was het nou een foutje, of krijgt ze echt deze week al de sleutel?? hee maar als er veel mensen tussenuit gevallen zijn mag ik misschien ook wel alsnog 10 oktober...maar weer bellen dus...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:34 schreef Nouk het volgende:
Die vriendin van mij op 114 is net gebeld dat er zoveel mensen tussenuit zijn gevallen dat ze waarschijnlijk vrijdag of maandag al de sleutel krijgt ipv 10 oktober. en ik weer niet.
Die de Key ook.
EDIT: Ze hadden dr weer verward met iemand met bijna dezelfde achternaam.
Tapijttegels in 2 kleuren.. waarom? vind ik gaafquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef Jesper_ het volgende:
en alle andere, wat gebruiken jullie als vloer? en waarom :p
haha oke, gaaf!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef lau1212 het volgende:
[..]
was het nou een foutje, of krijgt ze echt deze week al de sleutel?? hee maar als er veel mensen tussenuit gevallen zijn mag ik misschien ook wel alsnog 10 oktober...maar weer bellen dus...
ja jeffrey je had me inderdaad gezien denk ik! wij jou ook vanaf het balkon maar om nou meteen asociaal te gaan schreeuwen....we hebben een beetje naar binnen staan gluren bij jou en het zag er idd nog beetje kaal uit...dacht dat je vandaag vloer zou leggen!?!?
die zwarte dingen zijn gaten, hieraan zijn de containers omhoog getild en vervolgens op elkaar geschroefd geloof ik...
nou ik voel me in ieder geval al erg thuis op de wenckebachweg! en kom donderdag weer!
Damn, das dan weer jammerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Blinker het volgende:
Ik ben vandaag ook geweest! We zitten blijkbaar op de tweede verdieping en niet op de eerste.
Een verdieping hoger zag ik best wat mensen rondhangen kan best zijn dat het Fokkers waren geweest hehe. Ik heb ook nog getest naar draadloos, maar helaas helemaal niks
Morgen gaat de vloer erin en door omstandigheden gaat ze er zondag pas in.
Je kan het ook faxen, heb ik ook gedaan, geen probleem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef Semmy het volgende:
Jammer van het internet zeg![]()
Weten jullie trouwens of je de gegevens bij de Key in moet leveren, of kan je het ook faxen ofzo..
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:58 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
btw: waar zit de dichtstbijzijnde supermarkt, én AH? weet iemand dat?
Nope foutje dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef lau1212 het volgende:
was het nou een foutje, of krijgt ze echt deze week al de sleutel??
niks.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef lau1212 het volgende:
Hallo
Wij begrijpen dat het spannend is om te moeten wachten wanneer je kan verhuizen.
Echter de woningen die zijn afgezegd worden gebruikt als modelwoning. De Key
heft nog geen inzage wanneer de volgende containers in Nederland aankomen. Zodra
wij meer weten houden we iedereen op de hoogte.
Met vriendelijke groet
Woonstichting de key
wat heb ik hier nou aan?!?!?!?!
Haha bij mij is het anders wel gelukt, wil je dat faxnummer nog hebben? Dan moet je het effe zeggen.. zoek ik het op! (als ik het kan vinden)quote:Op woensdag 21 september 2005 10:06 schreef Semmy het volgende:
"In de metro mag de fiets tegen gereduceerd tarief (de roze strippenkaart) meegenomen worden. Even veel zones afstempelen als uzelf reist"
Edit; pff de gegevens konden NIET gefaxt worden :-s
Haha.. ik zeg tegen zoveel mensen gedag.. was zij met haar vader, ze had een bril op en ze waren met een witte Seat Alhambra?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Blinker het volgende:
Ik moest nog even van mijn vriendin zeggen dat ze Jvvianen had gezien en niet lau1212
Ze zag je bellen en ze zei dat je hoi had gezegd tegen haar
Je studeert vast geen Nederlands?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef myrte het volgende:
zijl
haha nou het ziet er goed uit! ben benieuwd hoe het is als het helemaal af is! grappig dat die man dus ook op dit forum komt...kan ie ook meteen lezen dat er zoveel problemen zijn...quote:Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef Jvvianen het volgende:
Waarom post ik trouwens nog pics, als iedereen toch al heeft gekeken bij me?
Huh, etage lagerquote:Op woensdag 21 september 2005 18:52 schreef Blinker het volgende:
Nee helaas geen bril
We liepen een etage lager toen je wat tegen haar zei en je was aan het bellen dat is wat we weten. Volgens mij liep ik er toen ook bij, maar kreeg het niet echt mee hehe
Hehe is goed.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef Blinker het volgende:
Mn vriendin en ik zijn er rond half 6 denk ik. Als je er bent klop ik wel ff aan
Welk huisnr heb je trouwens?
zoo dat klinkt goed! maar het vertrouwen in dingen opleveren en de key is hier niet zo groot....Maar het lijkt me wel heel leuk allemaal en heel handig om een fietsenmaker in de buurt te hebben!!! goed idee van die key-mensen!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef mark123456789 het volgende:
Hallo allemaal,
weten jullie dat er ook een supermarkt gevestigd wordt die per begin november wordt opgeleverd. Tevens een fietsen maker. Ook komt er een een dvd/video apparaat.
Per eind november wordt als het allemaal volgens data verloopt de horeca opgeleverd.
Groetjes Mark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |