quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar ik verdenk mensen die in het Revolution topic hangen ervan dat ze alleen een gamecube hebben.
Dat doe jij ook hoor,quote:Op woensdag 14 september 2005 21:23 schreef PandorasBox het volgende:
[..]!!
Die jonen is erg snugger! Na twee scans weet hij al genoeg over het spel!
BMH
![]()
De wattes?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding]
Laten we het eens over de Playstation 3 hebben!
Die rare broodtrommel.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
De wattes?
Knap rekenwerk.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef Gamedemon het volgende:
voor 60 euro per jaar , dat is 2 euro PER MAAND ben je al live.
Maar als voor de cutscenes andere modellen worden gebruikt dan voor in-game, kan er vanwege de laadtijden niet snel geswitched worden tussen de twee.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:37 schreef peristilius het volgende:
Echt ingame moet het reageren op wat jij doet, dat kost natuurlijk veel meer rekenkracht dan gewoon wat voorgeplande dingetjes uitvoeren.
jaja typo 5 euro enzo, maar als je zon setje neemt als ik heb dan is het 2,50quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lamer dan Raiden kan het niet.
Sowieso, Snake kickt aarsch. Oud of niet.
quote:Raiden will also return, series producer Hideo Kojima reveals to the magazine. The new Raiden will apparently be so cool that you'll rethink your opinion of the Raiden from MGS2. The TGS trailer will give us a first look at Raiden's next generation debut.
quote:The shots revealed in the magazine are images running on actual PS3 hardware, and as impressive as they are, they will get better, according to Kojima's comments. While the images in the magazine are pulled from a demonstration clip, the world of MGS4 that you'll control when playing the game on the PS3 will look as good. And we assume the same can be said about the TGS trailer as a whole.
Expect to get your first look at Metal Gear Solid 4 once the trailer airs on Friday. Stay tuned IGNPS3 for more around that time.
echt zo cool hoe die lui raiden ook te kak zettenquote:
Die trailer was inderdaad geniaal!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:17 schreef Gamedemon het volgende:
echt zo cool hoe die lui raiden ook te kak zettenalleen die trailer afgelopen E3 al, schitterend
Niet te vergeten de vele verwijzingen in MGS3!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:29 schreef Gamedemon het volgende:
en in MGS2 ook kleine verwijzingen dat die gasten em gay vonden, bijvoorbeeld die president die em bij zijn ballen pakt : You...you are a man??!?
Je wacht niet op MGS4:Sub-weetikveel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef Gamedemon het volgende:
dat mgs4 in huis komt hier is een ding wat zeker is, maar of ik em gelijk in huis haal hangt van de prijs van de ps3 af.
Die post van mij ging meer over devil may cry 3 special edition dan over die van metal gear, ik vind het best als ze met een betere editie komen alleen dat moet geen gewoonte worden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je wacht niet op MGS4:Sub-weetikveel?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
Maakt nietuit, ze zijn nog bezig, op de E3 was er ook nog geen Xbox360 werkend te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |