My idea.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Bep het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze daar te eten krijgen. tis vast iets heel anders
Ralph heeft tijdens het eten aan Nathalie bekent dat hij eigenlijk stiekem een relatie met haar Joost heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Taurus het volgende:
Wil iemand even in 'n paar zinnen uitleggen wat er gebeurt is met Ralph en Nathalie vanavond? Ik heb de streamverslagen wel doorgelezen maar daar staan echt alle gesprekken, ik wil alleen even weten wat er is.. Iets met 'n etentje en 'n geheimpje van ralph en 'n gong?![]()
In een zin;Lees de TALPA Nieuws site of het de Commentaren terug!quote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Taurus het volgende:
Wil iemand even in 'n paar zinnen uitleggen wat er gebeurt is met Ralph en Nathalie vanavond? Ik heb de streamverslagen wel doorgelezen maar daar staan echt alle gesprekken, ik wil alleen even weten wat er is.. Iets met 'n etentje en 'n geheimpje van ralph en 'n gong?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef Showtime het volgende:
Nathalie is de omgebouwde zoon van Rob en Ralph is zijn schoonzoon.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
In een zin;Lees de TALPA Nieuws site of het de Commentaren terug!
Ik, maar dat mag ik niet zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:33 schreef Knurkie het volgende:
wie heeft er gehoord wat Natje zei in de tuin?
welke lamp??? De looplamp?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:35 schreef washandje het volgende:
Waarom knippert de lamp de hele tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |