abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 20:49:02 #101
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30707332
Ik ben benieuwd hoe lang het nog blijft staan
pi_30710225
Ik ga er trouwens dinsdag meteen slapen Heb een "school" feestje in de Escape

Wordt nog leuk ook trouwens, ga met een volbeladen auto naar De Key en dan meteen door naar de rukbunkers, ben benieuwd of het een beetje te vinden is

Volgens de routebeschrijving van map24.com moet het niet zo moeilijk zijn, ghehe... we laten in ieder geval de aanhanger het 1e ritje maar even thuis
Blitskikker 8)
pi_30710295
Oeh Dubbel.
pi_30710300
Ga je ook naar Escape? Ik ook denk ik
En het is wel makkelijk te vinden hoor. Via de ring iig.
pi_30710524
Hehe ja maar ik ga binnendoor, anders rijd ik veel te veel om.

En dan weet ik gelijk de weg in heel Adam B) haha... baal er van dat ik nog 2(!!) nachtjes moet slapen
Blitskikker 8)
pi_30710615
Nu heb ik wel een slaapprobleem, maar dat fixen we. Het einde was vorig jaar echt helemaal geweldig
pi_30711022
mm dat was idd minder slim van mij, al is het niet zoooow illegaal..
ben zo'n onschuldig meisje.....dat nemen ze me hopelijk niet kwalijk...maar zal het idd weghalen...
pi_30718526
ok heb net de key gebeld..wat een ontzettende dozen werken daar.. .het was vanochtend weer het toppunt van onbeleefdheid! Ten eerste vroeg ik natuurlijk naar waarom ik nog geen mail had gehad, "nou mevrouw we zijn er mee bezig u zult nog even geduld moeten hebben" Dus toen zei ik krijg ik die mail dan nog wel want iedereen heeft m al en ik niet? "ik zeg net u moet nog even geduld hebben!" Zo ging het gesprek letterlijk! Nou een cursusje klantvriendelijkheid kan geen kwaad!

Heb ook nog gevraagd naar digitenne en metalen muren, maar ja de key had helemaal nog nooit contact gehad met digitenne dus hoe ze dat moesten weten wist die vrouw ook niet! Heel erg hulpzaam!

Nou heb inmiddels maar iemand van de key erover gemaild hopelijk gaat dat beter! en anders bel ik morgenochtend maar weer...
pi_30718542
Welkom in mijn buurt Keetbewoners! Voor de mensen die aan de Stavangerweg komen: je kan geld, reiskosten en tijd besparen op je inrichting door je voordeel te halen bij de factory outletstore Stox. Twee grote woninginrichting, partijendumpzaken aan bij Haarlemmerweg aan de Van Slingelandstraat. In die straat zit ook de grote krinloopzaak De Tweede Ronde/Het Goed voor je vintage meubels, huisraad etc. Je slaagt in er bijna altijd.
En bij jullie om de hoek aan de Nieuwe Hemweg zit een grote Gamma voor al je klusmateriaal

Heel veel succes en misschien tot ziens in ons heerlijke Westerpark
pi_30721047
Hey Lau, ik heb vanochtend ook gebeld en die vriendin van mij (nr.114) moet ook gewoon komen tekenen, er was iets fout gegaan met de mail. Misschien nmoet jij ook wel gewoon komen dan hoor, heb je wel je postienr erbij gezegd?

Nou ik kom iig begane grond, wilde ik eigenlijk niet, maarja. Wel volgende lichting
pi_30721593
Go Laura, Go Laura, Go Laura, Go Laura!!
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:12 schreef Nouk het volgende:
Hey Lau, ik heb vanochtend ook gebeld en die vriendin van mij (nr.114) moet ook gewoon komen tekenen, er was iets fout gegaan met de mail. Misschien nmoet jij ook wel gewoon komen dan hoor, heb je wel je postienr erbij gezegd?

Nou ik kom iig begane grond, wilde ik eigenlijk niet, maarja. Wel volgende lichting
OMG je komt dus bij mij op de BG gaaf
Blitskikker 8)
  maandag 19 september 2005 @ 12:00:44 #112
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30722268
Woensdag word er al laminaat gelegd en zondag verhuizen
pi_30722270
Ik heb het gister gezien en ik vind ze nou niet zo heel geweldig, die keetwoningen. Ze zijn niet erg praktisch ingedeeld naar mijn idee....
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_30724382
Hoe weet je dat je op de beganegrond komt Nouk?

Edit; belde net met SWW en ze zeiden dat ze nog niet begonnen zijn met de indeling van de etages dus dat het ONMOGELIJK is dat mensen nu al zouden weten op welke etage ze zitten (2de lichting natuurlijk). Vreemd?

[ Bericht 70% gewijzigd door Semmy op 19-09-2005 14:24:11 ]
pi_30727374
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef Blinker het volgende:
Woensdag word er al laminaat gelegd en zondag verhuizen
Dan pas?
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb het gister gezien en ik vind ze nou niet zo heel geweldig, die keetwoningen. Ze zijn niet erg praktisch ingedeeld naar mijn idee....
Daar zijn de meningen over verdeeld dan
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Semmy het volgende:
Hoe weet je dat je op de beganegrond komt Nouk?

Edit; belde net met SWW en ze zeiden dat ze nog niet begonnen zijn met de indeling van de etages dus dat het ONMOGELIJK is dat mensen nu al zouden weten op welke etage ze zitten (2de lichting natuurlijk). Vreemd?
Ja dat kan, maar Nouk zat bij de 1e lichting en gaat bij de 2e lichting zeg maar zitten, denk daarom dat zij het (als enige) al weet.

En de kaartjes voor de Escape zijn uitverkocht dus dat wordt donderdag pas party, jammer

Iemand trouwens al mail dat het morgen niet door gaat???
Blitskikker 8)
pi_30727581
morgen niet doorgaat?? dat moet ik even aan me86 vragen?? ik ga NU nog een keer bellen! ik wil ook gewoon kunnen komen tekenen!
pi_30727753
ik heb geen mail gehad lau... bel maar ff hoe je gesprek ging dan

Edit... Hmz neit goed dus, das echt k*t!!! Vervelende mensen bij de Key, Nouwja... anders leen je mijn bunker maar, ik heb net al koekjes en cruesli voor je gekocht:D als je maar niet knoeit op mn appelgroene vloer

[ Bericht 70% gewijzigd door Me86 op 19-09-2005 15:47:16 ]
Life is a day that doesn't last for long.
pi_30728277
kut kut kut, ik zit waarsch bij de 3e lichting! heb nu iemand gesproken die er ook echt wat van af wist....heb pech gehad, van 119 die er nu staan gaan er nog 6 tussenuit....en ze ontkende trouwens dat 114 wel mag komen tekenen....dus ik mag niet....!!!!!! nou ik ben het zat! wat moet je hier nu mee!!Nouk weet je zeker dat jouw vriendin wel mag komen, want die vrouw zei dat ze tot 113 mails hebben verstuurd en dat de rest niet mag....??
pi_30728594
laura... ik leef met je mee en pink een traantje weg
pi_30728647
nou echt ik kan wel janken! en dan zeggen ze ook, ja misschien krijg je nog wel een mail...ja wat heb ik daar nou aan!!! ik ga gewoon volgende week weer bellen! totdat ze gek worden!
pi_30728691
Hoezo gaan er 6 containers tussenuit dan? wat is dat nou weer voor vaag iets????
Blitskikker 8)
pi_30728781
ja weet ik het! die vrouw wist het ook niet! dat is toch raar...!! er staan er nu 119 met balkon, dan ga je er toch niet opeens 6 weghalen! vind ik niet logisch!
pi_30728904
dat meen je niet!!!! Wat belachelijk :| Kan niet waar zijn, dit is echt niet te geloven.
Ik ben net 113 jeeezus wat zou ik kwaad zijn nu!
pi_30728998
jaaa ben ik ook!!!!!!!!! ik snap ook niet hoe ze denken dat zomaar even te kunnen doen, als ze al weken tegen me zeggen dat ik bij de tweede lichting zit!!!!!! is toch gewoon niet normaal! ik hoop dat als jullie er zitten dat alles goed gaat, dat het niet twee weken duurt voordat er iets gemaakt wordt als het kapot is....
pi_30729082
Ik vrees ervoor.. maargoed ben zelf vrij handig dus zal wel meevallen. Maar iemand met 2 linkerhanden zal het dan wel zwaar hebben ja

Nog steeds geen mail gehad dat het morgen nie doorgaat, zou het dan toch EINDELIJK gaan gebeuren ??
Blitskikker 8)
pi_30729097
Maar weet je het zeker? Want we hebben nu al zovaak tegenstrijdige berichten gehoord
pi_30729243
ik heb vandaag 4 verschillende mensen gesproken, ze zeggen allemaal wat anders maar het komt er op neer, waarschijnlijk heb je pech gehad...maar wie weet krijg je nog een mail...daarom bel ik gewoon einde van de week weer, ze hadden het nu ook erg druk om voor de eerste lichting klaar te krijgen...en dan zijn ze hopelijk vergeten dat ik al 10 keer heb gebeld en misschien zijn ze dan wat hulpzamer...
pi_30729291
Ik snap gewoon niet waarom die 6 containers eruit gaan, daar moet toch een verklaring voor zijn?
Echt klote voor je, weer die onzekerheid :-s
pi_30729292
ja laura! Hou de moed erin, we gaan er gewoon van uit dat je er in mag! Anders neem je de service container boven mij dan kan ik met een bezem tegen het plafond stampen om jou te roepen
pi_30729469
haha ja zonder ramen! geen inkijk! lijkt me ideaal! nou als mijn fiets bij komt te staan kan ik net zo goed bij jou intrekken! maar toch....ben benieuwd wanneer de derde lichting is....december?? kan ik voor mn verjaardag meteen allemaal leuke dingen vragen! nog meer troep!
semmy: misschien dat het gaan om brandveiligheid ofzo...of dat de leidingen niet helemaal daar kunnen komen...lijkt me niet logisch maar volgens mij gaat de key gewoon zoiets zeggen...wel zonde want ze hebben wel tot aan het einde funderingen gelegd..
pi_30729555
Nou misschien is het aan het einde van de week opgelost en horen die 6 containers er gewoon weer bij.. ofzo.. Maar ja, de Key bedenkt wel weer een rot smoes.
Ben benieuwd hoe het met Nouk's vriendin gaat dan..
pi_30729584
ja laura je weet het... je mag echt bij mij intrekken als je wilt hoor... Vinden hil en ik reuze gezellig! En voor de gezondheid, ik heb een Fruitsqueezer!!! En potjes sperziebonen! Nouwja, ik zie je morgen en dan zien we wel...
pi_30729649
Ga je daar met zn 2en inwonen me86?
Blitskikker 8)
pi_30729714
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Semmy het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Nouk's vriendin gaat dan..
ja ik ook...vraag me af hoe dat gegaan is...want ze zeggen elke keer maar wat bij de key...vanochtend beweerde ze ook nog dat ik een mail zou krijgen..

oh en me86 gaat gewoon alleen wonen hoor maar zal wel vaak komen logeren! dus dan zien ik jullie allemaal alsnog!
pi_30729770
Wanneer denken jullie dat er weer advertenties komen op studentenwoningweb?
pi_30729807
Ik verwacht december. De volgende woningen worden nml per 200 opgeleverd.. en dan moeten er weer nieuwe advertenties komen.
pi_30729814
voorlopig niet.....waarschijnlijk is de derde lichting pas november misschien december...dan komen er nog zeker een vierde misschien vijfde of zesde lichting...en dan pas komen er weer nieuwe advertenties...
pi_30729835
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Semmy het volgende:
Ik verwacht december. De volgende woningen worden nml per 200 opgeleverd.. en dan moeten er weer nieuwe advertenties komen.
ow net aan de telefoon zeiden ze nog per 60....onduidelijk!!
pi_30729894
Nee joh? Toch geen vierde en vijfde? Ff denken.. 300 nog wat mensen wilden de woning uiteindelijk (zo heb ik globaal berekend) en nu staan er 120, de volgende lichting gaat per 200. Dus ik verwacht na die lichting. (dat van die 200 vertelde iemand van de key me vanochtend, dus ik weet niet in hoeverre dat waar is )
pi_30729970
nou...tegen mij zeiden ze vanochtend dus nog 60....erg vreemd....
pi_30729993
Kunnen we niet beter met zn allen in een chatbox

http://irc.tweakers.net/ > channel: wbw

tot zo
Blitskikker 8)
pi_30730020
We moeten ze eens confronteren met de tegenstrijdige feiten die ze ons geven zeg :-s
Maarja, aan de andere kant.. wat bereiken we daarmee.
Nou goed; Mrbomb.. bel Sww op en vraag het ze ff. Oh en vergeet niet daarna nog een keer te bellen, dan zeggen ze misschien weer wat anders. Dan ben je weer lekker in de war
pi_30730033
En lau, ik las in het vorige topic dat er bij jou iets mis was gegaan met de machtiging en dat je ging informeren of je t ook zelf kon overmaken. Hoe is dat afgelopen? * maakt ook veel liever t bedrag zelf over.
pi_30730055
ow goed nummer om te bellen 020 6214352 krijg je mensen die net wat intelligenter zijn...
pi_30730059
diep triest van dekey moet ik zeggen, heel jammer laura! stelletje sukkels daar
pi_30730094
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:41 schreef mrbombastic het volgende:
En lau, ik las in het vorige topic dat er bij jou iets mis was gegaan met de machtiging en dat je ging informeren of je t ook zelf kon overmaken. Hoe is dat afgelopen? * maakt ook veel liever t bedrag zelf over.
je kan idd beter naar rekeningnummer vragen en het zelf overmaken...weet je zeker dat het aankomt en heb je op je afschriften netjes bewijs...machtiging duurt ook veel langer..
pi_30730184
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:42 schreef lau1212 het volgende:
ow goed nummer om te bellen 020 6214352 krijg je mensen die net wat intelligenter zijn...
Wat is dat voor nummer?
pi_30730306
nummer van harry groenemeijer bij de key, die stuurde ons wel eens eerder mailtjes, hij is tot 3 okt op vakantie maar zijn collega is wel aardig en weet wat meer...
pi_30730717
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef lau1212 het volgende:
nummer van harry groenemeijer bij de key, die stuurde ons wel eens eerder mailtjes, hij is tot 3 okt op vakantie maar zijn collega is wel aardig en weet wat meer...
Harry is inderdaad man met verstand, heb ik ook ondervonden.

Verder heb ik net digitale TV geactiveerd, ging probleemloos!
Je moet alleen alert zijn wat je opgeeft, bv niet je eigen naam noemen en niet je eigen telefoonnummer en je moet een IDnummer opgeven (gelukkig had ik die van mn pa nog op mn pc staan hehe)

Maar no problemo dus Zal em van de week even testen, of het echt werkt
Blitskikker 8)
pi_30730834
Fijn dat je het hier ff gepost hebt, nu durf ik het ook te halen :p
Btw; wat nu als KPN landelijk gaat worden (ze verwachten 2006 las ik ergens) en je ouders willen ook digitale tv, dat kan dan niet he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')