abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2005 @ 09:55:24 #26
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595593
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:53 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik begrijp jou niet, plato, je hetb zelf al in het lang en in het breed verkondigd dat je er niets meer aan gaat doen om ooit een relatie te krijgen. wat is dan je probleem, het is dan toch niet verwonderlijk dat je alleen zal bijven ?
nee, ik ga er ook niks meer aan doen en ik verwacht inderdaad alleen te blijven. het enige wat ik nu wil zeggen is dat positief denken heus niet de sleutel tot succes is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30595599
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:53 schreef -dailalama- het volgende:

een interessant leven heb je wel degelijk zelf in de hand. uiterlijk ook, hoewel vrouwen dat niet echt wat kan schelen volgens mij.
uiterlijk is voor mij heel belangrijk, innerlijk ook, beiden even veel , en sommige mensen zijn intrinsiek niet boeiend, als hebben ze 1000 hobby's en een boeiend werk, als hun 'verhaal' me niet interesseert is het gedaan
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 15 september 2005 @ 09:56:15 #28
104022 JasperE
daar is de kont
pi_30595612
whehe.............ga dan vaker uit klootzakken!
gezellig!
  donderdag 15 september 2005 @ 09:58:41 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30595672
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:52 schreef petitlapin het volgende:

je trekt misschien wel mensen aan, maar daarom wil een vrouw nog geen relatie met jou, of het bed met jou induiken, daar is een pak meer voor nodig dan lekker in je vel zitten
nou, ik denk toch wel dat het flink wat invloed heeft hoe je in je vel zit.
zit je goed in je vel en ben je tevreden met wie je bent, dan straal je dat ook uit. en een zelfbewuste, zelfverzekerde, outgoing en leuke uitstraling is imho wél een grote afrodisiacum .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30595684
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:55 schreef plato1980 het volgende:

[..]

nee, ik ga er ook niks meer aan doen en ik verwacht inderdaad alleen te blijven. het enige wat ik nu wil zeggen is dat positief denken heus niet de sleutel tot succes is.
inderdaad. beter kun je het bijltje erbij neergooien.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:00:04 #31
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595703
[quote]op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef copycat het volgende:

[..]

zit je goed in je vel en ben je tevreden met wie je bent, dan straal je dat ook uit. en een zelfbewuste, zelfverzekerde, outgoing en leuke uitstraling is imho wél een grote afrodisiacum .
[/quote

dat zal best, punt is alleen dat het mogelijke ontbreken daarvan niet zo gek is na jaren van "falen". maar zoals ik al zei is dat geen orzaak, maar een gevolg.
pi_30595717
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef copycat het volgende:

[..]

mijn dank is groot voor het ondersteunen van mijn mening. dat terwijl cats and dogs doorgaans lijnrecht tegenover elkaar staan.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:01:39 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595731
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:59 schreef dawg het volgende:

inderdaad. beter kun je het bijltje erbij neergooien.
ik kan beter aandacht besteden aan zaken waar ik wel een grote kans op resultaat heb.
pi_30595732
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:54 schreef dawg het volgende:

zoals wat? stunning good looks? bullshit.
een 'normaal' uiterlijk is voor mij niet voldoende, nee, en de man waar ik mijn leven mee wil leven en de man die de vader van mijn kinderen wordt , moet ik echt knap vinden, bloedmooi , zowel van binnen als van buiten, en zulke mannen kom je als vrouw nu eenmaal niet veel tegen.

een vrouw aanspreken, en een klik kunnen krijgen met een vrouw, daar zitten mijlen verschil tussen. en er zijn mannen die duizenden vrouwen zullen aanspreken, maar nooit verder geraken, punt. wat moeten die mannen dan doen ?
  donderdag 15 september 2005 @ 10:02:08 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30595742
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:00 schreef plato1980 het volgende:

dat zal best, punt is alleen dat het mogelijke ontbreken daarvan niet zo gek is na jaren van "falen". maar zoals ik al zei is dat geen orzaak, maar een gevolg.
nee, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.

kan me alleen niet voorstellen dat je dan maar het bijltje er bij neer zou gooien.
werk dan aan jezelf. de enige die immers verandering kan aanbrengen ben jezelf!
misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar daarmee nog niet onmogelijk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30595763
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:58 schreef copycat het volgende:

bij mij dus zeker niet

als ik erover nadenk, ben ik altijd verliefd geworden op het eerder depressieve, melancholische type
pi_30595774
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:01 schreef plato1980 het volgende:

[..]

ik kan beter aandacht besteden aan zaken waar ik wel een grote kans op resultaat heb.
nee. wat cc zegt.
je kunt beter aandacht besteden aan jezelf. aan je denkpatroon.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:04:55 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30595812
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef copycat het volgende:

[..]

kan me alleen niet voorstellen dat je dan maar het bijltje er bij neer zou gooien.
heb je gelijk in
maar er zijn ook mensen die niet aan zichzelf willen werken omdat ze tevreden met zichzelf zijn, en willen dat anderen zich maar aanpassen aan hen.
zonnebril met oogkleppen op.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30595821
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:

[..]

bij mij dus zeker niet

als ik erover nadenk, ben ik altijd verliefd geworden op het eerder depressieve, melancholische type
jij bent echt een van de meest aparte figuren die ik hier op het forum ben tegengekomen. sommige opvattingen van jou vind ik heel erg 'apart'.
pi_30595863
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

een 'normaal' uiterlijk is voor mij niet voldoende, nee, en de man waar ik mijn leven mee wil leven en de man die de vader van mijn kinderen wordt , moet ik echt knap vinden, bloedmooi , zowel van binnen als van buiten, en zulke mannen kom je als vrouw nu eenmaal niet veel tegen.

een vrouw aanspreken, en een klik kunnen krijgen met een vrouw, daar zitten mijlen verschil tussen. en er zijn mannen die duizenden vrouwen zullen aanspreken, maar nooit verder geraken, punt. wat moeten die mannen dan doen ?
en je hebt vaak van die belachelijke voorbeelden waar meestal dus maar 1 antwoord mogelijk is.
duizenden vrouwen aanspreken en dan nooit succes hebben. lees je wel wat je zegt?
pi_30595905
quote:

volgens mij lijkt het eerder onmogelijk. sommige mensen denken al vanaf hun vijftiende dat ze ' the bomb' zijn, ze vinden zichzelf geweldig en hebben tien aanbidders aan elke vinger. al lopen ze een blauwtje, dat zal hen nooit van hun stuk brengen, en volgens mij zullen ze nooit echt veranderen.

zo zal een onzeker persoon volgens mij ook nooit veranderen. ik ben nog steeds heel onzeker als het over de liefde gaat, al trouw ik binnen drie maanden, ik kan nog steeds niet geloven dat een man met mij wil trouwen, ik ben nog steeds geen verleidster ... en ik zal dat nooit worden.

moest ik opeens alle cafés of uitgaansaangelegenheden moeten gaan afschuimen,en met al die mannen moeten gaan praten, dan heb ik een probleem, dat ben ik niet, dat is niet mijn natuurlijke biotoop, ik voel me daar niet thuis, en dat zal ik nooit zijn ...
  donderdag 15 september 2005 @ 10:10:02 #42
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595922
quote:

[..]

zeker, ik ben de enige die het kan veranderen en laat duidelijk zijn dat ik absoluut niet de schuld bij vrouwen neerleg. ik weet ook wel dat het niet onmogelijk is om van mijn singlestatus af te geraken, maar wel dat ik er dan veel tijd in zal moeten steken. ik ben er anderhalf jaar heel veel mee bezig geweest en dat was de ongelukkigste periode van mijn leven. sinds ik mij meer met andere dingen bezighoud gaat het veel beter met me en daarom heb ik besloten om me niet meer op het vinden van een vriendin te richten.

sowieso helpt er actief mee bezig zijn ook niet, dat heb ik in die kutperiode wel ervaren. en afgezien daarvan denk ik echt dat mijn kansen er niet beter op zullen worden. ik heb het immers voor elkaar gekregen om mijn studententijd "vrouwloos" door te komen, terwijl dat toch bij uitstek de geschiktste periode daarvoor is als ik om mij heen kijk. het lijkt me dan ook niet dat mijn kansen zullen keren als ik volgend jaar afgestudeerd ben en ga werken.
pi_30595934
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:07 schreef dawg het volgende:

en je hebt vaak van die belachelijke voorbeelden waar meestal dus maar 1 antwoord mogelijk is.
duizenden vrouwen aanspreken en dan nooit succes hebben. lees je wel wat je zegt?
ik weet zeker wat ik zeg , kijk naar schtoppel, hij date aan de lopende band, nooit succes ... wat kan die man nog meer doen ? nog meer gaan daten, drie keer per dag ?
  donderdag 15 september 2005 @ 10:11:49 #44
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30595960
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:10 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik weet zeker wat ik zeg , kijk naar schtoppel, hij date aan de lopende band, nooit succes ... wat kan die man nog meer doen ? nog meer gaan daten, drie keer per dag ?
hij date helemaal niet aan de lopende band, dus je voorbeeld klopt niet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 september 2005 @ 10:12:41 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30595987
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:10 schreef plato1980 het volgende:

[..]

sowieso helpt er actief mee bezig zijn ook niet, dat heb ik in die kutperiode wel ervaren. en afgezien daarvan denk ik echt dat mijn kansen er niet beter op zullen worden. ik heb het immers voor elkaar gekregen om mijn studententijd "vrouwloos" door te komen, terwijl dat toch bij uitstek de geschiktste periode daarvoor is als ik om mij heen kijk. het lijkt me dan ook niet dat mijn kansen zullen keren als ik volgend jaar afgestudeerd ben en ga werken.
en toch is die kans redelijk groot
kijk mij nu
ik werk, ontmoet nieuwe mensen, en zie t zonnetje weer lachen.
ik heb er vertrouwen in dat het in de liefde ook wel weer goed komt...

waarom bij jou dan niet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30595999
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:11 schreef plato1980 het volgende:

hij date helemaal niet aan de lopende band, dus je voorbeeld klopt niet.
hij heeft aan fastdating gedaan, heeft regelmatig dates, chat via het internet, volgt cursussen ...

waar ligt de grens
pi_30596023
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:39 schreef dawg het volgende:

[..]

mij niet. je hebt het zelf in de hand. wachten en niets doen schiet je geen fuck mee op.
en ja, dat is makkelijk. niet nadenken, niet moeilijk doen. gewoon eens relax ouwehoeren met een dame is echt niet moeilijk hoor.

dit topic is wat dat betreft een kuttopic. iedereen hier naait elkaar op. veel geouwehoer weinig wol. al die excuses en smoesjes en gezever dat je bang/verlegen/vul-hier-in bent is bullshit. als je een dame ziet die je interessant lijkt, loop dan meteen erheen, in plaats van een uur gaan zitten twijfelen of je het wel of niet zult doen. als je er meteen op afstapt, heb je ook geen tijd om erover na te denken.

you're in control of your life. doe er iets mee, of niet. als je er niets mee doet moet je ook niet zeiken. en nogmaals, ja, het is echt zo simpel.
lekker domme reactie zeg. de kunst om je te verplaatsen in een ander versta jij zeker niet.

al die cliches.............. 'gewoon eens relax ouwehoeren' bladiebla. alsof 'relaxed zijn' een knopje is dat je even aan en uit kunt zetten. 'gewoon' eens dit en 'gewoon' eens dat

zo ligt het nu eenmaal niet. als iemand zonder zelfvertrouwen op een meisje afstapt, heeft hij gewoon niks leuks te vertellen waardoor dat meisje hem al snel afserveert. en dan kun jij daar wel als een emile ratelband een simplistische peptalk bij geven ('gewoon doen! gewoon doen! ), dat helpt echt geen flikker. de jongen in kwestie krijgt er echt geen vlottere babbel door.

ik ben er zelf geweest en weet daardoor hoe het voelt: het schrijnende gebrek aan zelfvertrouwen waardoor je dichtklapt, het idee dat alle vrouwen je afwijzen en alle andere jongens leuker zijn dan jij - en waarvoor tastbaar bewijs is omdat zij wel een vriendin hebben en jij niet.

als dit allemaal als excuses en smoesjes op je overkomt, weet je eenvoudig niet waar je het over hebt.
  donderdag 15 september 2005 @ 10:16:02 #48
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596039
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:13 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hij heeft aan fastdating gedaan, heeft regelmatig dates, chat via het internet, volgt cursussen ...

waar ligt de grens
hij volgt cursussen, maar brengt het niet in de praktijk.
pi_30596072
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:16 schreef plato1980 het volgende:

hij volgt cursussen, maar brengt het niet in de praktijk.
sinds wanneer is fastdating geen praktijk ?
  donderdag 15 september 2005 @ 10:18:19 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30596092
quote:
op donderdag 15 september 2005 10:12 schreef ynske het volgende:

[..]

en toch is die kans redelijk groot
kijk mij nu
ik werk, ontmoet nieuwe mensen, en zie t zonnetje weer lachen.
ik heb er vertrouwen in dat het in de liefde ook wel weer goed komt...

waarom bij jou dan niet
een duidelijke reden is er inderdaad niet, maar ik geloof er niet meer in en heb daarom enige tijd terug besloten om me met andere dingen bezig te gaan houden. tot nu toe werkt dat, afgezien van een enkele kortdurende inzinking, behoorlijk goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')