quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef jessie het volgende:
Misschien kan Ralph wel een vrijstelling verdienen
volgende gang bij het diner volgens mij....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef Djoj het volgende:
Waar komt die gong nou vandaan...horen jullie um ook?
Dat betekent dat ze weer moeten gaan fietsenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef Jojogirl het volgende:
Wat is er met die gong?
Maar elke keer dat ie buiten ook re horen is houdt het gesprek buiten ineens op en gaan ze naar binnen.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Die gong is het teken voor Rob dat de volgende gang voor de eters klaarstaat.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze weer moeten gaan fietsen![]()
en bij 5x de gong heeft hij verlorenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef Djoj het volgende:
Misschien is die gong een teken dat Ralph zijn mond dicht moet houden...geheugensteuntje
is voor ons ook een raadselquote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Taurus het volgende:
Wil iemand even in 'n paar zinnen uitleggen wat er gebeurt is met Ralph en Nathalie vanavond? Ik heb de streamverslagen wel doorgelezen maar daar staan echt alle gesprekken, ik wil alleen even weten wat er is.. Iets met 'n etentje en 'n geheimpje van ralph en 'n gong?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |