quote:
Handig dat ze er ook een voorbeeldje bijzetten ofzoquote:Op donderdag 15 september 2005 15:33 schreef Jaguarized het volgende:
Professioneel gejat van http://members.chello.nl/r.kuijt/werkwoorden.htm
Juist, nu heb je er nog niks aan.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Handig dat ze er ook een voorbeeldje bijzetten ofzo!
Kunnen, lopen etc is van klank veranderen dus sterk.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Juist, nu heb je er nog niks aan.![]()
Net als liegen en wegen.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kunnen, lopen etc is van klank veranderen dus sterk.
Vanavond werken.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:54 schreef Jaguarized het volgende:
Nog wat in de planning vandaag?
Leuk he, topografie!quote:
nee, niet leukquote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk he, topografie!Dat was overigens wel mijn favoriete vak op de basisschool!
![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk he, topografie!Dat was overigens wel mijn favoriete vak op de basisschool!
![]()
Topo vond ik juist het makkelijkst. Alleen het provincie gedoe in NL dus met allerlei kleine kutplaatsen in NL. Maar wat wil je als je daar in groep 6 ofzo al mee begint.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, niet leukk*tvak.. ik kan nooit onthouden waar wat nou ligt en wat nou de hoofdstad is van welk land enzo
![]()
door dat stomme topo heb ik al heel vaak een 5 of lager gehad voor ak terwijl dat ze gewone vragen wel goed waren![]()
maar gelukkig worden ze nu apart becijferd in een pwdus dan heb ik voor t pw een 7 ofzo en voor de topo een 3
is toch n 5 gem.
![]()
![]()
Das kut, veel succesquote:Op donderdag 15 september 2005 16:06 schreef Renesite het volgende:
GVD
regent het pijpestelen en ik moet fietsen
Boos waarop/waarvan?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef k-Rin het volgende:
Ik ben boos en ik frustreer me.
Heb ik een mobiel besteld. Leest ie de geheugenkaart niet, omdat klepje bij het openmaken van de doos er al uit viel. Nu vindt T-mobile dat het onder uiterlijke schade valt en ik dus zelf voor de kosten op moet draaien. En omdat het een prepaid is, kost het me nog meer.quote:
Kut zeg! Al mee terug naar de winkel geweest?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Heb ik een mobiel besteld. Leest ie de geheugenkaart niet, omdat klepje bij het openmaken van de doos er al uit viel. Nu vindt T-mobile dat het onder uiterlijke schade valt en ik dus zelf voor de kosten op moet draaien. En omdat het een prepaid is, kost het me nog meer.
Het is niet eerlijk![]()
Dat is dus het probleem, ik heb 'm op internet besteld bij T-Mobile.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kut zeg! Al mee terug naar de winkel geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |