abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30578558
Onze zoon wordt binnenkort 4 jaar, en gaat dan naar de basisschool. Wie heeft er leuke, originele tips voor de traktatie bij het afscheid op de peuterspeelzaal?

Ik vind het niet erg om een avondje te knutselen, maar twee volle dagen net als vorig jaar gaat me toch iets te ver....

Kom maar op met die tips!
Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
pi_30580764
Maak het niet te groot/te veel.
Mijn ervaring op de peuterspeelzaal is dat de peuters niet zo heel veel eten/snoepen.

Wat het altijd wel goed doet:
- stukjes kaas/worst
- doosje rozijntjes
- zakje chips of koekjes
- bellenblaas (niet om te eten )

Ik heb zelf een keer een chipsketting getrakteerd. Dropveter met daaraan van die nibbit ringetjes.
En vroeger toen ik zelf nog peuter was heeft mn moeder met kaas vormpjes eruit gestoken in de vorm van bloemetjes en er dan een rozijn hartje ingedrukt. Dat ging op een stokje met een witte druif, een stukje worst en een blauwe druif. En die had ze dan in een halve witte kool oid gestoken zodat het net een egel was.

Succes met knutselen .
Fake it till you make it...
pi_30581254
Ik heb voor Jaspers afscheid een foto van hem gemaakt in een houding alsof hij stuurt (in een auto) en zwaait, deze in psp in een auto geknutseld en die in elkaar gezet en achterop een doosje smarties geplakt. Er op de tekst 'ik ben 4, ik ga er vandoor'. Was met z`n tweetjes in 2 avonden geregeld
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Jubileum moderator woensdag 14 september 2005 @ 19:54:54 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30581293
We hebben hier een heel topic over, voor we deze ook weer volstoppen met leuke ideeën.
Tractaties voor op school/kdv/psz

Zullen we daar verder gaan?
Dan gaat deze op slot.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')