OMGquote:Op maandag 19 september 2005 11:12 schreef Nouk het volgende:
Hey Lau, ik heb vanochtend ook gebeld en die vriendin van mij (nr.114) moet ook gewoon komen tekenen, er was iets fout gegaan met de mail. Misschien nmoet jij ook wel gewoon komen dan hoor, heb je wel je postienr erbij gezegd?
Nou ik kom iig begane grond, wilde ik eigenlijk niet, maarja. Wel volgende lichting
Dan pas?quote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef Blinker het volgende:
Woensdag word er al laminaat gelegd en zondag verhuizen
Daar zijn de meningen over verdeeld danquote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb het gister gezien en ik vind ze nou niet zo heel geweldig, die keetwoningen. Ze zijn niet erg praktisch ingedeeld naar mijn idee....
Ja dat kan, maar Nouk zat bij de 1e lichting en gaat bij de 2e lichting zeg maar zitten, denk daarom dat zij het (als enige) al weet.quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Semmy het volgende:
Hoe weet je dat je op de beganegrond komt Nouk?
Edit; belde net met SWW en ze zeiden dat ze nog niet begonnen zijn met de indeling van de etages dus dat het ONMOGELIJK is dat mensen nu al zouden weten op welke etage ze zitten (2de lichting natuurlijk). Vreemd?
ja ik ook...vraag me af hoe dat gegaan is...want ze zeggen elke keer maar wat bij de key...vanochtend beweerde ze ook nog dat ik een mail zou krijgen..quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Semmy het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Nouk's vriendin gaat dan..
ow net aan de telefoon zeiden ze nog per 60....onduidelijk!!quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Semmy het volgende:
Ik verwacht december. De volgende woningen worden nml per 200 opgeleverd.. en dan moeten er weer nieuwe advertenties komen.
je kan idd beter naar rekeningnummer vragen en het zelf overmaken...weet je zeker dat het aankomt en heb je op je afschriften netjes bewijs...machtiging duurt ook veel langer..quote:Op maandag 19 september 2005 16:41 schreef mrbombastic het volgende:
En lau, ik las in het vorige topic dat er bij jou iets mis was gegaan met de machtiging en dat je ging informeren of je t ook zelf kon overmaken. Hoe is dat afgelopen? * maakt ook veel liever t bedrag zelf over.
Wat is dat voor nummer?quote:Op maandag 19 september 2005 16:42 schreef lau1212 het volgende:
ow goed nummer om te bellen 020 6214352 krijg je mensen die net wat intelligenter zijn...
Harry is inderdaad man met verstand, heb ik ook ondervonden.quote:Op maandag 19 september 2005 16:50 schreef lau1212 het volgende:
nummer van harry groenemeijer bij de key, die stuurde ons wel eens eerder mailtjes, hij is tot 3 okt op vakantie maar zijn collega is wel aardig en weet wat meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |