427
quote:
op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef sjekkedelik het volgende:
hormonen hormonen
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  donderdag 15 september 2005 @ 12:27:46 #140
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_30599482
wat ook leuk is, is gewoon eens een etentje organiseren met vrienden. of organiseer een singlesfeest; iedereen die komt (en jij host dus probleem opgelost) neemt een bekende single mee. stelregel is dat alle mannen vrouwen mee moeten nemen en alle vrouwen mannen! zoeg voor bier voor de heren, mixjes voor de dames en lekkere hapjes
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  donderdag 15 september 2005 @ 12:28:03 #141
130161 Sjekkedelik
pi_30599488
verkrachting... is ook een vorm van initiaf tonen....
  donderdag 15 september 2005 @ 12:32:01 #142
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_30599603
leren spellen zou voor jou geen slecht initiatief zijn nee...
PSN ID Boterkuip
  donderdag 15 september 2005 @ 12:32:13 #143
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_30599604
zorg dat je zoveel vrouwen kent
ook al zijn ze lelijk en wil je er niks mee
vrouwen kennen altijd andere vrouwen en wie weet wat daar tussen zit
dus probeer zoveel mogelijk back-up te hebben en ondertussen rustig door te gaan naar een meid waar je echt wat mee wilt
  donderdag 15 september 2005 @ 12:33:45 #144
130161 Sjekkedelik
pi_30599654
quote:
leren spellen zou voor jou geen slecht initiatief zijn nee...
boeiend
pi_30599925
plato...je bent een veel te slimme kerel en je wilt alles redeneren, maar dat is onmogelijk. je zal geen goede reden vinden en áls je die al zou vinden, dan zou je je er eerder bij neerleggen dan er wat aan doen...net als nu het geval is.

je verdient dus eigenlijk gewoon een keiharde trap onder je kont. doe eens wat eraan, vraag eens of je met me uit mag gaan om leuke nieuwe contacten op te doen. ga je eens aanmelden voor een club of iets interessants waar je anderen ontmoet etc.

hup, nee...ik duld geen tegenspraak...gáán!
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 15 september 2005 @ 12:52:17 #146
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30600110
quote:
op donderdag 15 september 2005 12:44 schreef weirdmicky het volgende:
plato...je bent een veel te slimme kerel en je wilt alles redeneren, maar dat is onmogelijk. je zal geen goede reden vinden en áls je die al zou vinden, dan zou je je er eerder bij neerleggen dan er wat aan doen...net als nu het geval is.

je verdient dus eigenlijk gewoon een keiharde trap onder je kont. doe eens wat eraan, vraag eens of je met me uit mag gaan om leuke nieuwe contacten op te doen. ga je eens aanmelden voor een club of iets interessants waar je anderen ontmoet etc.

hup, nee...ik duld geen tegenspraak...gáán!
ik ga je toch tegenspreken.

wat betreft het eerste heb je gelijk, indien ik een duidelijke oorzaak zou vinden zou ik daar vermoedelijk nog niks meedoen. helemaal fout, heb je gelijk in en misschien is die passiviteit wel (een deel van) de oorzaak.

wat betreft het tweede heb je echter ongelijk: ik ontmoet best nieuwe mensen en ik leef ook niet eenzaam in een kluizenaarsgrot. natuurlijk, hoe meer mensen ik ontmoet, hoe groter de kans is dat er wat uitkomt. maar zoals gezegd is het dus niet zo dat ik geen mensen ontmoet, absoluut niet zelfs. die vlieger gaat dus niet op. maar zelfs als ik bij wijze van spreken dagelijks een heel blik "nieuwe vrouwen" zou ontmoeten zou ik er vermoedelijk nog hiks meedoen.
  donderdag 15 september 2005 @ 12:55:29 #147
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_30600187
quote:
maar zelfs als ik bij wijze van spreken dagelijks een heel blik "nieuwe vrouwen" zou ontmoeten zou ik er vermoedelijk nog hiks meedoen.
pi_30600447
quote:
op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef plato1980 het volgende:

[..]

ik ga je toch tegenspreken.

wat betreft het eerste heb je gelijk, indien ik een duidelijke oorzaak zou vinden zou ik daar vermoedelijk nog niks meedoen. helemaal fout, heb je gelijk in en misschien is die passiviteit wel (een deel van) de oorzaak.

wat betreft het tweede heb je echter ongelijk: ik ontmoet best nieuwe mensen en ik leef ook niet eenzaam in een kluizenaarsgrot. natuurlijk, hoe meer mensen ik ontmoet, hoe groter de kans is dat er wat uitkomt. maar zoals gezegd is het dus niet zo dat ik geen mensen ontmoet, absoluut niet zelfs. die vlieger gaat dus niet op. maar zelfs als ik bij wijze van spreken dagelijks een heel blik "nieuwe vrouwen" zou ontmoeten zou ik er vermoedelijk nog hiks meedoen.
plato hoe kijken vrouwen eigenlijk tegen jou aan? is jou daarvan iets bekend?

zien ze je als goede vriend, als brave maar ongevaarlijke knul, of wat? hoe is hun houding tegenover je? direct al afstandelijk of pas later? etc. dat zal toch ook nuttig zijn.

ik schrok bijvoorbeeld zelf nogal toen bleek dat vrouwen mij arrogant over vonden komen. daar heb ik toen wat aan gedaan.

meteora uit het vorige topic kreeg in dat topic van een vriend te horen dat vrouwen hem een josti vonden . dat is pijnlijk, maar hij zal het toch onder ogen moeten zien om zich zelf te veranderen.
  donderdag 15 september 2005 @ 13:13:34 #149
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30600665
quote:
op donderdag 15 september 2005 13:06 schreef soul79 het volgende:

[..]

plato hoe kijken vrouwen eigenlijk tegen jou aan? is jou daarvan iets bekend?

zien ze je als goede vriend, als brave maar ongevaarlijke knul, of wat? hoe is hun houding tegenover je? direct al afstandelijk of pas later? etc. dat zal toch ook nuttig zijn.

ik schrok bijvoorbeeld zelf nogal toen bleek dat vrouwen mij arrogant over vonden komen. daar heb ik toen wat aan gedaan.
dat weet ik niet precies. misschien klopt aardig en ongevaarlijk wel, maar anderzijds weet ik dat ik in bepaalde situaties arrogant en betweterig over kan komen. dat laatste is niet het geval als ik in de kroeg zit, maar wel als het studie betreft.
pi_30601228
quote:
op donderdag 15 september 2005 11:05 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

misschien zijn er inderdaad wel veel minder oudere vrouwelijke maagden.
dat spreekt voor zich: mannen versieren vrouwen, niet andersom. mannen die er normaal uitzien en onzeker zijn zullen daardoor veel minder snel een relatie krijgen dan omgekeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')