nee hoor, ik heb namelijk een pda en ga volgend jaar waarschijnlijk voor een jaar naar canada anders had ik ook een nano gekocht.quote:
oja ik ging ook nog een keer jouw school in , en stiekum foto's van jouw maken en hier posten. Welke school was het ook alweer zei je ?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef Brechtje het volgende:
En ik ga morgen met me camera lekker allemaal foto's maken van me vrienden op het schoolplein.
En dan ga je hier in PUB. een topic aanmaken met "Pimp hier met je vrienden"quote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef Brechtje het volgende:
En ik ga morgen met me camera lekker allemaal foto's maken van me vrienden op het schoolplein.
Doen we die vanavondquote:Op woensdag 14 september 2005 19:49 schreef Talena het volgende:
[..]
En ik had net zo'n zin in een jointje
Ow leuk mag ik foto's van knoekie en spenky plaatsenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Talena het volgende:
[..]
En dan ga je hier in PUB. een topic aanmaken met "Pimp hier met je vrienden"
Zo goedkoopquote:Op woensdag 14 september 2005 19:51 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik heb geen geld meer
Wie doneert mij 3 euro?
tofquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Casparovvv het volgende:
nog maar een keer dan
[afbeelding]
[afbeelding]
nou 1e rondje op mij danquote:Op woensdag 14 september 2005 19:55 schreef Talena het volgende:
[..]
Naja 5 euro voor 'n grammetje WW.
1 jointje dus 3 euro
ik kom ookquote:Op woensdag 14 september 2005 20:02 schreef Talena het volgende:
[..]
Kom je ff naar A'dam dan? De coffeeshop is om de hoek hier
Arele en ik hebben jou zo vaak uitgenodigtquote:
Cheil!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Casparovvv het volgende:
nog maar een keer dan
[afbeelding]
[afbeelding]
ik rijd welquote:Op woensdag 14 september 2005 20:06 schreef Talena het volgende:
[..]
Arele en ik hebben jou zo vaak uitgenodigt
Maar je bent nogsteeds van harte welkom hoor
Mag ik btw ook in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |