Jawel hoor.. je betaalt per 3 tv's. Met een max van 5 geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 17:08 schreef Semmy het volgende:
Fijn dat je het hier ff gepost hebt, nu durf ik het ook te halen :p
Btw; wat nu als KPN landelijk gaat worden (ze verwachten 2006 las ik ergens) en je ouders willen ook digitale tv, dat kan dan niet he?
ja eentje..quote:Op maandag 19 september 2005 17:19 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
edit: weet iemand btw of er nou keukenkastjes boven in hangen??
Roel zeur niet! Laat me!quote:Op maandag 19 september 2005 19:06 schreef Roellio het volgende:
Je moet niet zeiken en blij wezen dat je een kamer hebt!
Meeeeestéééér, we zitten altijd naast elkaar!
nou zou idd nog maar een keertje checken want waarsch zegt iemand anders weer het tegenovergestelde zoals altijd bij de key!quote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef Nouk het volgende:
Ik snap er nu echt geen fuck meer van nu ik dit hier weer lees. Wat is dat nou voor vaags dat Lau weer niet magIk heb die vrouw gesproken met wie ik eerder al had afgesproken dat die vriendin en ik naast elkaar konden...en die zei dus dat die vriendin afgelopen vrijdag meel heeft gehad (heeft ze dus niet gehad) en dat ze gewoon mag tekenen.
Maar ze is dus nr 114. Dus misschien mag ze dan ook wel niet?
Die vrouw van de Key zei, jahoor en jullie zitten naast elkaar op de begane grond heb ik geregeld. Misschien heeft dat wel te maken met het feit dat ik opgeschoven ben hoor, dat de rest nog onduidelijk is.
Nou als zij dus 30 sept weer geen mail heeft gehad voor tijd e.d maar weer bellen.
Wat een vage zooi ook. Echt kut voor je Lau.
Ik rond 114 denk ikquote:Op maandag 19 september 2005 20:43 schreef Jesper_ het volgende:
en nu ben je welk nummer?, bedoel ikomdat je opgeschoven bent
Inderdaad.quote:Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef Semmy het volgende:
Ze heeft zich toch naar boven oplaten schuiven omdat ze bij haar vriendin wilde wonen ofzo
Zoals een stoepquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef Nouk het volgende:
Maak eens een foto van de tuin dan, hoe ziet die eruit?
A-huhquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Nouk het volgende:
[..]geen plantje ofzo? Als een soort terras dus?
Wat is het emailadres van de key zelf?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
A-huh
En als je niet oppast dan val je een meter naar benedenTeeee gek!
Ja had het al gevonden. Ik mail eigenlijk alleen met mijn eigen contactpersoon bij De Key hequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef Jvvianen het volgende:
Ehm info@dekey.nl Nouk??
Ofzo, snap em niet helemaal
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef Me86 het volgende:
Ja jvvianen, je kan inderdaad Lau1212 wel gezien hebben, wij hebben jou ook gezienJij zit zeker op de eerste verdieping op de hoek met een lichtblauwe auto? Ik zit er een paar huizen boven op de 4e laag.. Mn vloer is al gelegd, ben er helemaal blij mee
Wel grappig, zit naast een kennis van me en daarnaast 2 vriendinnnen... Dus we hebben al besloten de 4 balkonnen samen te voegen
wordt helemaal hip!
Hadden jullie trouwens wel gordijnen voor voor en achter? Ik alleen maar voor voorin, dacht dat we er 2 zouden krijgen?! En mn water deed het eerst niet, dus ik dat tegen de bouwvakkers zeggen die ineens binnen stonden, deed ie het wel!!!?!
Ennuh, als je je bel wilt veranderen, er zijn 4 deuntjes die je kan kiezen met dat witte kastje dat onderin de meterkast aan de muur hangt
Weet het niet, maar ze zitten niet op alle bunkers... dus hoop dat het geen cruciaal bestanddeel isquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef Semmy het volgende:
grijze vierkanten met zwart ja
.. niet ECHT vierkantjes, meer omgekeerde rechthoeken maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |