abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2005 @ 10:20:13 #251
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30628720
mag ik vragen wat je nu anders aangepakt hebt dan wat je normaal doet?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30629863
quote:
op vrijdag 16 september 2005 10:20 schreef ynske het volgende:
mag ik vragen wat je nu anders aangepakt hebt dan wat je normaal doet?
de laatste paar keren dat ik uit ben gegaan was het een kwestie van
- zelfvertrouwen uitstralen (ook al is dat zelfvertrouwen minder dan dat je uitstraalt)
- vooral: uitgaan met het idee dat je hoe dan ook plezier gaat maken, ongeacht of je nog bezig gaat zijn met het aanspreken dan wel versieren van meiden
- vooral: bescheiden drinken! net zoals dat ik zelf liever geen bezopen meid voor me heb staan hebben meiden ook niet graag dat je bijna staat te nekken op de dansvloer van de drank . simpel: de 'regel' is maximaal 5 biertjes op een avond. natuurlijk kan het wel meer, maar de insteek is gewoon heel anders.
- belangrijk! niet te snel op een meid afstappen en inbreken in haar gesprek of out of the blue gaan lullen tegen zo iemand. zoek eerst en vooral oogcontact (pilinski had gelijk waarvoor mijn dank). ze zei toen iets tegen haar vriendin (ze zat 5 meter verderop) wat waarschijnlijk neerkwam op 'die jongen daar kijkt naar me' of iets van die strekking. het grappige was dat hetgeen pilinski beschreef ook precies gebeurde en ze begon zelf ook geïnteresseerd te kijken en te lachen.
- belangrijk! niet er vanuit gaan dat ze al een vriend heeft, en haar ook niet beschouwen als een goddelijk wezen (wat ik bij wijze van spreken altijd wel deed bij meiden, natuurlijk slaat het nergens op, maar ik ging op conversationeel gebied gewoon totaal anders om met meiden dan met jongens).
- niet bang zijn om afgewezen te worden op wat voor manier dan ook, wat ik normaal wel had

dat is het in een notendop. er is nog wel meer, maar dat is te lang om op te schrijven

in ieder geval ben ik gelukkig! ook als het uiteindelijk niks zou worden is het een gigantische boost voor je zelfvertrouwen
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30630073
lees je dit plato?? dit kun jij dus ook, hoor je me??!! het is een kwestie van doen! no more fucking excues, dit kunnen wij dus ook!!!

Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:20:55 #254
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30630126
quote:
op vrijdag 16 september 2005 11:19 schreef m_schtoppel het volgende:
lees je dit plato?? dit kun jij dus ook, hoor je me??!! het is een kwestie van doen! no more fucking excues, dit kunnen wij dus ook!!!

alsof jij zo'n goed voorbeeld bent.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30630153
dat doet er niet toe, het gaat om jouw immensloze passiviteit. ik ben immers hard met mezelf aan de gang ook al doe ik in de praktijk ook nog niet zoveel.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30630181
pi_30630232
pilinski for president!
Gaap Goals rulezzz!
pi_30630307
quote:
op vrijdag 16 september 2005 11:24 schreef m_schtoppel het volgende:
pilinski for president!
nou ja, veel van wat ie zegt klopt gewoon wel. wel moet ik erbij zeggen dat ik nog niet alles precies zo gedaan heb als dat hij het beschrijft, maar dat is ook haast onmogelijk om dat direct voor elkaar te krijgen, je staat toch ondanks alles nog redelijk te zenuwen op die dansvloer, maar dat geeft niet, het ging goed! er staan prima tips in dat boek, maar ik gebruik het nog niet echt als 'versier-bijbel' want dat is het nou ook weer niet.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:22:15 #259
76866 Mandos
Your Highness, Your Highness
pi_30633321
heh, dit komt me allemaal bekend voor. de moodswings, de verlegendheid, de introversie, it all fits me to a t. ik ben, naar ik meen, wat men tegenwoordig een 'nerd' noemt. ik ben het soort persoon dat liever gibbon's "the decline and fall of the roman empire" leest, alle boeken van tolkien en vele andere fantasy auteurs op zijn boekenplank heeft staan en liever rustig thuis achter de computer zit of naar een documantaire op discovery of national geographic kijkt dan dat hij uitgaat. ik ben er al sinds de brugklas (toch al zo'n 12 jaar geleden ) achter dat ik absoluut geen uitgaansmens ben.

laten we eerlijk wezen: wanneer je uitgaat dan doe je in principe 3 dingen:

-drinken
-dansen
-praten

and tja, ik vrees dat ik in geen van deze drie echt bedreven ben.

-drinken: ik hou absoluut niet van alcohol en kan met moeite een biertje naar binnen werken. meestal probeer ik de inhoud van een tweede glas op discrete wijze ergens te dumpen. kijkend naar mijn familie is het tevens duidelijk dat er een redelijke kans is dat ik een genetische predispositie voor alcoholisme heb, wat des te meer reden is mijn alcoholconsumptie tot een minimum te beperken. en tja, fanta drinken kan ik thuis en wel een stuk goedkoper.:p
-dansen: mijn danscapaciteiten lijken verdacht veel op die van een epileptische eekhoorn met 3 pootjes. al met al een slecht idee.
-praten: ik ben van nature al geen prater en aangezien de uitbaters van uitgaansgelegendheden blijkbaar menen dat hard=beter wat muziek betreft komt het vaak voor dat ik geen woord versta van gesprekken. ik kan me nog die keer herinneren dat een meisje een half uur met mij heeft staan praten (dat wil zeggen, zij praatte en ik knikte vriendelijk op regelmatige intervallen, mijzelf afvragend waar ze het over had, aangezien de muziek alles overstemde. )

meestal heb ik het na dertig minuten alweer gezien en begin ik mij af te vragen op welk tijdstip mijn vertrek niet geheel antisociaal overkomt. het moge dus duidelijk zijn dat de standaard uitgaansgelegendheden weinig perspectief bieden in mijn geval. het ligt overigens voor de hand dat de meeste vrouwen die vaak uitgaansgelegendheden bezoeken niet in mij geinteresseerd zullen zijn en ik niet in hen. als zodanig is het feit dat de standaard uitgaansgelegendheden wegvallen niet echt een gemis, aangezien de kans dat ik daar iemand tegen het lijf zou lopen verwaarloosbaar klein is.

uiteraard ligt het voor de hand dat er vrouwen zijn die mijn interesses delen. het probleem is natuurlijk hoe ik die kan ontmoeten, aangezien die meisjes zeer waarschijnlijk ook thuis gibbon's " the decline and fall of the roman empire" aan het lezen zijn. het zal de oplettende lezer niet ontgaan zijn dat dit het aantal mogelijke contactmomenten niet erg bevorderd.

ach, ik hobbel gewoon door en wie weet ontmoet ik ooit een meisje met wie ik wel een goed gesprek kan voeren over de invloed van zwarte gaten op het tijd-ruimte-continuüm of over sauron's drijfveren en karakterontwikkeling in de werken van tolkien.
pi_30633735
quote:
op vrijdag 16 september 2005 13:22 schreef mandos het volgende:
verhaal van kasloze rukker
hier vind jij de vrouw die bij je past
Islam=facisme
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 september 2005 @ 13:38:06 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_30633818
quote:
jongen ga jij je moeder helpen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_30634459
quote:
op vrijdag 16 september 2005 13:38 schreef ynske het volgende:

[..]

jongen ga jij je moeder helpen
nouja, hij heeft wel gelijk in zekere zin. dat verhaal zit bomvol van de passiviteit, en de onwil. bij voorbaat alles al uitsluiten, er al vanuit gaan dat meisjes hem toch niet interessant vinden. dus ja, die instelling zal je niet veel verder helpen.

ieder zijn meug natuurlijk.
pi_30634682
quote:
dus eigenlijk voor jij je te goed voor de gemiddelde dame. of de gemiddelde dame te min. gelukkig is iedereen die uitgaat inderdaad een dom wicht. ik lees nooit, vind lotr pauper, kijk nooit discovery. ik drink alleen bier en blow me dood. school? nah.. vakkenvullen! verder dans ik me echt helemaal verrot tijdens het uitgaan, ik kan dansen als de beste en dat mag iedereen zien. iedere week scoor ik dan weer een labiel, dom meisje met een lage opleiding. nederlands is al lastig voor haar, dus gibbon's "the decline and fall of the roman empire" kan je al helemaal wel vergeten.
Unspoken words were understood
pi_30634685
quote:
op vrijdag 16 september 2005 14:02 schreef dawg het volgende:

[..]

dat verhaal zit bomvol van de passiviteit, en de onwil. bij voorbaat alles al uitsluiten, er al vanuit gaan dat meisjes hem toch niet interessant vinden.
dat doen ze niet bij voorbaat, maar na een boel verkeerde ervaringen. als je 10 keer een blauwtje hebt gelopen, en iemand zegt dat je het nog een keer moet proberen, dan is het niet zo gek dat je niet zo enthousiast bent.

(ik praat nu even niet over die mandos maar over de probleemgevallen in het algemeen).
quote:
dus ja, die instelling zal je niet veel verder helpen.
nee, maar daar doe je weinig aan. je kut voelen heeft niet zo veel met instelling te maken.
pi_30634754
sorry maar wie zegt dat meiden plat gaan als ze hetzelfde boek lezen?
als je een dame wil leren kennen moet je moeite doen. iedereen. allemaal kutsmoesjes voor idd passiviteit.
danse ook. zo weinig kerels kunnen echt dansen maar wat denk je dat een dame leuker vind.
een slown die er nog wat van probeert te maken op de dansvloer of een lullo die met twe bier ernaast staat.
en op de dansvloer kun je schuren!!!!!!!!!!1
Islam=facisme
pi_30634860
eenblauwtje lopen...
een vriend van me presteerd het soms om wel op 1 avond 10 keer een blauwtje te lopen. ach en wat dan nog. ikzelf heb het ook wel eens gehad maar dan ga je gewoon verder.

een ken een branbander (ja die sporen zowiezo niet) die gewoon de hele avond naar vrouwen toeging. hij liep dus heel veel blauwtjes maar hij neukte ook veel. was zo 3 op de 10 die te pakken waren.
moet je niet veel eigenwaarde hebben maar het kan wel.
Islam=facisme
pi_30635003
quote:
op vrijdag 16 september 2005 11:19 schreef m_schtoppel het volgende:

je hebt wel elke keer van die adviezen, maar zelf doe je er ook niet veel mee toch? behalve die workshops volgen. dus haal dat wij maar weg denk ik zo.
pi_30635063
quote:
lang verhaal
ik denk dat jij jezelf nog wel eens tegen gaat komen.

gibbon is mooi, maar het biedt uiteindelijk weinig bescherming tegen de echte kutdingen in het leven. en die gaan gerust nog wel eens komen, als je bijvoorbeeld eens heel akelig verliefd wordt op zo'n meisje waar je nu nogal op neer lijkt te kijken.

of iets anders, maakt niet uit wat. op een kwade dag kan gelukkig alleen-zijn overgaan in schrijnende eenzaamheid, en dan zit je met de gebakken peren.
pi_30635139
quote:
op vrijdag 16 september 2005 14:16 schreef darkdancer het volgende:
eenblauwtje lopen...
een vriend van me presteerd het soms om wel op 1 avond 10 keer een blauwtje te lopen. ach en wat dan nog. ikzelf heb het ook wel eens gehad maar dan ga je gewoon verder.

een ken een branbander (ja die sporen zowiezo niet) die gewoon de hele avond naar vrouwen toeging. hij liep dus heel veel blauwtjes maar hij neukte ook veel. was zo 3 op de 10 die te pakken waren.
moet je niet veel eigenwaarde hebben maar het kan wel.
laat me raden: jijzelf, die vriend en die brabo hebben al lang en breed een vriendin gehad?

dat maakt veel uit hoor. 10 keer iets dat mislukt komt harder aan als het nog nooit is gelukt.
pi_30635790
zo moeilijk is het toch niet om een meid te pakken. het wordt pas moeilijk als je meteen voor de lekkerste meid van de kroeg wil gaan en er stotterend aankomt met de vraag: "ken ik jou ergens van?"
Islam=facisme
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:50:28 #271
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30635800
quote:
op vrijdag 16 september 2005 14:10 schreef gf het volgende:

[..]

dus eigenlijk voor jij je te goed voor de gemiddelde dame.
waar slaat dat nou weer op? dat zegt ie toch helemaal niet.

hij heeft gewoon andere interesses.
pi_30635917
ik vind helemaal niet dat mandos op vrouwen neerkijkt. vrouwen die regelmatig naar bars en clubs gaan zijn ook mijn types niet. lichamelijk wel natuurlijk , maar niet qua type en karakter.

ik ben ook zo'n nerd, vervang in zijn verhaal de boeken door dvd's en je hebt mij. in iets minder extreme mate echter. kijk en dat is ook de reden dat ik niet verder kom met mijn praktijkacties, buiten flitsdaten en internetdaten zie ik gewoon niet hoe ik een vrouw zou kunnen versieren.

ja oke, ik zou kunnen street approachen, maar dat is mij tien bruggen te ver. dat durven trouwens zelfs gastjes niet die wel in bars en clubs vrouwen versieren.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30636173
quote:
op vrijdag 16 september 2005 14:10 schreef soul79 het volgende:

[..]

dat doen ze niet bij voorbaat, maar na een boel verkeerde ervaringen. als je 10 keer een blauwtje hebt gelopen, en iemand zegt dat je het nog een keer moet proberen, dan is het niet zo gek dat je niet zo enthousiast bent.

nee, maar daar doe je weinig aan. je kut voelen heeft niet zo veel met instelling te maken.
onzin natuurlijk. de meeste mensen in dit topic geven juist aan dat ze nooit op een meisje afstappen, want ..................

en je kut voelen is het gevolg van de instelling "ik doe niks want ze willen mij toch niet/ik bak er toch niks van/ik ben te onzeker/etc."
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:06:52 #274
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_30636274
als ik op een vrouw afstap, lul ik altijd over de domste dingen. je moet opvallen, dat is het motto. je moet dingen zeggen die andere jongens niet doen. wat ik altijd merk als ik op vrouwen afstap is iets heel erg belangrijks: zodra het in een gesprek serieus begint te worden, moet je het gesprek afkappen. gewoon zeggen dat je teruggaat naar je vrienden, of naar de wc gaat ofzo.

je moet nooit maar dan ook nooit serieus gaan lullen, want dan ben je een uur verder en heeft ze genoeg van je ...
No Soup For You!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:07:06 #275
76866 Mandos
Your Highness, Your Highness
pi_30636282
hmmm, ik geloof dat de milde ironie en lichte zelfspot van mijn post niet helemaal opgevangen is. misschien had ik wat duidelijker moeten zijn (en in dat geval: mea culpa!)

hmmmm,meerdere mensen hebben opgemerkt dat ik lijk neer te kijken op ‘zo’n meisje’. toch kan ik mij niet herinneren enig waardeoordeel geveld te hebben over het wel of niet houden van uitgaan. uitgaan is niet mijn ding, fair enough, zou ik zeggen. de meeste mensen houden wel van uitgaan. also fair enough, zeg ik. ik zie niet waar de notie vandaan komt dat ik neer zou kijken op mensen die wel van uitgaan houden. toch lijken gf en soul79 dit in mijn opmerkingen te lezen. als het kan zou ik graag hun redenen willen horen waarom zij dit menen, zodat ik dit kan herstellen. blijkbaar laten mijn communicatieve vaardigheden te wensen over.

ondanks darkdancer’s eerste opmerking (ongetwijfeld ludiek bedoeld ) heeft hij zeker gelijk., als ik een meisje wil leren kennen dat mijn interesses deelt zal ik er moeite voor moeten doen en niet slechts op mijn kamer tolkien zitten lezen, zo nu en dan een zucht slakend omdat ik nog steeds single ben. er zijn verenigingen, internetfora, sportclubs waar je ook mensen kunt ontmoeten en die dingen doen waarvan ik zeg : “hey, dat is leuk/interessant!” en op basis daarvan kan je dan contacten met mensen opbouwen, en dan niet als hoofdoel ‘het krijgen van een vriendinnetje’ maar gewoon dingen doen die je wel leuk vind!

het probleem is echter dat uitgaan mij niet interesseerd en ik denk dat de meeste mensen slim genoeg zijn om dat op te pikken. het gevolg hiervan is natuurlijk dat mensen mij zien en denken: “nou, die kerel heeft er duidelijk geen lol in.” en lopen met een boogje om mij heen, wat logisch is. ik denk dat uitgaan (dat wil zeggen, het bezoeken van clubs/discotheken etc.) gewoon niet het juiste medium is voor mij om mensen te leren kennen en een leuke tijd te hebben. en vooral dat laatste is toch eigenlijk het belangrijkste en de basis waarop alle andere dingen (het leren kennen van mensen en mogelijk het versieren van vrouwen) gebouwd moet worden. ik hoop dat dit niet te wazig gesteld was en darkdancer, ik wacht met spanning jouw spitsvondige replies af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')