quote:Op woensdag 14 september 2005 18:33 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img355.imageshack.us/img355/4438/mario5jw.th.gif]afbeelding][/URL]
Mede mogelijk gemaakt door Mario, die de laatste tijd overal zijn besnorde kop insteekt, dus ook in deze how-to
die van mij heeft 10mb te bekijken per dag ofzo, daar ben je zo doorheen als de screens te groot zijnquote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef twi het volgende:
Van mij mag Imageshack gewoon in de ban. Iedere lamlul heeft wel een ISP, die toch tenminste een paar MB ruimte biedt. Ik snap niet dat veel mensen zo dom zijn dat ze niet weten hoe ze dat moeten gebruiken.
Ik gebruik gewoon photobucket, werkt ook perfectquote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef twi het volgende:
Van mij mag Imageshack gewoon in de ban. Iedere lamlul heeft wel een ISP, die toch tenminste een paar MB ruimte biedt. Ik snap niet dat veel mensen zo dom zijn dat ze niet weten hoe ze dat moeten gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop