abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30790746
Dus de kans zit er niet meer in dat je nog bij de 2de lichting hoort?

Nou ik belde vanochtend met De Key of ik het faxnummer mocht om de gegevens te faxen.. zeggen ze; oh god nee dat moet je niet doen hoor.. we hebben maar 1 fax hier "EN DAN RAKEN WE JE GEGEVENS VAST KWIJT!!!' Niet te geloven toch weer :-s

Nou ja, morgen dus naar de keetwoningen, waar moet ik het precies inleveren? Bedoel.. neem niet aan dat ik het aan de bouwvakkers moet geven en ik heb nog nooit iemand anders op het terrein gezien dan zij..
pi_30791014
volgens mij moet je het op het kantoor inleveren hoor....zou het niet bij de wenckebachweg inleveren want daar lopen idd alleen maar bouwvakkers...
ik kom sowieso niet meteen bij de tweede lichting, enige kans is nog als er twee mensen afzeggen (wat ik wel verwacht)...maar dan hoor ik het denk ik pas na 10 oktober aangezien ze nu ook volgens nouk mensen bellen voor de eerste lichting. Ze kijken waarschijnlijk eerst naar of die mensen echt niet op komen dagen bij het contract tekenen. Dus ik reken nergens op maar hoop stiekem dat ik een weekje na 10 oktober alsnog bericht krijg...en ik blijf natuurlijk de key stalken!
pi_30796470
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:06 schreef Semmy het volgende:
"In de metro mag de fiets tegen gereduceerd tarief (de roze strippenkaart) meegenomen worden. Even veel zones afstempelen als uzelf reist"

Edit; pff de gegevens konden NIET gefaxt worden :-s
Haha bij mij is het anders wel gelukt, wil je dat faxnummer nog hebben? Dan moet je het effe zeggen.. zoek ik het op! (als ik het kan vinden)
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Blinker het volgende:
Ik moest nog even van mijn vriendin zeggen dat ze Jvvianen had gezien en niet lau1212
Ze zag je bellen en ze zei dat je hoi had gezegd tegen haar
Haha.. ik zeg tegen zoveel mensen gedag.. was zij met haar vader, ze had een bril op en ze waren met een witte Seat Alhambra?
Dan weet ik wie het is... en anders niet

Mijn keet staat trouwens tig keer op de foto haha.. met de mannetjes in pak die ws. wat met dit project te maken hebben

En verder kwam de 'baas' aka projectleider denk ik nog bij mij kijken... maar ik wist niet wie het was (mn moeder wel, die had em al gesproken) en die zegt: heb je dr geen ondervloer onder?

Dus ik zeg heel droog: "neehoor, gewoon vastplakken die handel" ... zegt mn moeder later: dat is die baas wat ik net zei

Goeie actie

Verders is de Gamma retedichtbij, alleen dat personeel daar ... *zucht*
En ik heb de helft van mn vloer gelegd nu .. pics komen straks
Blitskikker 8)
pi_30796663
ik ben vandaag ook weer bezig geweest met zeil leggen. Heb Jvvianen in ieder geval wel bezig gezien met zijn tapijttegels (kon vanaf mijn balkonnetje naar binnen kijken ) Lijkt me nog een heel werk! Maar ja, dat is het zeil op maat snijden ook...

[ Bericht 1% gewijzigd door myrte op 21-09-2005 17:54:10 ]
pi_30796864
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef myrte het volgende:
zijl
Je studeert vast geen Nederlands?
pi_30797083
Omg, iedereen spot mij en ik hun niet

Btw, die kerel (baas/projectleider) waar ik het net over had had tegen mn moeder gezegd:
"Ik zag gisteren foto's op het internet, en ik herkende dat kastje naast de keuken!"

Maw: hij zit dus hier ook mee te lezen, pas op wat je zegt !!!!

Maargoed, pics voor zover ik die kon maken... (batterijen leeg):

Verder aardige buurmannen Kan je wel mee lachen.. alleen mn échte naaste buurman is er nog niet geweest, dus dat is nog de vraag maar ernaast wel toffe gasten

Waarom post ik trouwens nog pics, als iedereen toch al heeft gekeken bij me?
Blitskikker 8)
pi_30797245
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:54 schreef Jvvianen het volgende:
Waarom post ik trouwens nog pics, als iedereen toch al heeft gekeken bij me?
haha nou het ziet er goed uit! ben benieuwd hoe het is als het helemaal af is! grappig dat die man dus ook op dit forum komt...kan ie ook meteen lezen dat er zoveel problemen zijn...
  woensdag 21 september 2005 @ 18:27:21 #233
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30798055
Wow ziet er goed uit!
pi_30798414
Dat ziet er wel vrolijk uit, die gekleurde tegeltjes.
Dat is eens wat anders...
pi_30798432
Ziet er leuk uit idd!
Nee hoef het fax nummer niet, heb nu overal al kopietjes van gemaakt.

In de mail stond;
"Deze gegevens dienen voor 23 september 2005 o.v.v Wenckebachweg bij de Key
aanwezig te zijn. Je kan ze elke werkdag langsbrengen op het bovenstaande adres
of opsturen. "
Dus ja.. toch echt daar wel?
pi_30798501
Thx allemaal
nee Semmy, echt bij De Key zelf.. op de Hoogte Kadijk.

Ik hoor net van mn moeder dat ik _nogmaals_ ben gespot
Door een vader van iemand hier, met rood haar en een baard.. en hij liep met een Jerrycan vol terpetine

"Dit is toch Van Vianen, over een discussie op internet over het wel of niet opleveren?!"
Hadtie tegen mn moeder gezegd, maja die weet helemaal niet hier vanaf haha

Geweldig jongens, maar ik hoef niet zó veel aandacht
Blinker, was dat nou je vriendin.. die ik omschreef?
Blitskikker 8)
  woensdag 21 september 2005 @ 18:52:06 #237
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30798765
Nee helaas geen bril
We liepen een etage lager toen je wat tegen haar zei en je was aan het bellen dat is wat we weten. Volgens mij liep ik er toen ook bij, maar kreeg het niet echt mee hehe
pi_30798997
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:52 schreef Blinker het volgende:
Nee helaas geen bril
We liepen een etage lager toen je wat tegen haar zei en je was aan het bellen dat is wat we weten. Volgens mij liep ik er toen ook bij, maar kreeg het niet echt mee hehe
Huh, etage lager ik zit op de BG he..

Maar was het vandaag of gisteren? Want ik denk zomaar dat je mij niet hebt gespot
Heb nl. niets naar boven gezegd
Blitskikker 8)
  woensdag 21 september 2005 @ 19:03:23 #239
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30799056
Ja, dan gaat het lastig Het was gister trouwens
Dan was het iemand anders waarschijnlijk! Nouja, we zullen je vanzelf wel een keer zien lijkt mij
pi_30801791
Okey dankje dat je het ff zegt Jvvianen anders dan stond ik best voor schut daar bij die bouwvakkers :p

Hoe herkent iedereen elkaar trouwens?
pi_30802581
Denk ik ook wel Blinker..

Semmy:
Lau1212 herkende ik van een foto op hyves & ze zou om 12 uur komen, en ze kwam om 12.05 aan ofzo, en liep vervolgens een aantal trappen omhoog
Die ging dus naar me86 (die ik niet zelf heb gezien)
Maar zij wisten dat ik precies onder me86 zit (3 keten naar beneden).

Myrte wist van de tapijttegels denk ik?

Wel grappig, iedereen spot mekaar maar niemand zegt wat

Ik ben er morgen weer vanaf 18:00 uur denk ik, ga ik verder klussen en dan 's avonds stappen
Blitskikker 8)
  woensdag 21 september 2005 @ 21:20:51 #242
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30803902
Mn vriendin en ik zijn er rond half 6 denk ik. Als je er bent klop ik wel ff aan
Welk huisnr heb je trouwens?
pi_30804180
Hallo allemaal,

weten jullie dat er ook een supermarkt gevestigd wordt die per begin november wordt opgeleverd. Tevens een fietsen maker. Ook komt er een een dvd/video apparaat.
Per eind november wordt als het allemaal volgens data verloopt de horeca opgeleverd.

Groetjes Mark
pi_30804272
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef Blinker het volgende:
Mn vriendin en ik zijn er rond half 6 denk ik. Als je er bent klop ik wel ff aan
Welk huisnr heb je trouwens?
Hehe is goed.
Huisnr post ik maar effe niet, ieg op de hoek op de BG

Mark1t/m9: november pas ik wil zsm die kroeg hebben daar, ga ik elke dag zitten

edit: lau en me86: waarom waren jullie er vandaag niet ?
Blitskikker 8)
pi_30804355
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef mark123456789 het volgende:
Hallo allemaal,

weten jullie dat er ook een supermarkt gevestigd wordt die per begin november wordt opgeleverd. Tevens een fietsen maker. Ook komt er een een dvd/video apparaat.
Per eind november wordt als het allemaal volgens data verloopt de horeca opgeleverd.

Groetjes Mark
zoo dat klinkt goed! maar het vertrouwen in dingen opleveren en de key is hier niet zo groot....Maar het lijkt me wel heel leuk allemaal en heel handig om een fietsenmaker in de buurt te hebben!!! goed idee van die key-mensen!
  woensdag 21 september 2005 @ 21:37:53 #246
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30804548
Hmmm, klinkt goed die horeca

En Jvvianen dan zien we je morgen denk ik wel. Ben benieuwd naar je kamer
pi_30804909
weet niet meer precies wie hier ook alweer over was begonnen, maar die zwarte uitstekende dingen zijn lampen....moest ik even doorgeven van me86
pi_30807548
ja! Ik was er over begonnen, dacht ook al dat het lampen waren.. maar ze zaten niet bij elk huis en dat deed me twijfelen
pi_30807717
weet iemand wat voor supermarkt het wordt?
zou wel mooi zijn als het een goedkope is :p, geen AH maar foodfactory of nettorama, of aldi :p
  woensdag 21 september 2005 @ 22:54:59 #250
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_30807772
Het zou wel gewoon een klein buurtsupertje worden lijkt mij toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')