abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30731159
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:08 schreef Semmy het volgende:
Fijn dat je het hier ff gepost hebt, nu durf ik het ook te halen :p
Btw; wat nu als KPN landelijk gaat worden (ze verwachten 2006 las ik ergens) en je ouders willen ook digitale tv, dat kan dan niet he?
Jawel hoor.. je betaalt per 3 tv's. Met een max van 5 geloof ik

maargoed, daar moet je niet bij nadenken

edit: weet iemand btw of er nou keukenkastjes boven in hangen??

[ Bericht 7% gewijzigd door Jvvianen op 19-09-2005 17:38:18 ]
Blitskikker 8)
pi_30732051
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:19 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

edit: weet iemand btw of er nou keukenkastjes boven in hangen??
ja eentje..
pi_30732237
zijn er nog meer koelkast tips? waar goedkope en goede te halen zijn?
pi_30734236
Ik snap er nu echt geen fuck meer van nu ik dit hier weer lees. Wat is dat nou voor vaags dat Lau weer niet mag Ik heb die vrouw gesproken met wie ik eerder al had afgesproken dat die vriendin en ik naast elkaar konden...en die zei dus dat die vriendin afgelopen vrijdag meel heeft gehad (heeft ze dus niet gehad) en dat ze gewoon mag tekenen.
Maar ze is dus nr 114. Dus misschien mag ze dan ook wel niet?
Die vrouw van de Key zei, jahoor en jullie zitten naast elkaar op de begane grond heb ik geregeld. Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat ik opgeschoven ben hoor, dat de rest nog onduidelijk is.

Nou als zij dus 30 sept weer geen mail heeft gehad voor tijd e.d maar weer bellen.
Wat een vage zooi ook . Echt kut voor je Lau.
pi_30734392
Je moet niet zeiken en blij wezen dat je een kamer hebt!

Meeeeestéééér, we zitten altijd naast elkaar!
pi_30734462
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef Roellio het volgende:
Je moet niet zeiken en blij wezen dat je een kamer hebt!

Meeeeestéééér, we zitten altijd naast elkaar!
Roel zeur niet! Laat me!
  maandag 19 september 2005 @ 19:09:32 #157
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30734473
Achja, zit ook wel weer wat in.
Je mag de kamer nog altijd aan mij geven
pi_30734503
Ik heb nu wel een gigantische tuin dan met z'n tweeen. Geef ik een barbecue-tuinfeest! Nou denk dat er wel 2 mensen kunnen komen .
pi_30734630
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef Nouk het volgende:
Ik snap er nu echt geen fuck meer van nu ik dit hier weer lees. Wat is dat nou voor vaags dat Lau weer niet mag Ik heb die vrouw gesproken met wie ik eerder al had afgesproken dat die vriendin en ik naast elkaar konden...en die zei dus dat die vriendin afgelopen vrijdag meel heeft gehad (heeft ze dus niet gehad) en dat ze gewoon mag tekenen.
Maar ze is dus nr 114. Dus misschien mag ze dan ook wel niet?
Die vrouw van de Key zei, jahoor en jullie zitten naast elkaar op de begane grond heb ik geregeld. Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat ik opgeschoven ben hoor, dat de rest nog onduidelijk is.

Nou als zij dus 30 sept weer geen mail heeft gehad voor tijd e.d maar weer bellen.
Wat een vage zooi ook . Echt kut voor je Lau.
nou zou idd nog maar een keertje checken want waarsch zegt iemand anders weer het tegenovergestelde zoals altijd bij de key!
dankjewel allemaal voor het medeleven!!
pi_30734715
Ja inderdaad, ik ga sowieso nog een mailtje sturen of ff bellen. Vreemd gedoe.
pi_30736466
welke positie ben je eigenlijk nouk?
pi_30736782
Ik ben nummer 32. Maar opgeschoven naar achteren dus .
pi_30737116
en nu ben je?
pi_30737298
Wie is er nog meer zo zenuwachtig voor morgen ?????
Blitskikker 8)
pi_30737510
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:29 schreef Jesper_ het volgende:
en nu ben je?
Jep .
pi_30737585
en nu ben je welk nummer?, bedoel ik omdat je opgeschoven bent
pi_30737707
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef Jesper_ het volgende:
en nu ben je welk nummer?, bedoel ik omdat je opgeschoven bent
Ik rond 114 denk ik . Weet ik niet precies.
pi_30738140
Jvvianen: uitgebreid verslag x100 morgen maken he!!!
pi_30738254
Ik snap echt niet dat mensen naar achteren kunnen schuiven
Normaliter vallen er alleen maar mensen uit, lijkt me.
Dat is eens wat anders...
  maandag 19 september 2005 @ 21:09:42 #170
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30738501
Ja, vind ik opzich ook best wel vreemd
pi_30738581
Ze heeft zich toch naar boven oplaten schuiven omdat ze bij haar vriendin wilde wonen ofzo
pi_30742450
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef Semmy het volgende:
Ze heeft zich toch naar boven oplaten schuiven omdat ze bij haar vriendin wilde wonen ofzo
Inderdaad.
pi_30749052
Okey ik heb een filmpje van de keetwoning (opendag april) op Google Video's.
Dus als je naar http://video.google.com/ gaat en dan "keetwoning" indrukt dan zie je nog even weer hoe het eruit zag. (voor mensen die het vanaf nu NIET elke dag al live kunnen zien )
pi_30749063
Komtie nu mee!

Ik ga douchen, inladen en scheuren
Blitskikker 8)
pi_30754575
Hallo

Kun je melden dat jullie naast elkaar wonen op de 4e verdieping.

Met vriendelijke groet
Woonstichting de Key

Okey, ik had een mailtje gestuurd dat ik zo hoog wilde (en Jesper ook, en naast elkaar) en dit is gelukt! Ben zo bli
pi_30756012
Die vriendin van mij op 114 is net gebeld dat er zoveel mensen tussenuit zijn gevallen dat ze waarschijnlijk vrijdag of maandag al de sleutel krijgt ipv 10 oktober. en ik weer niet.
Die de Key ook .

EDIT: Ze hadden dr weer verward met iemand met bijna dezelfde achternaam .

[ Bericht 23% gewijzigd door Nouk op 20-09-2005 15:57:26 ]
pi_30756715
Haha, ik ben net terug

Een samenvatting, De Key vinden met de auto als je niet echt bekend bent in Adam: DRAMA
Heb geloof ik heel Amsterdam gezien, en toen ineens zag ik de Sarphatistraat Naja toen had ik het dus zo gevonden

Echt typisch weer.. ik moest WEER wachten, dus na 4 min gaf ik het al op... en vroeg hoelang het ging duren en dat ik niet zoveel kleingeld had voor de parkeermeter.
Toen ging ze nog maar een keer bellen en toen kwam dat wijf er gelijk aan dus tipje: zeg dat je parkeerminuten bijna om zijn, word je zo geholpen

Daarna gelijk de ring opgegaan, omdat ik geen zin had om weer binnendoor te gaan kutten, richting de keten. Wat is dat een verademing zeg!

Afrit af, links, rechtsaanhouden, rotonde 1/2... en je ziet ze

Nou het ziet er allemaal keurig uit, alleen jammer dat de WC doorloopt en de douchekop onder de verf zit maar verder niets te zaniken!

Heb de auto uitgeladen, wat foto's voor j ullie gemaakt. Had geen meetlint mee dus dat was een beetje dom

Verder kwamen er nog 2 onbekenden kijken of het wat is die woningen, dus die had ik ff binnen gelaten en die vonden dat ik het goed voor mekaar had

En ik heb volgens mij lau1212 nog gespot, maar toen was ik aan de telefoon

Nou foto's... (met telefoon gemaakt)

Nog vragen jongens?

[ Bericht 12% gewijzigd door Jvvianen op 20-09-2005 14:37:15 ]
Blitskikker 8)
pi_30756797
kom maar op met die foto's!

wat heb je nu precies dan gedaan in je woning? nog niks? vloer gelegd?
pi_30756916
Nog niets.. alleen wat afgeleverd. Ga morgen de hele zooi schoonmaken zeg maar en de vloer leggen.
Ik loop ook stage momenteel en ik moet daar nog aan werken straks.. dus het komt allemaal net niet goed uit

Maar morgen wil ik de vloer dr in hebben liggen De onderste foto is trouwens een keukenla met de gordijnen

edit: waren ook al mensen met een hele aanhangwagen vol echt wazig
Blitskikker 8)
pi_30759880
Maak eens een foto van de tuin dan, hoe ziet die eruit?
pi_30760013
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef Nouk het volgende:
Maak eens een foto van de tuin dan, hoe ziet die eruit?
Zoals een stoep

Ik meen het
Blitskikker 8)
pi_30760099
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

Zoals een stoep

Ik meen het
geen plantje ofzo? Als een soort terras dus?
pi_30760195
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Nouk het volgende:

[..]

geen plantje ofzo? Als een soort terras dus?
A-huh

En als je niet oppast dan val je een meter naar beneden Teeee gek!
Blitskikker 8)
pi_30760312
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Jvvianen het volgende:

[..]

A-huh

En als je niet oppast dan val je een meter naar beneden Teeee gek!
Wat is het emailadres van de key zelf?
pi_30760329
Inderdaad de tuin is als een stoep. Vorige week al gezien toen ik ff langs ben geweest.

Hoe is de trap trouwens naar de hogere verdiepingen? Wil zelf eigenlijk ook wel op de 4e vanwege zonlicht en geen bovenburen. Plus dat ik altijd al bovenin heb willen wonen . Gewoon de key mailen dus of een specifiek e-mail adres/persoon binnen de key?

Leuke foto's trouwens!
pi_30760670
Ik heb gewoon het algemene adres geprobeerd. Heel fijn dat ze er rekening mee hielden
Dus je wil gezellig naast ons wonen Sjoerf?

Heb vandaag een combimagnetron voor 39 euro gekocht. (Foutje van de kassamenneer, hoorde 40 euro duurder te zijn)
pi_30760765
Wow wat een mazzel Semmy, doe je goed
pi_30760823
Ehm info@dekey.nl Nouk??
Ofzo, snap em niet helemaal
Blitskikker 8)
pi_30760935
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef Jvvianen het volgende:
Ehm info@dekey.nl Nouk??
Ofzo, snap em niet helemaal
Ja had het al gevonden. Ik mail eigenlijk alleen met mijn eigen contactpersoon bij De Key he .
pi_30761228
God o god, niet te interessant he
Blitskikker 8)
pi_30763000
Ja jvvianen, je kan inderdaad Lau1212 wel gezien hebben, wij hebben jou ook gezien Jij zit zeker op de eerste verdieping op de hoek met een lichtblauwe auto? Ik zit er een paar huizen boven op de 4e laag.. Mn vloer is al gelegd, ben er helemaal blij mee Wel grappig, zit naast een kennis van me en daarnaast 2 vriendinnnen... Dus we hebben al besloten de 4 balkonnen samen te voegen wordt helemaal hip!

Hadden jullie trouwens wel gordijnen voor voor en achter? Ik alleen maar voor voorin, dacht dat we er 2 zouden krijgen?! En mn water deed het eerst niet, dus ik dat tegen de bouwvakkers zeggen die ineens binnen stonden, deed ie het wel!!!?!
Ennuh, als je je bel wilt veranderen, er zijn 4 deuntjes die je kan kiezen met dat witte kastje dat onderin de meterkast aan de muur hangt
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30763204
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef Me86 het volgende:
Ja jvvianen, je kan inderdaad Lau1212 wel gezien hebben, wij hebben jou ook gezien Jij zit zeker op de eerste verdieping op de hoek met een lichtblauwe auto? Ik zit er een paar huizen boven op de 4e laag.. Mn vloer is al gelegd, ben er helemaal blij mee Wel grappig, zit naast een kennis van me en daarnaast 2 vriendinnnen... Dus we hebben al besloten de 4 balkonnen samen te voegen wordt helemaal hip!

Hadden jullie trouwens wel gordijnen voor voor en achter? Ik alleen maar voor voorin, dacht dat we er 2 zouden krijgen?! En mn water deed het eerst niet, dus ik dat tegen de bouwvakkers zeggen die ineens binnen stonden, deed ie het wel!!!?!
Ennuh, als je je bel wilt veranderen, er zijn 4 deuntjes die je kan kiezen met dat witte kastje dat onderin de meterkast aan de muur hangt
haha I knew it
Ik zit op de begane grond op de hoek, en idd ik was met een lichtblauwe auto (had ik al tegen laura gezegd).
Idd grappig, dat je naast zoveel bekenden zit.

Ik heb gordijnen in mn keukenlade gevonden haha.. dus die moet ik effe ophangen nog. Dat van dat water kan wel, dan moet het nog effe door de leidingen stromen

Die 4 deuntjes.. ik hoorde daar ook al iemand mee spelen toen ik aan kwam Zal morgen es kijken.

Blinker, heb jij al gekeken of er draadloos internet is?? Anders ga ik zelf morgen kijken als ik mn laptop niet vergeet
Blitskikker 8)
pi_30764388
neej ze hadden waarschijnlijk het water uitgezet ofzo, want lau1212 en ik hebben wel 36 keer de wc doorgespoeld, maar water kwam er amper... en ik heb de hete kraan een kwartier aangehad, en het bleef koud... Dus de meneren deden gewoon alsof ze magische handen hadden, maar ze werken voor de key, dus hadden het zelf waarschijnlijk gesloopt

Edit: Weet iemand trouwens hoe we daar post kunnen ontvangen??? Zijn er al brievenbussen of komen die nog?
pi_30764448
Hm wat voorn vloer heb je erin gelegd me86? Laminaat moet altijd 48 uur eerst acclimatiseren voor je het kan leggen. Zelf heb ik gevoel dat dit niet perse nodig is, zoveel zou het beetje hout wat er inzit toch niet uitzetten? Zou zo jammer zijn, eerst 2 dagen wachten voor je echt kan beginnen.
pi_30764517
neej, ik heb er tapijt ingelegd... Appeltjesgroen Jaja, dat klinkt vrolijk he!
pi_30764631
Okey dat kan ook Trouwens, weet iemand wat die zwarte dingen naast de deuren zijn op de 3de foto van Jvvianen?
pi_30764693
schroeven?! Of bedoel je die grijze vierkantjes met zwart? Dan heb ik geen idee
pi_30764738
grijze vierkanten met zwart ja
.. niet ECHT vierkantjes, meer omgekeerde rechthoeken maargoed
pi_30764881
en alle andere, wat gebruiken jullie als vloer? en waarom :p

[ Bericht 5% gewijzigd door Jesper_ op 20-09-2005 19:13:57 ]
pi_30765007
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef Semmy het volgende:
grijze vierkanten met zwart ja
.. niet ECHT vierkantjes, meer omgekeerde rechthoeken maargoed
Weet het niet, maar ze zitten niet op alle bunkers... dus hoop dat het geen cruciaal bestanddeel is

Ohw en Jesper, ik deed tapijt omdat het in de reclame en groen was Is niet echt handig in de keuken, mahjah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')